Låt dina vänner prova Diablo III med Starter Edition

Robot
Låt dina vänner prova Diablo III med Starter Edition

Alla som köper spelet får gästpass att ge till sina vänner, vilket innebär att alla kan spela igenom i princip samma material som betan erbjöd.

#blizzard, #diablo-iii, #starcraft-ii-wings-of-liberty


Medlem
Låt dina vänner prova Diablo III med Starter Edition

MY BODY IS READY!

Medlem

Bara en liten nackdel, över 15 timmar kvar i denna stund..


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Jag spelar DayZ just nu, Diablo får nog vänta någon dag till faktiskt!

Medlem

Alltid redo som i scouterna.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

Maaaa gaaaaaad!
Tjejen ser fram emot release like mycket som jag.
"Äntligen kommer du sluta tjata, när du spelar är du iaf tyst"

Självklart har jag en av slut tentorna imorrn också, första gången ett spel har fått mig att plugga mer.

Medlem

Jag är redo!

Medlem

Jag tror denna arbetsdag kommer vara lång, väldigt lång..

Medlem

Jag skulle sova ut idag så jag är utvilad och kan spela hela natten imorgon men jag är så jävla rastlös och "nervös" så jag gick upp för 20 min sen..... Iofs sov jag 8-9 timmar men vad fan... Får sova lite under dagen om jag kan... Vilket jag knappast kan..


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Slutar jobbet 00:00 ikväll, blir till att skynda sig hem!

Medlem

Gäller detta även oss som köpt digitalt? Har en kamrat som vill ha ett guestpass nämnligen

Medlem
Skrivet av Scream112:

Jag spelar DayZ just nu, Diablo får nog vänta någon dag till faktiskt!

Dayz är sjukt roligt

Medlem

Hemma från jobb 00.10 inatt och är ledig imorgon, kommer ju ha en lång natt framför mig (y)

Medlem
Skrivet av Metal:

Gäller detta även oss som köpt digitalt? Har en kamrat som vill ha ett guestpass nämnligen

Digital utgåva får inte guest pass

Medlem

Nu blir det att dra till affären och handla hem en jäkla massa onyttigheter för att fira släppet!

Medlem

är ju bra för dom som är osökra, så mycket bra gjort blizzard! kan inte bärga mig till man ser klockan är 00:01, hejsan diablo, hej då livet..tills man börjar jobba igen då.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag har köpt digitalt och blizzards downloader går extremt segt, någon som har något tips på vad man kan göra? jag har öppnat portarna, stängt av min brandvägg, virussökt, stängt av virusprogrammet, har få program i bakgrunden igång.


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av SajCo:

Jag har köpt digitalt och blizzards downloader går extremt segt, någon som har något tips på vad man kan göra? jag har öppnat portarna, stängt av min brandvägg, virussökt, stängt av virusprogrammet, har få program i bakgrunden igång.

bara vänta ;/

Medlem
Skrivet av SajCo:

Jag har köpt digitalt och blizzards downloader går extremt segt, någon som har något tips på vad man kan göra? jag har öppnat portarna, stängt av min brandvägg, virussökt, stängt av virusprogrammet, har få program i bakgrunden igång.

Jag stängde av P2P i downloadern, och då gick det bättre sen. Problemet ligger väl mest i att upphastigheten går upp i max, och sedan kommer ingen annan trafik förbi (alltså kan den inte requesta nya paket att hämta särskilt snabbt).

Kommer inte ihåg exakt vart du ändrar det, men det borde finnas properties eller options eller något där du kan stänga av peer to peer transfer. Den laddar då istället ner via HTTP, som visserligen inte är turbosnabbt, men jag kom upp i över 5MB/s och det är ju inte helt dåligt

I värsta fall kan du ju leta upp en vanlig torrent eller download någon annan stans istället.

** Edit **
Här är annars länkarna som downloadern använder för dom olika filerna (tar bara med dom stora, då dom små (under 20MB var) borde downloadern kunna avsluta själv, annars är det bara att kolla i mappen vilka filer som inte är färdiga (slutar med .part, men ta inte med det i länken sen) och ändra länken manuellt). Lägg dom bara i samma mapp som downloadern skapade (men stäng av den innan du ersätter filerna). När dom laddats klart kan du starta downloadern igen och den kommer avsluta resten åt dig

Smartast är väl att ta en från varje mirror , för att nå högsta hastighet. Alla dessa länkar är tagna från downloaderns egna logg, och är ni osäkra på äktheten på dem, välj då mirror 3 som är direkt från blizzard.com.

