Guide – det här betyder felmeddelandena i Diablo III

Robot
Guide – det här betyder felmeddelandena i Diablo III

Vissa spelare har stött på patrull när det gäller Diablo III-köttandet, och om du inte vet vad felet är är det dags att ta reda på det nu!

#diablo-iii, #blizzard


Inaktiv
Guide – det här betyder felmeddelandena i Diablo III

Updating setup files hade jag problem med, men nu har det löst sig!

Inaktiv

Hörru du Sebastian du verkar skriva en hel del mer om Diablo 3 än spela de ;).

Medlem

Inte fått mina ex men jag lär väl få något sånt här meddelande på någon av datorerna

Trevlig guide!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Kharif:

Hörru du Sebastian du verkar skriva en hel del mer om Diablo 3 än spela de ;).

Haha, visst är jag lite småsugen, men jag vet faktiskt inte när/om jag kommer att testa det. Det blir kanske lite monsterröj senare i sommar, för min del. Men vi har några riktigt inbitna Diablo-fantaster på redaktionen, bland annat Hampus och Mikael.

Medlem

Fz börjar kännas som en blogg

Skrivet av Riwl:

Fz börjar kännas som en blogg

Hur menar du?

Medlem

Vad betyder error 75 då ? :l

Medlem
Skrivet av Naida:

Vad betyder error 75 då ? :l

http://mygamingquests.blogspot.se/2012/05/diablo-3-error-37-a...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Naida:

Vad betyder error 75 då ? :l

http://mygamingquests.blogspot.se/2012/05/diablo-3-error-37-a...

Uhh... :l *Sadface* Måste vara online för att spela singelplayer är väldigt dåligt anser jag.

Medlem
Skrivet av Naida:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Naida:

Vad betyder error 75 då ? :l

http://mygamingquests.blogspot.se/2012/05/diablo-3-error-37-a...

Uhh... :l *Sadface* Måste vara online för att spela singelplayer är väldigt dåligt anser jag.

Tja - kanske...men numera spelar det ju ingen roll när de flesta har endå fast uppkoppling


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Naida:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Naida:

Vad betyder error 75 då ? :l

http://mygamingquests.blogspot.se/2012/05/diablo-3-error-37-a...

Uhh... :l *Sadface* Måste vara online för att spela singelplayer är väldigt dåligt anser jag.

Tja - kanske...men numera spelar det ju ingen roll när de flesta har endå fast uppkoppling

Bäste herre! Fast uppkoppling eller inte spelar ingen roll för tillfället eftersom man kan inte logga in ändå, hur man än vrider och vänder på det....


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Så med andra ord, hade dom inte gjort så man var tvungen att koppla upp sig på deras servar för att spela singel player så hade jag kunnat spela nu.
Som man förväntar sig kunna när man väl har betalat för ett spel.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Naida:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Naida:

Vad betyder error 75 då ? :l

http://mygamingquests.blogspot.se/2012/05/diablo-3-error-37-a...

Uhh... :l *Sadface* Måste vara online för att spela singelplayer är väldigt dåligt anser jag.

Tja - kanske...men numera spelar det ju ingen roll när de flesta har endå fast uppkoppling

Bäste herre! Fast uppkoppling eller inte spelar ingen roll för tillfället eftersom man kan inte logga in ändå, hur man än vrider och vänder på det....

Det kunde lika gärna varit att det inte gick att installera från skivan. Så det är en petites som antagligen (förhoppningsvis) blir fixad inom det närmaste. Om inte så vill jag kalla det Fail - men problem vid releasen är något varken spelarna eller blizzard vill ha. Dock händer det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fast du måste hålla med att om det händer mest för Blizzards del.

Medlem
Skrivet av Naida:

Fast du måste hålla med att om det händer mest för Blizzards del.

Jag är inget större blizzard fan - men det känns som det är något som verkar hända de flesta spelföretagen numera faktiskt.
Det förvånar mig - man tycker med den enorma budget företagen har numera borde allt gå mer problemfritt - men icke.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Älskar uppvote/downvote systemet ni infört, så har Lurkers en chans att visa sin åsikt istället för att faktiskt skriva nåt vettigt.

Medlem
Skrivet av Naida:

Fast du måste hålla med att om det händer mest för Blizzards del.

Jag har förstått det så att det hänt med varenda launch de senaste åren för Blizzards del.
Lär sig inte tydligen av misstagen.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Error 75 här....

Medlem

Banna alla som är över lvl 25 och låt oss som inte fått spela det en sekund spela? Går ju ta mig fan inte att komma in

Medlem

Undrar vad Error 73 betyder! För det fick jag några gånger när jag skulle logga in. Fast spelet funkar nu ganska bra

Medlem

Försöker skicka en friend req men får 5012 som meddelande. Någon som vet ngt om det?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Riwl:

Fz börjar kännas som en blogg

Håller med, har blivit mer och mer senaste året. Bra att andra också tycker så, trodde jag började bli gnällig...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skrivet av Propy:
Skrivet av Riwl:

Fz börjar kännas som en blogg

Håller med, har blivit mer och mer senaste året. Bra att andra också tycker så, trodde jag började bli gnällig...

Återigen; hur menar ni? Jag förstår faktiskt inte riktigt vad som gör att sajten känns mer "bloggig", så ni får gärna utveckla era tankar.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Riwl:

Fz börjar kännas som en blogg

Håller med, har blivit mer och mer senaste året. Bra att andra också tycker så, trodde jag började bli gnällig...

Återigen; hur menar ni? Jag förstår faktiskt inte riktigt vad som gör att sajten känns mer "bloggig", så ni får gärna utveckla era tankar.

jag tycker då det är riktigt kul att dom informerar om sådant!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Riwl:

Fz börjar kännas som en blogg

Håller med, har blivit mer och mer senaste året. Bra att andra också tycker så, trodde jag började bli gnällig...

Återigen; hur menar ni? Jag förstår faktiskt inte riktigt vad som gör att sajten känns mer "bloggig", så ni får gärna utveckla era tankar.

Jag tycker det har blivit allt fler korta artiklar, saknar lite fler längre artiklar. Men folk kanske inte orkar läsa så mycket...

känslan man får av alla dessa korta artiklar och nyheter är lite "bloggig". Det är i alla fall min uppfattning. Jag besöker ju fortfarande sidan så helt kört är det ju inte...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skrivet av Propy:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Riwl:

Fz börjar kännas som en blogg

Håller med, har blivit mer och mer senaste året. Bra att andra också tycker så, trodde jag började bli gnällig...

Återigen; hur menar ni? Jag förstår faktiskt inte riktigt vad som gör att sajten känns mer "bloggig", så ni får gärna utveckla era tankar.

Jag tycker det har blivit allt fler korta artiklar, saknar lite fler längre artiklar. Men folk kanske inte orkar läsa så mycket...

känslan man får av alla dessa korta artiklar och nyheter är lite "bloggig". Det är i alla fall min uppfattning. Jag besöker ju fortfarande sidan så helt kört är det ju inte...

Tack för feedback, Propy!

Hm, jag har skrivit nyheter för FZ i ganska så exakt fyra år. Vet inte själv om jag tycker att det blivit någon större skillnad i längd på just nyhetsmaterialet, men samtidigt är det ju klart att man kanske blir lite "hemmablind". Det var bra att du förklarade lite mer utförligt hur du menar hur som helst, så jag är med. På FZ inbjuder vi alltid till konstruktiv kritik.

Och tack för att du läser, bloggigt eller ej!

Medlem

Error 3007. Kul att när man ska kika på battlenets sida angående lösningen så är den så klart nere!


signatur

STEFFE?!?

1
Skriv svar