Diablo III besegrat på 12 timmar och 29 minuter

Robot
Diablo III besegrat på 12 timmar och 29 minuter

Spelet som vi fick vänta i 12 år på går att klara av på 12 timmar, visar en hängiven Dibbe-lirare.

#diablo-iii, #blizzard


Medlem
Diablo III besegrat på 12 timmar och 29 minuter

Jaha, så kan man ju också njuta av ett spel.

Medlem

Umm...grattis?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gz... Har fortfarande inte beslutat om jag ens vill spela D3.

Medlem

Varför stressa igenom ett spel? Jag har längtat efter detta! Kommer fan loota söner allt och hitta de mest awesome sakerna. Inte stress spela...

Medlem
Skrivet av KeeWee:

Varför stressa igenom ett spel? Jag har längtat efter detta! Kommer fan loota söner allt och hitta de mest awesome sakerna. Inte stress spela...

Han stressade kanske inte


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av KeeWee:

Varför stressa igenom ett spel? Jag har längtat efter detta! Kommer fan loota söner allt och hitta de mest awesome sakerna. Inte stress spela...

Han stressade kanske inte

Kanske inte - dock låter det som han stressade rejält. Vill antagligen bli omnämd som den som klarade först. Finns en del såna människor.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Amilo:

Jaha, så kan man ju också njuta av ett spel.

det där är som en långsam sidåkare som säger att han/hon njuter utav backen XD

Medlem

Sämsta sättet att spela på...


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av KeeWee:

Varför stressa igenom ett spel? Jag har längtat efter detta! Kommer fan loota söner allt och hitta de mest awesome sakerna. Inte stress spela...

Han stressade kanske inte

Kanske inte - dock låter det som han stressade rejält. Vill antagligen bli omnämd som den som klarade först. Finns en del såna människor.

Antagligen, men är man en hängiven spelare till en spelserie som inte förändras så mycket ingame kan jag tänka mig att man redan har koll på hur man på så effektivt sätt som möjligt skaffar items, lvlar osv vilket leder till att man klarar ett spel ganska snabbt.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av KeeWee:

Varför stressa igenom ett spel? Jag har längtat efter detta! Kommer fan loota söner allt och hitta de mest awesome sakerna. Inte stress spela...

Han stressade kanske inte

Kanske inte - dock låter det som han stressade rejält. Vill antagligen bli omnämd som den som klarade först. Finns en del såna människor.

Antagligen, men är man en hängiven spelare till en spelserie som inte förändras så mycket ingame kan jag tänka mig att man redan har koll på hur man på så effektivt sätt som möjligt skaffar items, lvlar osv vilket leder till att man klarar ett spel ganska snabbt.

Sant sant.

Skrivet av SkullJoke:

Sämsta sättet att spela på...

Jo man kan ju tycka det - dock har väl alla olika sätt att njuta av ett spel? Äpplen och Päron.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nu var det ju säkert ett tag sen han i nyheten spelade klart normal, men ikväll lär det nog finnas ett par level 60s kan jag tänka mig.
2gd (http://www.twitch.tv/thegdstudio) har spelat sen release och är redan level 51.

Medlem

Undera ens om det är något nyhetsvärde här? Det var verkligen INTE någon bra tid.

Medlem

Yoshichan var varken först eller snabbast att klara spelet. Tar ni era nyheter från foruminlägg nu?

Medlem

var de inte någon korean som spela igenom de på 4 - 5 timmar ? normal ?

Medlem

Hur kan detta vara Nyhet? Jag & polarna slack spelade klart normal på 11h Vet polare som drog igenom det på betyligt mindre

Medlem
Skrivet av AzeeM:

Hur kan detta vara Nyhet? Jag & polarna slack spelade klart normal på 11h Vet polare som drog igenom det på betyligt mindre

Rapporterade ni er tid då? Tydligen inte, isåfall hade det kanske stått på FZ


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Med tanke på att det finns fyra svårighetsgrader förstår jag inte riktigt varför man ska lalla runt och ta extra tid på sig på Normal. Det är väl på de högre svårighetsgraderna som spelet blommar ut på riktigt. När man klarade D2 Akt4 på Normal hade man ju inte ens låst upp de högsta färdigheter på nivå 30.

Medlem
Skrivet av dMike:

Med tanke på att det finns fyra svårighetsgrader förstår jag inte riktigt varför man ska lalla runt och ta extra tid på sig på Normal. Det är väl på de högre svårighetsgraderna som spelet blommar ut på riktigt. När man klarade D2 Akt4 på Normal hade man ju inte ens låst upp de högsta färdigheter på nivå 30.

Personligen orkade jag aldrig spela Diablo 2 om igen efter man klarat normal

Gillar inte att göra om samma saker en gång till och har svårt att förstå hur folk orkar göra det 4 gånger x)


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av AzeeM:

Hur kan detta vara Nyhet? Jag &amp; polarna slack spelade klart normal på 11h Vet polare som drog igenom det på betyligt mindre

Det är väl inget.. Själv klarade jag det på 2h och 13min fyra timmar innan release.

Medlem

Tog cirka 5 minuter på Google för att inse att äktheten vad gäller denna "nyhet" är tämligen tvivelaktig, något som andra redan poängterat.

Källgranskning?

SE

Inaktiv

Är detta verkligen bekräftat?

Hur klarar man ut Diablo egentligen? Är det när man lvlar 60 eller när man klarar Inferno först? Jag har ingen aning...

Medlem
Skrivet av showerguy:

Är detta verkligen bekräftat?

Hur klarar man ut Diablo egentligen? Är det när man lvlar 60 eller när man klarar Inferno först? Jag har ingen aning...

Jag tänkte samma sak. Spela klart det på normal tycker jag inte riktigt kan räknas som nåt speciellt alls. Eller?

Medlem

"ett språk en simpel FZ-skribent omöjligt kan dechiffrera."
Haha vilken skön grej

Medlem

klara ett spel på snabbaste tiden är inget nytt fenomen och det är väl kul att folk spelar på så olika sätt.

Att klara det relativt snabbt kan jag inte tänka mig är svårt om
man skippar allt förutom main quest, men normal är en lätt level, trist att man måste spela igenom det för att välja högre svårighets grad som någon sa då är man ju trött på spelet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av Cedric:

"ett språk en simpel FZ-skribent omöjligt kan dechiffrera."
Haha vilken skön grej

Hehe, men det är ju sant! Jag har ingen aning om hur jag skulle översätta det där till svenska, och än mindre vad det faktiskt betyder. Men jag antar att de insatta Diablo-lirarna förstår vad han menar.

Medlem

Läste när han skrev det där på neogaf. Reflekterade inte då att han hade klarat spelet på normal : P

Medlem

Enligt Yoshichan själv så stressade han inte alls igenom spelet, utan slog spelet på 12 timmar inc cutscenes, dialoger, quester osv.

"I pretty much explored everything since I got all the "throughout" achievements on every act"

Medlem

11h 19 minuter här, de flesta verkar ligga runt den tiden för Normal om de läst och gjort questarna de hittat och inte stressat igenom.

Medlem

Var det inte några koreaner som spelade igenom det på 2 timmar?

12
Skriv svar