Detta är länkarna för enGB, så se till att ändra länken om du har enUS!

Installer Tome 1.MPQE - 64 MB
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3

Installer Tome 2.MPQE - 3,9 GB
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3

Installer Tome 3.MPQE - 3,6 GB
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem
Skrivet av SajCo:

Jag har köpt digitalt och blizzards downloader går extremt segt, någon som har något tips på vad man kan göra? jag har öppnat portarna, stängt av min brandvägg, virussökt, stängt av virusprogrammet, har få program i bakgrunden igång.

Stäng av P2P i downloadern.

Medlem

Är det någon som fått sitt fysiska exemplar idag? Mitt skickades i torsdags från webhallen, men posten har gått förbi här redan, fick det fan inte.


signatur

Nämen!

Medlem

Någon som har ett gästpass till övers?

Skulle i så fall kunna grinda loss lite grundgear tills jag fått mitt spel med posten, kan då ge dig mitt gästpass i retur om så önskas.

Även om man bara kan köra till Skeleton King så får man ju lira åtminstone

Dra gärna ett PM i så fall ... och lycka till i Sanctuary!

Medlem
Skrivet av qweex2:
Skrivet av SajCo:

Jag har köpt digitalt och blizzards downloader går extremt segt, någon som har något tips på vad man kan göra? jag har öppnat portarna, stängt av min brandvägg, virussökt, stängt av virusprogrammet, har få program i bakgrunden igång.

Jag stängde av P2P i downloadern, och då gick det bättre sen. Problemet ligger väl mest i att upphastigheten går upp i max, och sedan kommer ingen annan trafik förbi (alltså kan den inte requesta nya paket att hämta särskilt snabbt).

Kommer inte ihåg exakt vart du ändrar det, men det borde finnas properties eller options eller något där du kan stänga av peer to peer transfer. Den laddar då istället ner via HTTP, som visserligen inte är turbosnabbt, men jag kom upp i över 5MB/s och det är ju inte helt dåligt

I värsta fall kan du ju leta upp en vanlig torrent eller download någon annan stans istället.

** Edit **
Här är annars länkarna som downloadern använder för dom olika filerna (tar bara med dom stora, då dom små (under 20MB var) borde downloadern kunna avsluta själv, annars är det bara att kolla i mappen vilka filer som inte är färdiga (slutar med .part, men ta inte med det i länken sen) och ändra länken manuellt). Lägg dom bara i samma mapp som downloadern skapade (men stäng av den innan du ersätter filerna). När dom laddats klart kan du starta downloadern igen och den kommer avsluta resten åt dig

Smartast är väl att ta en från varje mirror , för att nå högsta hastighet. Alla dessa länkar är tagna från downloaderns egna logg, och är ni osäkra på äktheten på dem, välj då mirror 3 som är direkt från blizzard.com.

Detta är länkarna för enGB, så se till att ändra länken om du har enUS!

Installer Tome 1.MPQE - 64 MB
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3

Installer Tome 2.MPQE - 3,9 GB
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3

Installer Tome 3.MPQE - 3,6 GB
Mirror 1
Mirror 2
Mirror 3

Jädrar vad schysst av dig att slänga fram alla länkarna, min Måndagsnatt är räddad, big love!


signatur

Life is short , play more

Inaktiv

är det mörkröda ögon och sluddrande tal som gäller på jobbet i morgon ? jag väntar nog lite iaf .. lär ändå va extrema problem med att logga in den närmsta veckan

Medlem

10 timmar kvar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tänk dock på detta.

http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-starter-ed...

ote: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until 30 days after the game launches.

Medlem
Skrivet av Oneone:

Tänk dock på detta.

http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-starter-ed...

ote: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until 30 days after the game launches.

Wow, ja det är viktg info, samt att 30 dagar är en stund så att säga...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fan ta er CDON om ni inte levererar i tid!

Medlem
Skrivet av Cyanide:

Fan ta er CDON om ni inte levererar i tid!

Tyvärr verkar det som att CDON anser att "i tid" är imorgon.

Medlem
Skrivet av Jozher:
Skrivet av Cyanide:

Fan ta er CDON om ni inte levererar i tid!

Tyvärr verkar det som att CDON anser att "i tid" är imorgon.

Precis som webhallen... Helt tappat, får leta mig om efter en ny spelbutik. -.-
Förbokat sedan 2010 gz får inte spelet i tid.

Tycker det är dåligt att dem inte annonserat ut att de inte behagar skicka spelet i tid så kunde man sett sig om efter en annan återförsäljare.

12
Skriv svar