Installera Diablo 3 och se till att du har rätt plats inställd

Medlem
Installera Diablo 3 och se till att du har rätt plats inställd

Hallou gott folk,

Jag var nära att skriva en till nyhet om ändamålet, men tänker mig att vi har skrivit så mycket om spelet att ni kan behöva lite andrum. Däremot vill jag berätta två (eller tre snabba saker), om du nu skulle ha missat dem.

Du som laddat ner klienten kan numer installera spelet för att förbereda dig på servrarnas insläpp 00:01 inatt. (förladdningsinformation hitåt)

Därutöver rekommenderar jag att du som vill spela säkerställer att du har rätt region inställd om du vill spela direkt, eftersom de olika platserna låses upp vid olika tillfällen. Detta kan du läsa mer om här.

Som sista inflikande kan du som installerat kolla in introfilmen (samma som vi har i vårt arkiv), men du som spelat betan (troligtvis bara dem) kan kolla in första aktens inledningssekvens, som skiljer beroende på kön och klass.

Hoppas ni får en härlig afton.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

...du som spelat betan (troligtvis bara dem) kan kolla in första aktens inledningssekvens, som skiljer beroende på kön och klass.

Testade faktiskt det och kunde se en bit av klassens "intro", men efter ett tag så kraschade spelet o.O

Trodde först att det var nVidias sunkiga drivers (kör 295 eftersom 296 är ännu sämre) som kraschade som de alltid gör, men inget meddelande kom... varken från spelet eller av nVidias kontroller skräp.

Alla mina inställningar från betan var också kvar fast jag avinstallerade det (sparades säkert massa saker i "My Documents") och den hade The Americas vald som server.
Skulle nog inte tänkt på det... så tack för tipset

Medlem

Ja det som återstår nu är att vänta...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Intressant kommentar är att jag och några kompisar som förbeställt inte fått våra exemplar än... dvs vi kommer inte kunna spela förrns imorgon eftermiddag.
Kanske är bra m.t.p. att servrarna nog kommer vara överbelastade, men lite synd när man hypat sig så inför releasen


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

1
Skriv svar