Arma 2 Dayz problem You can not play/edit this mission; It is dependent on downloadable content that has been deleted.chernarus

Medlem
Arma 2 Dayz problem You can not play/edit this mission; It is dependent on downloadable content that has been deleted.chernarus

Hej, jag har letat precis överallt, men lyckas inte få någon hjälp med detta problemet. Jag köpte Arma 2 combined operations. Och tänkte ladda ner moddet DayZ, jag följde denna snubben "http://www.youtube.com/watch?v=wjWFv1CUa6Y&feature=my_liked_v..."
han går igenom hur man installerar och allt ser bra ut jag ser den lilla @dayz texten i högra kanten. Men jag får upp "You can not play/edit this mission; It is dependent on downloadable content that has been deleted.chernarus" när jag försöker joina en server. Jag har suttit i ungefär två dagar och försökt lösa problemet. Innan jag hade Arma 2 Co så hade jag arma 2 free. Första gången jag skulle testa om moddet funkade så hade jag inte startat "arma 2" Nu är det dock gjort. Andra säger att jag inte startar Co. Och jo, det gör jag.. Det ända jag inte testat är att installera om Arma, men det är nog det jag vill undvika mest då mitt nät är väldigt instabilt. Och det tog mig cirka 5 dagar att fixa det senast, av väldigt många olika anledningar

Medlem

Om du installerade ArmA 2, ArmA: OA, DayZ eller ArmA 2: Free samtidigt kan man få problem. Om du gjorde det kan du bli tvungen att ominstallera allt i rätt ordning.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Om du installerade ArmA 2, ArmA: OA, DayZ eller ArmA 2: Free samtidigt kan man få problem. Om du gjorde det kan du bli tvungen att ominstallera allt i rätt ordning.

Får väll göra det :/ håller tummarna!

Inaktiv

om du tankat via steam? såhär löste jag det; installera ARMA 2 och OA, installera modden i OA foldern och släng över ARMA 2 addon-foldern till OA foldern, sedan måste du aktivera modden i "expansions" i huvudmenyn i OA. sedan är det bara att spela via OA!

1
Skriv svar