Ny animerad Pokemon Black & White 2-trailer

Robot
Ny animerad Pokemon Black & White 2-trailer

Närmare fem minuter med goa gubbar och gummor med smådjur vid sin sida. I vårt arkiv nu.

#pokemon-black-version-2, #pokemon-white-version-2


Medlem
Ny animerad Pokemon Black & White 2-trailer

Awesooooooooome!

Det här skall spelas! Någon som är sugen på att byta monster när det släpps?

Medlem

Brukade inte pokémon vara.... gulligt?

gnu
Medlem

Vad barnsligt

Det är väll lika gulligt som innan? Har alltid funnits en drös söta pokemon och även en hel massa monstruösa.

Tycker inte om designen på nya pokemons dock. Kan ju vara nostalgin, men dom första 150 kändes åtminstone en uns trovärdiga. De nya känns nästan över-designade, med massor av onödiga detaljer och grejjer som hänger överallt.

Medlem

Men är inte detta för TV serien?

Ser personligen inte riktigt varför den skall vara här på FZ då detta inte är en sida för animerade TV serier

Medlem

Fattar inte ett ord av vad de säger och är hur som helst qalldeles för gammal för att vara en del av deras primära målgrupp. Men nog tusan måste jag säga att det kliar i fingrarna i alla fall, pokémon har onekligen sin charm...

Moderator | Testpilot
Skrivet av MrPeters:

Men är inte detta för TV serien?

Ser personligen inte riktigt varför den skall vara här på FZ då detta inte är en sida för animerade TV serier

TV-serien är med samma löjliga lilla Ash som ser precis lika liten och barnslig ut som när det första gången började på TV4.

Ganska synd det blev sådär faktiskt. Animen hade kunnat bli kul om det följt spelet och kommit en ny Pokémon tränare varje gång. Vad som gör orginalspelen samt första uppföljarna awesome är att sista tränaren i Guld och Silver är den karaktären man spelar i det första spelen.

Så otroligt drygt att Animen är samma skit varje år fast nya Pokémon och nya följeslagare. Tänk om Ash (som vi alla minns) bara hade varit huvudpersonen i början sedan kommer det nya jävlar som träffar på honom och vill besegera honom?

Yet again it's a kids show men tror det hade varit roligare för old time fans också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

Hade tv-serien sett ut så här så hade jag nog fortfarande följt den. Såg riktigt fett ut. Måste dock hålla med om att jag nog alltid kommer att tycka om de första 150 mer än de nya som kommit efter. Men som TheWhaleHunter säger, det är nog mest nostalgi. Med det sagt så vill jag verkligen inte påstå att jag inte gillar de nya.Bara det att de känns lite oinspirerade i jämförelse.

1
Skriv svar