Sista chansen – vinn Diablo 3!

Robot
Sista chansen – vinn Diablo 3!

Alla vill ha det. Du kan få det – gratis. Om du svarar rätt på frågorna i FZ:s tävling. Och har lite tur, förstås.

#diablo-iii


Medlem
Sista chansen – vinn Diablo 3!

Må bäste tävlande vinna.


signatur
Medlem

synd om dem som har beställt från skämt sidan spelbutiken.se, förseningar!!! LOL

Medlem

tycker det kan räcka med att se på deras hemsida att allt inte är 100%


signatur
Medlem

Ja, köpte skyrim där, fick vänta 5 dagar för en jävla kod :x.

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Ja, köpte skyrim där, fick vänta 5 dagar för en jävla kod :x.

Själv fick jag skyrim 2 dagar före releasen när jag beställde från Spelbutiken

Medlem

Själv har jag just installerat Diablo III (digitalt från battle.net). Väntar nu otåligt på att servrarna i Europa skall öppna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Intuiz:

synd om dem som har beställt från skämt sidan spelbutiken.se, förseningar!!! LOL

Haha jag vet vad du menar, det må vara billigt men det kommer aldrig i tid.

Medlem

Jag har aldrig haft problem med spelbutiken. Verkar vara lite slumpmässigt det där.

Medlem

Min kompis har förbokat från game, han fick ett sms om att det var först till kvarn som gällde och de inte kunde garantera att han skulle få sitt spel. Riktigt ruttet av dem, varför ska man förboka om man ändå inte får det garanterat. Så han skiter i game och köper från battle.net istället.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Intuiz:

synd om dem som har beställt från skämt sidan spelbutiken.se, förseningar!!! LOL

Jag har beställt från spelbutiken och håller i min Collectors box nu:P
De som beställer från webhallen får vell vänta tills imorgon:) eller tills på onsdag.. har haft flera förbokningar (wow+exp) som har kommit dagen efter release dagen från webhallen.

Medlem

Tråkigaste tävlingen på länge, finns det någon som inte ska förbeställt spelet eller köpt det digitalt??

Skrivet av Intuiz:

synd om dem som har beställt från skämt sidan spelbutiken.se, förseningar!!! LOL

Dom har ju faktisk tydlig info om Diablo 3 på förstasidan: "Alla Diablo 3 är skickade och bör dyka upp imorgon. Om du beställt den vanliga versionen, så skickas den som vanligt brev. Det finns inget kollinummer att spåra den med utan den dyker upp i brevlådan imorgon."
Men Starcraft 2 fick jag ju först dagen efter releasedagen, fail...

Medlem

Open the servers already!
De sista timmarna nu känns som år.

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:
Skrivet av Intuiz:

synd om dem som har beställt från skämt sidan spelbutiken.se, förseningar!!! LOL

Jag har beställt från spelbutiken och håller i min Collectors box nu:P
De som beställer från webhallen får vell vänta tills imorgon:) eller tills på onsdag.. har haft flera förbokningar (wow+exp) som har kommit dagen efter release dagen från webhallen.

Webhallen skickar ju spelet så att du har det på releasedagen, inte dagen innan. Tror inte dom "får" skicka innan annars hade dom säkert gjort så.


signatur
Medlem

Bara att hoppas på lite tur, och att det inte är girigbukar som redan har köpt spelet som är med och tävlar

Medlem

Men har ja vunnit eller?? Annars kutar jag ner till Webhallen snart! Weeeee

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Bara att hoppas på lite tur, och att det inte är girigbukar som redan har köpt spelet som är med och tävlar

Jo hoppas jag med.

Medlem

Ctrl+V > Enter, Ctrl+V> Enter...

Medlem

Allvar!! Ligger de o sover på FZ,,? Klockan e halv 10!

Medlem

21.26 fick jag mina diablokoder i mailen från Spelbutiken

Medlem

Förmiddagen är snart slut... Vill veta om jag måste dra iväg och köpa spelet nu eller genast..

Redaktör
Skrivet av Sulukai:

Allvar!! Ligger de o sover på FZ,,? Klockan e halv 10!

Japp, vi var på Diablo 3-premiär sent i natt. Men nu är tävlingen klar!


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Sulukai:

Allvar!! Ligger de o sover på FZ,,? Klockan e halv 10!

Japp, vi var på Diablo 3-premiär sent i natt. Men nu är tävlingen klar!

Jag gissade att ni gjorde det :)! Tji fick jag för att jag hetsa upp dig da, inget spel till mig då. Kan man iallfall få ett Bamse klistermärke?

Redaktör
Skrivet av Sulukai:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Sulukai:

Allvar!! Ligger de o sover på FZ,,? Klockan e halv 10!

Japp, vi var på Diablo 3-premiär sent i natt. Men nu är tävlingen klar!

Jag gissade att ni gjorde det :)! Tji fick jag för att jag hetsa upp dig da, inget spel till mig då. Kan man iallfall få ett Bamse klistermärke?

Vi skickar ett Bamse-klistermärke så fort de dyker upp på redaktionen!


signatur
1
Skriv svar