Rykte: EA visar upp Battlefield Premium under E3

Robot
Rykte: EA visar upp Battlefield Premium under E3

Är du sugen på att få lite exklusiva dogtags, knivar och klädesplagg?

#ea, #dice


Medlem
Rykte: EA visar upp Battlefield Premium under E3

Nej tack.

Medlem

Ja EA behöver ju pengar så att...

Medlem

Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^


signatur

Rwa?

Medlem

EA= Evil Assholes stämmer bra på denna nyheten. Snart blir det väll betala 50 kr och du får tillgång till ett vapen med mer damage än dem andra. Köp mer hp och bli oövervinnlig. Nej tack till dagens fpsmprpg. Fpsmprpg= First person shooter multi player role playing game


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Nej


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Vad skulle EA och Dice behöva erbjuda för att du skulle sukta? Ett bra spel skulle locka mig


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Men en sak de skulle kunna göra är att man får "välja ansikte" på sin karaktär. Ta en bild från google och klistra in, det skulle va värt 50 spänn


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Kimpur, ändra ditt föregående inlägg istället så vi slipper spam.

EA kan dra åt..!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Dra åt helvete, EA.

Medlem

Jaho, och där satt sista spiken i kistan för Battlefield serien för mig, vi hade roligt så länge de varade!


signatur
Medlem

När jag läser "prenumeration" eller liknande i spelsammanhang så tappar jag intresset. Det är en betalningsmodell som inte passar mig när det gäller spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jag trodde torsken betalade för att säljaren skulle lägga sig på rygg, konstig värld vi lever i...

Medlem

Inte för att jag nött BF3 så mycket, men inför dem detta kommer jag nog inte röra spelet nått mer.

Medlem

Känns som att det kanske är läge att fixa spelets alla buggar, balanseringsproblem och fusk innan man börjar ta betalt för ytterligare innehåll.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^

Kallar du 6 miljoner aktiva spelare för "dött"?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Annanaz:

Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^

Kallar du 6 miljoner aktiva spelare för "dött"?

ja


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Nå ja dagens FPS spel suger apröv enligt mig så det är inget intressant för mig. Backa lite o gör ett spel med allt från början så ska jag överväga..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Annanaz:

Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^

Kallar du 6 miljoner aktiva spelare för "dött"?

ja

Så med dina krav är närapå alla multiplayerspel i världen döda, de flesta samma dag som de släppts.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Annanaz:

Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^

Kallar du 6 miljoner aktiva spelare för "dött"?

ja

Så med dina krav är närapå alla multiplayerspel i världen döda, de flesta samma dag som de släppts.

Ja


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Det vidriga utsugandet från EA fortsätter

Medlem
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Annanaz:

Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^

Kallar du 6 miljoner aktiva spelare för "dött"?

ja

Så med dina krav är närapå alla multiplayerspel i världen döda, de flesta samma dag som de släppts.

Ja

The trolls, you are feeding them!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Det vidriga utsugandet från EA fortsätter

"unika ingame-prylar, såsom knivar, dogtags och möjligheter att skräddarsy utseendet", jag förstår inte vad som är problemet? Vill folk betala för det inom citationstecknen, låt dem göra det för som jag fattar det gör det ju varken till eller från rent spelmässigt.

Vill man verkligen hårdraga det så måste ju allt bortsett från originalspel med tillhörande patchar vara mjölkande...

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av swordfish:
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Annanaz:

Skitsamma spelet är redan "dött" så om dem vill mjölka ut några få kronor till så vem bryr sig ^^

Kallar du 6 miljoner aktiva spelare för "dött"?

ja

Så med dina krav är närapå alla multiplayerspel i världen döda, de flesta samma dag som de släppts.

Ja

The trolls, you are feeding them!

ne


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Hm, mobbade inte DICE / EA Activision just för att dom skulle ta betalt för saker i CoD?

Medlem

Och? Knivar, dogtags med mera påverkar ju inte direkt spelet och ger ingen ett övertag.

Dock är ju trenden påväg åt ett skrämmande håll

Inaktiv

Dice borde fixa spelet först innan dom börjar fokusera på svammel.

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Hm, mobbade inte DICE / EA Activision just för att dom skulle ta betalt för saker i CoD?

Det har dem gjort http://www.youtube.com/watch?v=gqGX6WY6Dno


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Låter på visa som att spelet kommer att bli ospelbart när dom inför detta för dom som inte vill betala.
Har inte testat COD: MW3 men det funkar väl precis som vanligt att spela utan Elite eller?

Skriv svar