Filmtajm: det här är Diablo III

Medlem

vet ej om det skrivits redan men jag tror att servrarna går live den 15:e maj 00.01. dvs natten till tisdagen. så om man får spelet på måndagen kan man alltså spela på natten. AWESOME!

Inaktiv

Är jag den enda som blev ruskigt avtänd på D3 av den här videon? Det märks att det här spelet inte är för casual spelare precis... Tyvärr har jag inte längre tid eller energin att lägga ner på ett sånt här spel. Trodde jag skulle få skippa Random generated tjosan nu... Ah well. Ska dömma spelet själv om några dagar

Medlem

Någon som vet antalet Abilites för respektive klass?

Medlem

Är videon verkligen ny ? PvP arena upptäckte de väl att de inte var nöjda med så det skulle inte finnas med vid släppet utan patchas in senare ?

Hur som, jag tror de bräcker sina fyra miljoner sålda spel på första veckan. Kan ju hoppas deras servrar pallar trycket >_<


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av swordfish:

I ett singelplayer spel borde cheats vara tillåtet om man har köpt spelet.

Eftersom att det inte är ett strikt singelplayer-spel så förstår jag inte vad du vill ha sagt. Auktioner och så vidare hade inte fungerat om fusk var tillåtet, men det förstår du nog om du tänker efter lite.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av swordfish:

I ett singelplayer spel borde cheats vara tillåtet om man har köpt spelet.

Eftersom att det inte är ett strikt singelplayer-spel så förstår jag inte vad du vill ha sagt. Auktioner och så vidare hade inte fungerat om fusk var tillåtet, men det förstår du nog om du tänker efter lite.

Jag tycker att dem som vill fuska ska få fuska. Går ju ha en version där auktioner och pvp arena inte är med. Men spelutvecklare nuförtiden vill inte ge spelarna frihet att spela på sitt eget sätt. Dem första gta var grymma när man använde odödlig fusket sprang runt som ungefär brevik och slakta oskyldiga fast bara för man tyckte det är kul att slakta oskyldiga inte av någon politisk anledning.
Man får hoppas på ett hostel spel så man kan få testa på att tortera.

''im the devil and im here to do the devils work"

http://www.youtube.com/watch?v=o9cP5D0_gHc


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av swordfish:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av swordfish:

I ett singelplayer spel borde cheats vara tillåtet om man har köpt spelet.

Eftersom att det inte är ett strikt singelplayer-spel så förstår jag inte vad du vill ha sagt. Auktioner och så vidare hade inte fungerat om fusk var tillåtet, men det förstår du nog om du tänker efter lite.

Jag tycker att dem som vill fuska ska få fuska. Går ju ha en version där auktioner och pvp arena inte är med. Men spelutvecklare nuförtiden vill inte ge spelarna frihet att spela på sitt eget sätt. Dem första gta var grymma när man använde odödlig fusket sprang runt som ungefär brevik och slakta oskyldiga fast bara för man tyckte det är kul att slakta oskyldiga inte av någon politisk anledning.
Man får hoppas på ett hostel spel så man kan få testa på att tortera.

''im the devil and im here to do the devils work"

http://www.youtube.com/watch?v=o9cP5D0_gHc

Av alla dumheter du skriver så var nog Brevik-jämförelsen den sämsta. Låter lite som att du kanske borde hålla dig till spel som schack eller patiense, mot dig själv. Då kommer du inte i kontakt med andra människor samt att du kan fuska hur mycket du vill.

Medlem

Så jäkla taggad men är ledsen hest.
Mitt CE är skickat till fel adress så det är kört. Jag har en macbook pro late 2008 med ett Geforce 9400m. Under öppna betan så laggade det som fan. Tror inte jag kommer kunna spela detta. Håller mig från att köpa detta och ska nog testa guestpasset och se igen hur det flyter.

Medlem
Skrivet av swordfish:

"Massa skitsnack och citat ur en bra film."

Det dummaste jag hört på länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

@Strampas; Vad har de två sakerna med varandra att göra? Om det skickades till fel adress får väl det styras upp. Men återigen, vad har lagget med fel adress att göra?

@Swordfish; Var kommer din fixering för breivik ifrån egentligen? Du tycks ha fastnat där av någon anledning.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av swordfish:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av swordfish:

I ett singelplayer spel borde cheats vara tillåtet om man har köpt spelet.

Eftersom att det inte är ett strikt singelplayer-spel så förstår jag inte vad du vill ha sagt. Auktioner och så vidare hade inte fungerat om fusk var tillåtet, men det förstår du nog om du tänker efter lite.

Jag tycker att dem som vill fuska ska få fuska. Går ju ha en version där auktioner och pvp arena inte är med. Men spelutvecklare nuförtiden vill inte ge spelarna frihet att spela på sitt eget sätt. Dem första gta var grymma när man använde odödlig fusket sprang runt som ungefär brevik och slakta oskyldiga fast bara för man tyckte det är kul att slakta oskyldiga inte av någon politisk anledning.
Man får hoppas på ett hostel spel så man kan få testa på att tortera.

''im the devil and im here to do the devils work"

http://www.youtube.com/watch?v=o9cP5D0_gHc

Du har redan blivit varnad för att nämna en viss person som kan väcka anstöt hos andra medlemmar. Det är sista gången du blir varnad nu.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

@Strampas; Vad har de två sakerna med varandra att göra? Om det skickades till fel adress får väl det styras upp. Men återigen, vad har lagget med fel adress att göra?

Förtydligar: De har inget med varandra att göra, men det är två saker som gör mig till ledsen hest. Så, jag menade på att det var kört på både att erhålla ett CE och kört på möjligheten att kunna lira spelet något så är smärtfritt.

Jag kan inte göra så mycket åt att det levereras till fel adress. Det skickas till ett postombud där jag inte har någon möjlighet att hämta ut det. Det kommer sedan skickas tillbaka till butiken jag beställt det i från och skickas till nästa person som står i kö för ett diablo 3 collectors edition.

Medlem

Om detta beror på fel hos ombudet (posten eller dyl.), så har du ju rätten att få det ordnat. Om du däremot skrev fel adress är det väl kört.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av swordfish:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av swordfish:

I ett singelplayer spel borde cheats vara tillåtet om man har köpt spelet.

Eftersom att det inte är ett strikt singelplayer-spel så förstår jag inte vad du vill ha sagt. Auktioner och så vidare hade inte fungerat om fusk var tillåtet, men det förstår du nog om du tänker efter lite.

Jag tycker att dem som vill fuska ska få fuska. Går ju ha en version där auktioner och pvp arena inte är med. Men spelutvecklare nuförtiden vill inte ge spelarna frihet att spela på sitt eget sätt. Dem första gta var grymma när man använde odödlig fusket sprang runt som ungefär brevik och slakta oskyldiga fast bara för man tyckte det är kul att slakta oskyldiga inte av någon politisk anledning.
Man får hoppas på ett hostel spel så man kan få testa på att tortera.

''im the devil and im here to do the devils work"

http://www.youtube.com/watch?v=o9cP5D0_gHc

Du har redan blivit varnad för att nämna en viss person som kan väcka anstöt hos andra medlemmar. Det är sista gången du blir varnad nu.

Känns som jag har någon skyddande ängel eller något liknande hehe.

Du har blivit varnad (2012-05-14 14.46)
Ditt foto godkändes inte (2012-05-07 08:58)
Du har blivit varnad (2012-04-27 01:47)
Skippa homofobin (2012-03-07 15:40)
Du har blivit varnad (2012-01-19 18:01)
Inlägg raderat (2011-11-10 07:54)

+ Nästan alltid i top på sämsta kommentarerna.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Vad har det i den här tråden att göra? Med det sagt ser jag ingen anledning till att du inte bannas.

Nu är det tungt att vänta. Vill bara aktivera nyckeln och sätta igång.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

123
Skriv svar