Födelsedag och fri kväll - vad ska jag spela?

Medlem
Födelsedag och fri kväll - vad ska jag spela?

Hallojsan!
I dag fyller jag år men har en hel kväll till övers för mig själv. Familj och vänner kommer inte förrän i morgon och firar mig. I dag tänkte jag istället belöna mig med ett nytt spel. Nu behöver jag dock hjälp. Vad ska jag spela?

Jag äger en PS3 och spelet får gärna ha onlinelägen. Jag har redan Battlefield 3, Fifa 12, Assassins Creed 1+2 samt Uncharted 3. Som ni ser är det en blandad kompott och jag gillar alla sorters spel så länge det är bra! Men vad har jag missat? Vilket spel måste jag bara spela? Förgyll min födelsedag!

Medlem

Lirat uncharted 2 än? Ser att du har trean men kanske har du missat de andra


signatur

Videomupp

Journey, kanske?
Annars:
Ratchet & Clank: A Crack in time.

Red: glömde säga Grattis!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Grattis! Synd att inte fable 3 finns till ps3, annars är det ett grymt spel!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Grattis!

Ett bättre tillfälle för att spela Skyrim och liknande spel får du inte! Så mitt tips är att köpa ett stort spel som du kan lägga ner tid på ikväll. Kingdoms of Alamur och Skyrim?

Medlem

Jag är lite inne på mastodontspelet Skyrim, men då går jag väl förlorad?...

Medlem

Grattis

Kanske lite #No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way kan underhålla?

Inte nytt och inte direkt samma speltyp som de du listat, men iaf...

(PS: Hur får man reda på ett spels ID i databasen, om nu inte spelets titel fungerar i EosCode-taggen?)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Att förbättra sig är inte samma sak som att gå förlorad, min käre kodare


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Mass Effect 2 & 3?

Medlem

Journey - årets hittills bästa spel!

...annars tror jag både Pixeljunk Shooter 1 och 2 är nedsatta i pris just nu i PSN-shoppen.

Medlem

Begränsar du dig till enbart ps3 spel eller? annars är The Longest Journey 1 & 2 (Dreamfall) spel mer riktigt bra story, karaktärer och atmosfär. De har några år på nacken dock.

The Longest Journey != Journey till psn, bara så ingen missuppfattar.

Medlem
Skrivet av musse1:

Jag är lite inne på mastodontspelet Skyrim, men då går jag väl förlorad?...

Oerhört trevligt spel. Bör dock köras på PC.

inb4 "Pc vs. Konsol tråd" så kan jag säga att Steam-versionen har en del mods som gör spelupplevelsen mycket bättre!

gratulerar btw.

Medlem

Skulle nog gå på the witcher-serien eller simon the sorcerer från gog.com


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av conthox:

Grattis

Kanske lite #No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way kan underhålla?

Inte nytt och inte direkt samma speltyp som de du listat, men iaf...

(PS: Hur får man reda på ett spels ID i databasen, om nu inte spelets titel fungerar i EosCode-taggen?)

No one lives forever <3
Brukar "fastna" i huvudmenyn för att 60-tals lounge är sjukt groovy!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Varför inte ta och lira lite Littlebigplanet 2 när släkten kommer imorgon?

Gratulerar!

Medlem
Medlem

Grattis får man väl lov å säga Jag tycker du ska ta och införskaffa Journey till PS3. Det är ett riktigt mysigt spel

Medlem

Nu måste vi väl trots allt fråga vad OP spelade tillslut. Det är faktiskt folk som vill veta.

Medlem

Tack för alla svar. Det blev Skyrim som jag ändå gått och spanat lite på. Stort spel dock och kändes som jag knappt kom ur startsekvensen innan det var läggdags Men inser att jag kommer få många timmars speltid.

Medlem
Skrivet av musse1:

Tack för alla svar. Det blev Skyrim som jag ändå gått och spanat lite på. Stort spel dock och kändes som jag knappt kom ur startsekvensen innan det var läggdags Men inser att jag kommer få många timmars speltid.

Bra val, även om det finns många roliga spel.
Jag skulle ochså gärna spela No one lives forever igen, men jag fick en pil i knät. (had to be done, sorry)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar