Två olika sätt att marknadsföra Ghost Recon: Future Soldier

Robot
Två olika sätt att marknadsföra Ghost Recon: Future Soldier

Å ena sidan satsar Ubisoft på hypotetiskt realistiska live-actionfilmen Alpha, å andra sidan satsar de på Ice-T:s hypotetiskt realistiska fru Coco.

#tom-clancys-ghost-recon-future-soldier, #ubisoft, #gears-of-war


Medlem
Två olika sätt att marknadsföra Ghost Recon: Future Soldier

Patetiskt.

Medlem

Wtf dem brösten och sedan string i videon, borde ju nästan tas bort imo...

Medlem

Känner att jag har tappat all repsekt för Ghost Recon nu med den videon, det kassa F2P online spelet är bara icing on the cake.

Medlem

Coco all the way!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Kuci:

Wtf dem brösten och sedan string i videon, borde ju nästan tas bort imo...

Sossefasoner! Trailern är riktigt kass men bara för att man får se lite täckta bröst och string så är det inte en anledning att ta bort trailern.

Medlem

Hm kunde de inte valt en snygg tjej istället för miss White Trash?

Medlem

Känns ju som nån jävla amerikansk bilreklman där nån "het" brud ålar på motorhuven. Hoppas inte folk faller för sånt :/

Medlem

Det lilla intresse jag hadde för spelet är nu helt borta. Rip Ghost Recon serien.

Medlem

De misslyckades med andra filmen eftersom man inte får se henne skjuta i slow motion. Det är viktigt att se hur rekylen skickar en shockvåg genom bysten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Fint hur de photoshoppat in mynningsflammor i efterhand. Det är verkligen genant att höra henne svära om hur spelet inte är "för pussies" och visar samtidigt hur hon spelar med Kinect... herregud.

Nej, det här är sannerligen ingen marknadsföring som får mig att lätta på lädret.

Där slog de i sista spiken med klass, nu finns inte ett spår kvar ifrån de ursprungliga utvecklarna som en gång startade serien. Transformationen är fulländad med missledande live action reklam för idioter & out of fucking nowhere, en rapartists feta fru som låter sin blonda rumpa dallra för pengar, som marknadsföring! ^^

Medlem
Skrivet av Grön:

... glorious master pc race ...

Är du här för att trolla?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Tybalt:

Är du här för att trolla?

Varken skrivet för att provocera eller trolla. Om du endast syftade på den citerade frasen så har jag möjligt missförstått innebörden, "de ursprungliga utvecklarna" låter kanske bättre. Oavsett så har detta blivit så löjligt att man måste få skratta åt det utan att vara ett troll

Medlem

00:22 - "With team ghost I bring beuty and brains." diskutabelt, låter rätt pantad och all plast backar upp teorin ur min synvinkel...

Medlem
Skrivet av Grön:

Varken skrivet för att provocera eller trolla. Om du endast syftade på den citerade frasen så har jag möjligt missförstått innebörden, "de ursprungliga utvecklarna" låter kanske bättre. Oavsett så har detta blivit så löjligt att man måste få skratta åt det utan att vara ett troll

Aha, ok. Jag syftade på ordvalet som jag citerade. För det mesta används det nedsättande och inflammerar ofta diskussioner.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ok, då vet vi vilken målgrupp siktar på

Man blir ju lite småvresig när man ser hur lågt den här serien har sjunkit. Visst, jag är nostalgisk, men gamla hederliga Ghost Recon från 2001 var faktiskt teh shitz.

Skrivet av Tybalt:

Aha, ok. Jag syftade på ordvalet som jag citerade. För det mesta används det nedsättande och inflammerar ofta diskussioner.

Ja det lät faktiskt fel, redigerade mitt förra inlägg. Inte jag som gett dig minustummen förresten även fall det ser typiskt misstänksamt ut

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av Tybalt:

Aha, ok. Jag syftade på ordvalet som jag citerade. För det mesta används det nedsättande och inflammerar ofta diskussioner.

Ja det lät faktiskt fel, redigerade mitt förra inlägg. Inte jag som gett dig minustummen förresten även fall det ser typiskt misstänksamt ut

Heh... ingen fara. Jag dör inte av någon nedåttumme. Om den som tummade ned mår bättre av det så bjuder jag på det.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Undrar hur mkt av henne som är äkta.... hade det varit metall istället så hade hon klassats som cyborg.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av polaczek:
Skrivet av Kuci:

Wtf dem brösten och sedan string i videon, borde ju nästan tas bort imo...

Sossefasoner! Trailern är riktigt kass men bara för att man får se lite täckta bröst och string så är det inte en anledning att ta bort trailern.

Dra inte in politiska partier i ett spelforum plx

Kan hända att du gör andra upprörda

1
Skriv svar