Inlagd på Södersjukhuset

Flakmonkey
Inlagd på Södersjukhuset

Här har ni min utsikt just nu. Efter att ha fått ont i buken som bara den igår så åkte jag in till akuten på södersjukhuset imorse. Här har de genomfört allehanda undersökningar och det som först antogs vara blindtarmsinflammation tror de nu kan vara strul med gallan. Så nu blir det skiktröntgen för att ta reda på vad som är fel med mig. Oavsett så är det inte trevligt men är väl omhändertagen här så det ska bli så bra så

[ia=540467; large;nb;nl]

#blogg

Medlem
Inlagd på Södersjukhuset

Krya på dig kamrat! Det ska nog vara löst snart


signatur

Videomupp

Medlem

krya på dig!


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Må bättre snart! FZ borde skramla till ett klyschigt teddybjörns-kort från ica..

Usch - låter inte kul:( du får ta och krya på dig helt enkelt:D

Medlem

Hoppas dom hittar vad som felar!
Krya på dig!


signatur

WTF!?

Trist, krya på dig och hoppas det inte är något allvarligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Krya på dig! SÖS är ett bra sjukhus. Sköter dem sig inte så ringer Dr zAjben å skäller

Medlem

Krya på dig! Hoppas det inte blir något värre av det hela.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ajdå, krya på dig!

Det är aldrig kul när gallan strular, men normalt handlar det om på tok för mycket fett i kosten. Du äter väl riktigt bra käk numera?

Hur som, hoppas det inte är nått allvarligt och att du är på benen snart.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Han kanske har gått och blivit gravid


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey

Tackar för omtanken var visst blindtarmen till slut ändå. Brusten men icke opererbar eftersom det ärvså mycket var nu att de skulle ha svårt att se var de ska skära... Så nu blir de antibiotikakur här i några dagar

Medlem

Ajdå! Den brast för mig också när jag var i 14-årsåldern. Det var lite touch and go där ett tag med febertoppar en bra bit över 40. Skönt om det räcker med en antibiotikakur för dig.

När allt väl är över kan du dock i avslappad Caesarställning knapra druvkärnor bäst du vill!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar