Prova The Old Republic till helgen

Robot
Prova The Old Republic till helgen

EA bjuder upp till gratishelg ännu en gång. Är du sugen, eller kanske lite upptagen?

#star-wars-the-old-republic


Medlem
Prova The Old Republic till helgen

Om nerladdningen av spelet inte tar sisådär 6-7 timmar.. så kan det vara värt det.

Medlem

Yeah... Right...

Medlem
Medlem

Varför dessa gratishelger...? Varför inte bara fixa en jäkla 10days trial eller nått!?
Det är vad de flesta är vana vid och jag förstår inte varför de inte bara kan ha det. Dessa gratishelger blir ju mycket jäkla jobbigare, för då får man inte bestämma själv, när man vill "köra" trial

Medlem

Nej tack.. bah

Medlem

Tack, men nej tack.

Medlem
Skrivet av Seeings:

Varför dessa gratishelger...? Varför inte bara fixa en jäkla 10days trial eller nått!?
Det är vad de flesta är vana vid och jag förstår inte varför de inte bara kan ha det. Dessa gratishelger blir ju mycket jäkla jobbigare, för då får man inte bestämma själv, när man vill "köra" trial

Dom börjar bli desperata helt enkelt. Spelet är F2P inom en mycket snar framtid eftersom flera MMO:s ges ut detta år som alla verkar bättre än SWTOR.

Medlem

igen?.... spelar d så få folk så dom måste spotta ut Free weekends?..

aja, gratis e gott


signatur

//Peace out

Medlem

Kan de inte göra något sånt här när det typ inte finns några andra spel att spela XD Nu är det ju fan Diablo 3 som gäller

Medlem
Skrivet av Seeings:

Varför dessa gratishelger...? Varför inte bara fixa en jäkla 10days trial eller nått!?
Det är vad de flesta är vana vid och jag förstår inte varför de inte bara kan ha det. Dessa gratishelger blir ju mycket jäkla jobbigare, för då får man inte bestämma själv, när man vill "köra" trial

Av den enkla anledningen att spelmedia rapporterar om SWTOR varje gång de erbjuder gratishelg. Större exponering helt enkelt.

Medlem

Det finns en 7 dagars trail om du känner någon i spelet. Tror alla som har ett konto får 50st att skicka ut.

Inaktiv

Till alla som är lite trashig på Swotor, det är inte så jävla dåligt.

Är det ett bra MMO? JA.

Är det bäst på marknaden? Knappast.


signatur

The definition of insanity?

skräp.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Medlem

upptagen med att sparka demonröv

Medlem
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Seeings:

Varför dessa gratishelger...? Varför inte bara fixa en jäkla 10days trial eller nått!?
Det är vad de flesta är vana vid och jag förstår inte varför de inte bara kan ha det. Dessa gratishelger blir ju mycket jäkla jobbigare, för då får man inte bestämma själv, när man vill "köra" trial

Av den enkla anledningen att spelmedia rapporterar om SWTOR varje gång de erbjuder gratishelg. Större exponering helt enkelt.

Så sant som det är sagt. All reklam är bra reklam. Eller något. Själv skall jag slakta demoner helgen lång i så väl Diablo 3 som Dungeons and Dragons.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Rekommenderas varmt och prova på det. NÄR det är gratis, imho skulle jag aldrig betala för ett sådant upplägg som detta Star Wars spel kör på.

Gen
Medlem

Testade förra helgen men det räckte att bli lvl 3 för att med avsmak logga ut och sedab avinstallera det kvickt.

Medlem

De är lite svårt att bilda en ordentlig uppfattning om man spelar till lvl 3 som typ tar 4 minuter.

1
Skriv svar