Rykte: EA visar upp Battlefield Premium under E3

Medlem
Skrivet av Slutbossen:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Grumbledock:

Kul att folk klagade när CoD gjorde samma sak och vidhöll att gamla goda Battlefield inte skulle råka ut ör något sådant, ett spel där du får hela produkten vid köp utan prenumerationer...
Nu när sanningen visar sig vara den motsatta, sitter folk och desperat försöker påpeka att detta är helt okej, det är ju BF trots allt och då går allt bra..?

Fritt fram att "tumma ner" detta inlägg, ni vet ändå att det är sant. Men tänk efter när ni ser en liknande utveckling och o ni vill stödja den, disk locked content, day 1 DLC och nu prenumeration för att få alla funktioner/saker i spelet som du redan betalat för...
Det krävs knappast ett geni för att inse att bara skins inte räcker för att få folk att betala, det blir fördelar i striderna med unika vapen, föremål och perks/klasser som gäller i nästa Battlefield, sanna mina ord.
Länge sedan Battlefield utvecklades istället för att klona CoD...

Roliga är, jag sa en liknande grej men där ogillade dom det. Men dessa människor är för blinda för att inse att dom gör bort sig totalt, genom att visa så mycket kärlek även fast såna här saker kommer.
Sedan har ju bara prenumeration grejen endast kommit till konsol i mw3 och inte till pc. Men fattar inte att det helt plötsligt är ok bara för det är lilla bf3. När det är samma skit som kommer.

Vilken tråd har ni läst egentligen? Tycker det gnälls rätt friskt förutom ett litet fåtal fanboys som det finns till precis alla spel.

Bara genom att läsa ett par inlägg i denna tråd gnäller ju folk friskt.

Men för att vara rättvis så hade inte BF3 Day1 DLC, tog någon månad innan första DLC:n kom.

Och vilket battlefield har haft disk locked kontent?

Är inte erfaren af BF vietnam så kan ju inte säga något om det, men Bf2 vet jag att inte hade något sånt skit, samma sak med Bf2142


signatur

Rwa?

Medlem

*suuuuck*... Activision med sin framgång fuckar upp spelindustrin ett steg i taget. Fan!

Medlem

Ah, så det är detta som är "End Game".

Medlem

Gör dom det så köper jag fan inte ett battlefield till... Accepterar inte sån här skit. Då kan dice och ea fan klara sig utan kunder

Medlem

Well that sucks... Tycker det är väldigt att sticka folk i ryggen. Det är ju liksom grymt nice att kunna göra sånna grejer men vi har fan betalat för spelet redan (vissa av oss 2 gånger med DLC) och det verkar som vi iallafall redan kommer behöva göra det 3 gånger till för att få tillgång till "hela spelet". Jag har ju liksom ingen lust att betala för det och komemr inte heller göra det men de kommer ju bli jävligt jobbigt att behöva se alla andra springa runt med det. Det kommer nog första spelet en del om dom inför det.


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Skriv svar