Spelförstörande bugg upptäckt i Diablo 3*

Robot
Spelförstörande bugg upptäckt i Diablo 3*

Uppdatering: Blizzard bekräftar att de har en hotfix på väg!

#nyhetstips, #diablo-iii, #blizzard


Medlem
Spelförstörande bugg upptäckt i Diablo 3*

Nyah nyaaahh!! DRM bites yo in da ass!

Medlem
Medlem

Blev orolig, trodde att det skulle vara något som påverkade alla xD Men tack för varningen, då vet man alltså att man ska låta bli att pilla på templaren en liten stund Kommer ändå köra med en kompis så spelar inte direkt någon roll...

Medlem

De har nog tappat för mycket programmeringsskills efter allt avslappnat GEE Waow-mjölkande.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Efter ni har dödat Jondar the Betrayer tillsammans kan ni utrusta Templaren precis som ni vill.

Medlem

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tydligen kan samma fel inträffa om man stänger av med ALT + F4.

Många har haft problem med att gå in i public games. Spelet fryser sig och de avslutar med ALT + F4 och samma problem uppstår.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews

Instämmer, hatar att folk ska hålla på och trolla på metacritic.

Medlem

DRM gör mer skada än nytta som vanligt, no surprise there...

Medlem

Right back at you, Blizzard


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Tror Metacritic scoren är starkt influerad av arga nördar som inte kunde logga in inatt då servrarna var överbelastade.

Medlem
Skrivet av Mordeus:

Tror Metacritic scoren är starkt influerad av arga nördar som inte kunde logga in inatt då servrarna var överbelastade.

Det är just det jag menar - tramsigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews

Ja som att de inte fattar att det kommer bli svårt och komma in med tusentals gamers som försöker samtidigt. Sen att de tror att spelet kommer vara perfekt första dagen är bara fail.

Medlem

alltså är jag trög i huvudet eller kan man verkligen köra längre än ens beta-innehållet på 3 timmar? folk säger att de spelat igenom spelet på så kort tid... don't get it...


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

ELF
Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Ankh:

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews

Ja som att de inte fattar att det kommer bli svårt och komma in med tusentals gamers som försöker samtidigt. Sen att de tror att spelet kommer vara perfekt första dagen är bara fail.

Sen att de tror att bilen kommer vara perfekt första dagen är bara fail.
Precis, man får ju vara beredd på att bromsklossarna inte tar som de ska. Man får vara nöjd med det man får vid köpet och vänta lite lugnt på en fix från tillverkaren.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Ankh:

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews

Ja som att de inte fattar att det kommer bli svårt och komma in med tusentals gamers som försöker samtidigt. Sen att de tror att spelet kommer vara perfekt första dagen är bara fail.

Sen att de tror att bilen kommer vara perfekt första dagen är bara fail.
Precis, man får ju vara beredd på att bromsklossarna inte tar som de ska. Man får vara nöjd med det man får vid köpet och vänta lite lugnt på en fix från tillverkaren.

Jag förstår din liknelse - dock tycker jag inte det är jämförbart överhuvudtaget.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Ankh:

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews

Ja som att de inte fattar att det kommer bli svårt och komma in med tusentals gamers som försöker samtidigt. Sen att de tror att spelet kommer vara perfekt första dagen är bara fail.

Men är det inte lite fail att man inte ens kan spela i single player läge för att det är andra som spelar spelet samtidigt?

Medlem
Skrivet av Gambold:
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Ankh:

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews

Ja som att de inte fattar att det kommer bli svårt och komma in med tusentals gamers som försöker samtidigt. Sen att de tror att spelet kommer vara perfekt första dagen är bara fail.

Men är det inte lite fail att man inte ens kan spela i single player läge för att det är andra som spelar spelet samtidigt?

Jo visst kan man tycka det - men Det har inte gått 24 timmar äns...vänta och se så ska du se att allt fixar sig. Att göra spel är inte lika lätt som det var en gång i tiden
Det viktigaste är att de faktiskt fixar det så fort som det bara går.. börjar de dra benen efter sig så är det ett rejält fail.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av ELF:
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Ankh:

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews

Ja som att de inte fattar att det kommer bli svårt och komma in med tusentals gamers som försöker samtidigt. Sen att de tror att spelet kommer vara perfekt första dagen är bara fail.

Sen att de tror att bilen kommer vara perfekt första dagen är bara fail.
Precis, man får ju vara beredd på att bromsklossarna inte tar som de ska. Man får vara nöjd med det man får vid köpet och vänta lite lugnt på en fix från tillverkaren.

Det är faktiskt lite skillnad mellan en bil och ett spel.

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:

alltså är jag trög i huvudet eller kan man verkligen köra längre än ens beta-innehållet på 3 timmar? folk säger att de spelat igenom spelet på så kort tid... don't get it...

Det finns archivements för att klara act 1, 2, 3 och 4 på en timme vardera Så det har blizzard räknat med att man ska kunna.

Medlem
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av farbrorwiwi:

alltså är jag trög i huvudet eller kan man verkligen köra längre än ens beta-innehållet på 3 timmar? folk säger att de spelat igenom spelet på så kort tid... don't get it...

Det finns archivements för att klara act 1, 2, 3 och 4 på en timme vardera Så det har blizzard räknat med att man ska kunna.

Sedär! Hmm, det känns rätt kort? =P


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:
Skrivet av wrajjt:
Skrivet av farbrorwiwi:

alltså är jag trög i huvudet eller kan man verkligen köra längre än ens beta-innehållet på 3 timmar? folk säger att de spelat igenom spelet på så kort tid... don&#039;t get it...

Det finns archivements för att klara act 1, 2, 3 och 4 på en timme vardera Så det har blizzard räknat med att man ska kunna.

Sedär! Hmm, det känns rätt kort? =P

Det är ju lite på hur man vill spela, springer man bara raka vägen till bossarna, så går det ju snabbare än om man ränner runt å letar loot.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Tradigt med såna här saker - men det fixar sig nog.
Vad som är tramsigt är dock i metacritics userreviews..

http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii/user-reviews

Träskallar som förväntar sig något annat första dagen.

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Träskallar som förväntar sig något annat första dagen.

Av ren nyfikenhet: när tycker du man kan förvänta sig en (nästan) felfri spelupplevelse av ett färdigt spel från det att det släpps ?

Angående metacritic.. svårt att ta en sådan site seriöst när en massa sätter helhetsbetyget 0 på ett spel de inte kunnat spela än. User reviews är i alla fall näst in till totalt värdelöst hos dem.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Det är ju konstigt att vi i alla andra brancher förväntar oss att saker fungerar när vi köper dom men inte ska göra det när det kommer till spel.

Är det okej att köpa en iPhone men behöva vänta 3 dagar innan du ens kan starta den?

Medlem

Tycker dubbelmoralen hos spelare är slående ibland. När Ubisoft vill att du ska vara inloggad för att spela enspelarläge blir det "OMGWTF tänk om det inte fungerar!!??!?!" alt. "JAG BOR I DJUPASTE NORRLANDSSKOGEN MED 22K-MODEM!". När Blizzard gör EXAKT samma sak så håller samma personer käft eller försvarar blizzard med uttryck som "Det har ju bara gått en dag blabla".

Skärpning!

Medlem

Skulle inte detta spel heta Diablo 3 så skulle alla k*ssa på det :)-

1
Skriv svar