"Jag försöker logga in men får error 37! ERROR 37!"

Robot
"Jag försöker logga in men får error 37! ERROR 37!"

FZ har fått flera frustrerade klagomål från läsare som inte kommit in i Diablo III, men frågan är om någon är lika (o)heligt förbannad som den här killen...

#diablo-iii, #blizzard


Inaktiv
"Jag försöker logga in men får error 37! ERROR 37!"

Nog med Diablo 3 för en stund nu!


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Han läspar inget iallafall..

Medlem

Den bästa Diablo 3 nyheten så här långt!

Den där kommer jag ha roligt åt resten av kvällen.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

HAHAHAHA! Stackare.....

Medlem

En varning för amerikaner..? Kom igen FZ.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

haha herregud helt anfådd efter bara det dära pratet, snubben lär inte leva länge till med den konditionen

Medlem

Han e askön.
För de som inte vet är de där en "karaktär" han skapat på youtube som leker arg unge i vuxen ålder


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Precis som Quelor säger så är det bara en "karaktär" tjockisen skapat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ring till Blizzards support och fråga dom vad error 37 betyder. Det är 2012 och de kan fortfarande inte ge information som man förstår vad det betyder.

Hur svårt är det att ändra error 37 till "Servern är full"?

När du får det korrekta svaret kan du ifrågasätta varför du inte kan spela ett spel du betalat dyra pengar för och varför det krävs att man loggar in på deras server. Blizzard goes Ubisoft?

Moderator | Testpilot

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

eller så väntar man på path of the exile och torchlight 2

Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4064636470?page=816 tråd på blizzards forum ang. error 37

den har fått 16.000+ replies på 1 dygn, så det är en hel del personer med problem att logga in...

Medlem

@acrylamid; vad synd att du var tvingad att köpa spelet, och såklart inte hade en aning om att du skulle behöva logga in eller att det med 100% sannolikhet skulle bli extrem belastning i början.

Ring gärna det samtalet, vill veta vad du får för svar.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Ett tips till er som kommer inte in som får error 37 detta har funkat för mig efter 3-10 försök minst. Öppna anteckningar skriv in erat lösenord markera>kopiera starta D3 CTRL+V så ni klistrar in lösenordet. Sen enter om ni får error 37 igen så ja då är det bara göra samma sak går mycket snabbare o ni är inne på minst 3-10 försök om ni har tur. Så det är bara sitta o spamma tills ni är inne hoppas det funkar för er

Medlem

Har spelat hela dagen utan problem och inte fått error 37 någon gång faktiskt.

Däremot gick det knappt inte att spela igår natt


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Tycker det är märkligt att det är så mycket problem med tanke på att Blizzard trots allt sköter världens största MMO och ett hyggligt stort online-RTS (WoW och SC2). Dessutom hade de ju en skapligt lång beta av D3 också.

Hade det varit någon ny uppstickare hade jag haft förståelse för att det kunnat bli lite problem men så här stora för Blizzard tycker jag är märkligt. Det är ju inte riktigt så att de kan säga "hoppsan vad populärt vårat spel blev, det kunde vi aldrig anat" när de själva säger att de har fått 2 miljoner förbokningar..


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

hahaha aaauuww

Hahahaha ja herregud. Man kan ju inte låta bli att älska honom!

Inaktiv

Det är hans jobb..

Medlem

Banta så går de

Medlem

Komigen han är ju askul. "Error 37? Can't this be error #1 can't log the fuck in". Fick mig att skratta iaf .D

Medlem

Killen älskar ju sitt Diablo 3, det är en sak som är säkert


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Hehe, kan man skönja ett visst mått av irritation måhända?

Skönt utbrott/sammanbrott/härdsmälta. Men, som andra redan nämnt är denna video menat som ett skämt.

Som en kontrast, och som ett tips på vad man kan göra under tiden som D3 inte funkar, så kan man ju alltid kolla in denna video med samma herre (jag utfärdar en varning för allvarligt språk om och med människor, även om de råkar vara Amerikaner): http://www.youtube.com/watch?v=EDxsZ_mMsEk

SE

MFZ
Medlem

DJABO SCHREE RAAAAGE


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

MAO ännu en skit lansering av ett stort bolag. Kan ju knappast vara en nyhet att många vill spela det man löpt.. Eller?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Skönt att jag inte köpte D3 och gav dom pengar till en sån butchad release.
Seriöst dom som vill ha AH och achivements etc kan ju köra online som i D2.

Men åter igen DRM som påverkar kunder. Äckligt att se, undra när spelbranchen ska ta sitt ansvar.
Priset och pengarna man lägger på ett spel är totalt irrelevant då "pengar" är subjektivt för alla ägare.

För mig är varenda krona jag spenderar viktig så länge jag känner jag får ut det jag är beredd att betala.

Medlem

Våga vägra online-krav.


signatur
Medlem

Han trollar ju allt dock

Medlem

"IT'S OVER 9000!"


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

12
Skriv svar