Förbeställt spel, som ej kommer till release?

Medlem
Förbeställt spel, som ej kommer till release?

Ja, åter igen blir man besviken av att inhandla en fysisk kopia från en butik över nätet.
Det handlar om Diablo 3, och att jag inte har fått förbeställningen.

Köpte black ops ( skäms att man köpte ett COD-lir ) utav CDON inför release, kom inte releasedagen.
Nu Diablo 3 från Webhallen, har inte kommit ännu, är dock skickad, men det duger ej.

Någon mer som aldrig mer kommer beställa en fysik kopia, på någon man inte vill vänta på?

Tänker inhandla spelet online istället, och samtliga spel framtiden likaså.

/sur

Medlem

Har beställt många spel från Webhallen och aldrig fått på releasedagen. Så jag tror just webhallen är ett riktigt bottennapp när det kommer till just det

Och nu när jag ser ditt användernamn, du råkar inte vara Clucke som spelade i vU?

Medlem

Om jag vill ha ett spel precis på release-dagen köper jag alltid online eller förhandsbokar så man kan hämta ut i butiken på en gång. Dock så är det sällan som jag känner sådant behov, i nuläget bara gw2 men då man redan förhandsköpt det osv är det inget problem

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Har beställt många spel från Webhallen och aldrig fått på releasedagen. Så jag tror just webhallen är ett riktigt bottennapp när det kommer till just det

Och nu när jag ser ditt användernamn, du råkar inte vara Clucke som spelade i vU?

Japp det är jag Hej IceDust

Medlem
Skrivet av ClucKe:
Skrivet av IceDusT:

Har beställt många spel från Webhallen och aldrig fått på releasedagen. Så jag tror just webhallen är ett riktigt bottennapp när det kommer till just det

Och nu när jag ser ditt användernamn, du råkar inte vara Clucke som spelade i vU?

Japp det är jag Hej IceDust

Haha, ja det var inte igår. Tycket jag kände igen ditt namn = >

Grejen är ju att releasedagen är Tisdagen den 15/5, alltså imorgon. Det man gick å hoppades på var ju att man skulle få sin kopia _en dag tidigt_ för att kunna spela vid serveröppnandet, men det är ju en helt annan femma. Givetvis kommer många webbutiker förlora många kunder på att vänta till den faktiska releasedagen då många är så otroligt hajpade men felet ligger ju faktiskt inte i deras händer.


signatur

"Oh you. Laddergoat, you're so random."

Medlem

Själv brukar jag alltid få 1-2 dagar innan release från webhallen


signatur

Rwa?

Medlem

Jag beställde på spelbutiken.se och dom skickade spelet redan i onsdags men har inte fått det ännu... hoppas man får key över mail ändå som dom skrev på hemsidan för man vill ju verkligen lira vid release... Kommer bli förbannad om det inte är så...

Medlem

yes, som det har sagts så är releasedagen imorgon och inte idag!

Medlem

Jahaja, jag köper det mesta digitalt numera då jag tycker att det är smidigt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jahaja, jag köper det mesta digitalt numera då jag tycker att det är smidigt.

mjo . samma här . Men tråkigt för dem som vill ha en skiva i samlingen , Men men , Känns som att de inte kommer stänga ner d3 om en vecka . :P., Dock kan det vara tråkigt om man vill slåss om en bra ladder plats , om de nu har det i d3 : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

För mig står det bara på posten: Elektronisk förhandsinformation har mottagits och detta har det gjort sedan den 10e så vet inte ens om Webhallen har skickat paketet än -.-

Inaktiv

Releasen är imorgon. Så jag ser inte riktigt vad du gnäller om och var du nu så otroligt mån om att få spela i midnatt så hade du köpt det digitalt istället.

Inaktiv
Skrivet av mordsint:

Releasen är imorgon. Så jag ser inte riktigt vad du gnäller om och var du nu så otroligt mån om att få spela i midnatt så hade du köpt det digitalt istället.

antar att du svara TS men svarar ändå, jag beställde CE så jag har inte den möjligheten iaf =P

Medlem

Jag har köpt från spelbutiken.se och fick nyss ett mail med koden i. Hade förtankat spelet så jag startade precis igång det, men servrarna är inte öppna så man kan inte börja spela ännu ändå så.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Skrivet av Milky_81:

Jag har köpt från spelbutiken.se och fick nyss ett mail med koden i. Hade förtankat spelet så jag startade precis igång det, men servrarna är inte öppna så man kan inte börja spela ännu ändå så.

Menar du att de skickar ut en nyckel åt en trots att man förbokat en fysisk version? Eller har jag missat något?


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av TheShadyShader:
Skrivet av Milky_81:

Jag har köpt från spelbutiken.se och fick nyss ett mail med koden i. Hade förtankat spelet så jag startade precis igång det, men servrarna är inte öppna så man kan inte börja spela ännu ändå så.

Menar du att de skickar ut en nyckel åt en trots att man förbokat en fysisk version? Eller har jag missat något?

Nej, ursäkta jag var lite otydlig Jag beställde Download-version på spelbutiken.se.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Testpilot

Blizzard är hårda mot återförsäljarna om de dumpar ut exemplaren så folk får dem tidigt.

Vill man sitta där o gråta över att man får error 37 och inte kan logga in vid releasen så köper man digitalt , jag nöjer mig med att hämta mitt ex på posten idag och spela då det värsta trycket är borta på servrarna.

Moderator | Testpilot

Mitt skickades i torsdags från spelbutiken och fick det idag. Jag är nöjd.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

eak
Medlem

Misströsta inte. Skit spelet går inte spela ändå.

Medlem

Har ej fått mitt från discshop heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mycket problem i denna lansering..

Moderator | Testpilot
Skrivet av firsov:

Mycket problem i denna lansering..

Mjo men inte som att "jag har inte fått min kopia" problemet kan skyllas på Blizzard


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar