MechWarriors i filmarkivet – FFFD*

Robot
MechWarriors i filmarkivet – FFFD*

MechWarrior Online springer omkring och skjuter raketer lasrar ihjäl varandra, ta dig en titt?

#mechwarrior-online


Medlem
MechWarriors i filmarkivet – FFFD*

vad? ingen dubstep musik till?

hehe

Medlem

Verkar ha rätt lågt tempo. Hoppas på rocket jumps.

Medlem

Mumma, Ge mig!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Känns som segare än sirap att glo på det i MP.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

nothing beats a good sniping the leg of an mech, never gets old

Medlem

Spelet kmmer bli fett !

Medlem

Visst har det sitt siraptempo i trailern/teasern, men jag tyckte om det. Ger det gärna en provtur.

Medlem

hoppas det inte blir pay to win bara ...

Medlem
Skrivet av Exim:

hoppas det inte blir pay to win bara ...

Vi får hoppas att man får betala för icke-fördelaktiga saker som skins och diverse andra visuella godsaker. Vapnen får inga plånböcker röra!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Gud vad jag saknat ett riktigt mech-spel! Konfigurera beväpning, lossa av raketer, följa upp med laserattack och frustrerat banka huvudet i tangentbordet när ens mech överhettar och stänger av all ström.

Hur kan det vara framtid om det inte är någon dubdubdubblubb-musik?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ohmyomnomnom!
Mechwarrior har en speciell plats i mitt hjärta, detta såg rikitgt bra ut!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av KatOne:

Verkar ha rätt lågt tempo. Hoppas på rocket jumps.

Var det inte en rocketjump @00:20?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av KatOne:

Verkar ha rätt lågt tempo. Hoppas på rocket jumps.

Det skall ju vara lågt tempo. Det är inte transformers vi pratar om!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av KatOne:

Verkar ha rätt lågt tempo. Hoppas på rocket jumps.

Det skall ju vara lågt tempo. Det är inte transformers vi pratar om!

Indeed!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Gud vad jag saknat ett riktigt mech-spel! Konfigurera beväpning, lossa av raketer, följa upp med laserattack och frustrerat banka huvudet i tangentbordet när ens mech överhettar och stänger av all ström.

Jag minns att jag testade mig fram till "skjut-alla-laser-samtidigt-utan-att-explodera" setup. Sjukt roligt, gick precis till bristningsgränsen men man kunde avlossa ALLT 1 gång. En väplacerad volley skjöt av lämpligt ben eller arm, att stå nedsänkt i vatten var att rekommendera


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Tybalt:

Gud vad jag saknat ett riktigt mech-spel! Konfigurera beväpning, lossa av raketer, följa upp med laserattack och frustrerat banka huvudet i tangentbordet när ens mech överhettar och stänger av all ström.

Jag minns att jag testade mig fram till "skjut-alla-laser-samtidigt-utan-att-explodera" setup. Sjukt roligt, gick precis till bristningsgränsen men man kunde avlossa ALLT 1 gång. En väplacerad volley skjöt av lämpligt ben eller arm, att stå nedsänkt i vatten var att rekommendera

Haha, ja, jag brukade knäcka ett ben på motståndaren, sedan var det enkelt att avsluta processen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Och ni som inte vill vänta till efter sommaren med att röja runt i mech bör absolut prova på Mechwarrior: Living Legends till Crysis Wars. En helt fantastisk mod, bättre än många kommersiella titlar.

http://www.mechlivinglegends.net/

Medlem

Verkar bli ett värdigt MechWarrior spel av det jag sett än så länge. För himla tråkigt att alla grymma spel från förr aningen blivit förenklade eller helt lagts ner för att det inte finns en lika stor vinst i dessa som för spel som riktar sig till en större målgrupp.

1
Skriv svar