The Tube Project

Inaktiv
The Tube Project

Tjena
Här kommer den fegaste gamer vid denna sidan av planeten.
Genom att bevisa det har jag börjat spelat in när jag spelar skräck spel.
Jag hoppas ni de Fz Gamers kan hjälpa mig genom att klicka på youtube länken och skicka detta vidare till era vänner.

Om ni vill vara riktigt schyssta så subscribe ni oxo, dessa video som jag så fint kallar Uncut play är till 100% oredigerade, one take only.

Om denna idé leder till att folk ser mina videos och följer mig så kan jag få en supporter som leder till en del coola fördela för både för mig och för er.

http://www.youtube.com/watch?v=6dT-gvsUd_A <--- länken i all ära.

Jag gör en del här med er om ni och era vänner får mig att bli supportad så kommer jag dela ut spel via steam till er. Bara för jag älskar er alla.

Hoppas ni har en fortsatt awesome gamer dag (っ◕‿◕)っ ♥


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Du låter som om du har ont i halsen. Artikulera. Kan inte höra vad du säger.


signatur

Imperator

Inaktiv
Skrivet av Reize:

Du låter som om du har ont i halsen. Artikulera. Kan inte höra vad du säger.

Jag vet inte hur jag ska förbättra headsetet för det går inte höja mer i voice för min del.

Jag kör med en http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/136129-plantronics_ga...

Visst jag kan oxo försöka med prata långsam så alla hör :3


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Demodemo:

... om ni och era vänner får mig att bli supportad så kommer jag dela ut spel via steam till er. Bara för jag älskar er alla.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

problemet är att oavsett om du lyckas fixa mic problemet etc så tror jag det kommer bli jävligt svårt att lyckas slå Pewdiepie.


signatur

Rwa?

Ska jag vara helt ärlig så förstår jag inte varför folk vill se någon som blir rädd så fort något händer, som den där Pewdie och "morfar" håller på med. Men, om det är det folk vill se så säger jag lycka till i alla fall.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Nu vil jag inte dissa just trådskaparen som jag inte vet någonting om egentligen. Däremot så är min första reaktion "jahaja, ännu en person som gör samma sak som gjorts tidigare". Ungefär som när någon laddar upp "headshot"-filmer från sitt favoritpangpangspel. Marknaden är hyfsat mättad.

Återigen, detta är inte någon kritik riktad enbart till trådskaparen. Dessutom kan det säkert vara ett nöje i sig att skapa sådant material. Nåväl, publicerar man bra material och inte kopierar någon annan så får man säkert tittare över tid. Lycka till!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:

problemet är att oavsett om du lyckas fixa mic problemet etc så tror jag det kommer bli jävligt svårt att lyckas slå Pewdiepie.

Jag vill kan inte klå/vill inte slå Pewdiepie man är själv subscribad hos han xD (ingen kommer kunna slå han på tusen år)

Men bara för det finns en bra bil så ska det inte finnas andra bilar?

Jag kommer oxo göra för det mesta mmorpg video, Tera är det som är uppe tapeten.

För er som inte tror jag kommer göra några giveaway kommer jag att motbevisa detta senare idag med en video där jag kommer ge bort Orion: Dino beatdown ett idie spel(sci-fi,co-op)som kom ut för en vecka sen, har två ex av det som jag kommer ge bort till den som kan den som vet svaret eller kommer närmst, o ja här kommer the bomb ni måste subcriba, ni har inget att förlora(jag vet att nån möpp kommer säga nåt om det) :3

Jag ska se om jag kan fixa som sagt micen. Stay tuned my Shroomies (っ◕‿◕)っ ♥


signatur

Psn name:Demodemo222

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Nu vil jag inte dissa just trådskaparen som jag inte vet någonting om egentligen. Däremot så är min första reaktion "jahaja, ännu en person som gör samma sak som gjorts tidigare". Ungefär som när någon laddar upp "headshot"-filmer från sitt favoritpangpangspel. Marknaden är hyfsat mättad.

Återigen, detta är inte någon kritik riktad enbart till trådskaparen. Dessutom kan det säkert vara ett nöje i sig att skapa sådant material. Nåväl, publicerar man bra material och inte kopierar någon annan så får man säkert tittare över tid. Lycka till!

Tack för de orden :3 Jag försöker bara göra nåt jag tycker om och försöker att få gamers hänga med och ha kul.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Hmm, problemet som jag känner med videon är att det känns inte äkta. Jag säger inte att du inte blir rädd och att du fejkar, men det känns som så när man tittar på det. Lite för... ansträngt om jag får säga så.

Lycka till dock med videoskapandet


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Hmm, problemet som jag känner med videon är att det känns inte äkta. Jag säger inte att du inte blir rädd och att du fejkar, men det känns som så när man tittar på det. Lite för... ansträngt om jag får säga så.

Lycka till dock med videoskapandet

Som jag skrev video info så är jag väldigt stel o det har mer att jag har svårt att släppa loss när det kommer till inspelningar och tror det eller ej men det är jag som blir skit rädd, jag sitter bokstavligt långt bort från skärmen som möjligt.

Ni skulle sett mig när jag lira prologen av spelet, det tog mig runt 5 spelgånger innan jag våga spela färdigt de hela 10 min. Tips spela inte skräck spel när ni är på skype samtidigt för du kommer bli utskrattad deluxe xD

Så hela detta är inte bara mitt försöka att göra nåt jag tycker om men jag försöker oxo bli av med min stelhet som ni ser o hör på videon.

Men jag tackar för all respons och all feedback som jag har fått här på fz det hjälper att få kritik som inte är bara är av formen "du suger" eller liknade :3


signatur

Psn name:Demodemo222

Inaktiv

The Giveaway is up and running.
2 kopior av samma spel vill bli utlottade.
Tävling blir avslutat nu på Fredag.

Btw blev headset ljudet bättre?

http://www.youtube.com/watch?v=wzqnn4Jhp6Q


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Ljudet är bättre, men det är ju inte direkt bra än. Still low. När du stället frågan så hör man ju inte pga ljudet från dinon.

Kanske en fullösning, men gör helt enkelt så att du använder datorns mixer för att sänka ljudet på spelet, sen höjer du hela paketet i redigeringen istället. Det kan hjälpa.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Ljudet är bättre, men det är ju inte direkt bra än. Still low. När du stället frågan så hör man ju inte pga ljudet från dinon.

Kanske en fullösning, men gör helt enkelt så att du använder datorns mixer för att sänka ljudet på spelet, sen höjer du hela paketet i redigeringen istället. Det kan hjälpa.

Det visa sig att varför ljudet är så högt, är för att spelet är fortfarande buggat så jag kan inte skruva ner vissa ljud(som dinos och vapen ljud), spelet har bara varit ute runt en vecka så jag antar man får ha lite överseende för utvecklarna där, med tanke på hur buggat t.ex magicka var/är(hur många patcher har dom haft?)

Ja jag får nog göra det nästa gång jag skapar en video i det spelet.
Jag kommer nog sätta mina videos på min "blogg" sida här på Fz(inte helt säker) så jag inte liksom bara skriver i forum hela tiden, men jag hoppas att det är okej för er på Fz om jag använder denna tråden som update sida för mina videos.


signatur

Psn name:Demodemo222

1
Skriv svar