Någon som har ett D3 Guest pass att ge bort?

Inaktiv
Någon som har ett D3 Guest pass att ge bort?

Fick aldrig turen att testa D3 betan när den va och tänker inte slänga mina hårt tjänade cash på ett spel som jag inte vet är bra eller inte.

(Hört många olika "personliga" reviews från det: Allt från Underbart ! till vilket J*** skämt!)

Så undrar om någon kanske har ett G- pass att ge bort så man kan kolla om det är något för mig eller om jag ska skippa det och spara mina cash till något annat (gw2 tex eller en biljett till VIP avdelningen på Prometheus om 15 dagar).


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

jag tar gärna också emot en!


signatur

Snusar till varje pris!

De flesta tycks vara ense om att det är ett väldigt bra spel, så det är nog ett av de säkrare köpen du kan göra just nu.

Medlem

Dom som vill ha en nyckel skicka ett pm..

Nycklarna är Slut..

Medlem

tar gärna en nyckel! vill testa d innan jag köper d

Medlem

Skulle också gärna vilja testa det...

Någon vänlig själ som har en nyckel över?

Medlem

Kan oxå ta imot D3 sugen på att testa det!

Inaktiv

Behöver inget G-pass : ) , Gick förbi webb H idag och fick ett ryck och köpte D3.
Och än så länge så är mina cash GRYMT väl spenderade, UNDERBART spel säger jag bara!

Inte samma känsla som D2 gav back in the days, Men D3 är fortf heeeeelt underbart.
Night Gib ikväll till imorgon säger jag bara x)

Dock en fråga and fridn invites m.m:

Har försökt att adda mina polare via deras E-mail nu flera gånger, och det står: Friend invite sent:
Men dom får inte någon frind invite, och lika så när dom skickar så får inte jag upp något att acceptera.

Vad gör jag för fel? Har försökt att adda med BattleN - Nick också men samma sak där.
Jag får: friend invite sent: Och dom får ... Inget.

Ivf: om någon vill adda mig så adda mig via mail: g_like_in_gomez@hot....com


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

1
Skriv svar