Diablo III: Blizzard ber om ursäkt, försenar auktionshuset

Robot
Diablo III: Blizzard ber om ursäkt, försenar auktionshuset

Diablo III-utvecklarna ber fansen om ursäkt för allt serverstrul – försenar införandet av riktiga pengar till auktionshuset.

#blizzard, #diablo-iii


Inaktiv
Diablo III: Blizzard ber om ursäkt, försenar auktionshuset

*flame flame hate hate drm drm*

Medlem

Spelar ingen större roll för mig, eftersom jag hade inte planerat att använda denna funktion.


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Inaktiv

Jag tycker att det är en rättså intressant ide men det är nog bra att den försenas tills spelare lärt känna spelet bättre och vet vad som faktiskt är värt någonting.

Medlem

Kan man köpa grejer i auction house för guld?

Medlem

Ganska väntat, Blizz vill självklart få bort ev. exploits och serverproblem innan man vill sjösätta RMAH. Får dock hoppas att PvP inte försenas av detta pga. prioriteringar.

Medlem

De skulle ha släppt DIablo III som F2P och sedan ha real money AH.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Kan man köpa grejer i auction house för guld?

Kommer att finnas två varianter:
*Gold auction house, in which items are bought and sold for in-game gold acquired during your adventures in Diablo III.

*Real-money auction house (available in certain regions), in which items are bought and sold for real-world currency.

http://us.battle.net/d3/en/services/auction-house/how-to

Medlem
Skrivet av Aresz:

*flame flame hate hate drm drm*

Ta bort flame och hate delen, så har du min åsikt. Jag sitter mest och småskrattar åt fadäsen som kallas Diablo 3 AKA Error 37


signatur

I drank what?

Inaktiv
Skrivet av HodriX:

Ganska väntat, Blizz vill självklart få bort ev. exploits och serverproblem innan man vill sjösätta RMAH. Får dock hoppas att PvP inte försenas av detta pga. prioriteringar.

Helt annat folk som jobbar med PvP än AH. Så där kan du känna dig lugn.

Medlem

Skulle detta spel inte hetat Diablo 3 så skulle folk k*ssa på det

Medlem

så glad att jag inte köpt ett spel där man blir utkastad för att man förlorar internet när man kör sp =_=


signatur

always use the nubs for cover

six
Medlem

Fint att dom tar tid på sig att göra saker rätt som vanligt.
Releasen var väl lite sådär då jag fick sitta och spamma login knappen i en timme, 2 timmar mindre än under stress testet iaf.

Medlem

Visst det var knepigt i början men nu flyter det på felfritt, för min del åtminstone. Inget lagg, inga crashar, allt fungerar felfritt. Är det bara jag som upplever att det fungerar bra, eller är jag bara inte tillräckligt överkänslig?

Medlem

nej spelet funkar kort sagt nu


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

så glad att jag inte köpt ett spel där man blir utkastad för att man förlorar internet när man kör sp =_=

När jag väl var inne blev jag inte utkastad dock, fast vänner fortfarande inte kunnat logga in

Medlem

Själv förstår jag inte riktigt vad som är problemet om buggar och lagg hittills så har jag inte stött på någon bugg alls i hela spelet. om jag själv skulle få rösta så skulle det vara 4/5 av mig. p.g.a. alldeles för lätt i normal mode och någon dock kort kampanj

Medlem

Jag njuter......... i spelningen av Diablo III

Medlem

Köpte spelet på midnattsreleasen. Började spela klockan 2 på natten och körde tills jag klarade act 2, runt 10 på morgonen, och då hade det rushats endel också. Inte ett ända litet problem.. Kunde logga in direkt utan något som helst strul. Och igår körde jag igen mellan klockan 20-4 på morgonen idag. Då dem tog ned servern för planerat underhållning någon timma. Och idag har jag och min polare kört igen hela dagen utan problem. Mycket gnälla på folk tycker jag. Vad förväntar ni er när 2 miljoner försöker logga in samtidigt? Enligt mig är detta en av de bäst fungerande releasedagen.


signatur

The King is Back

Medlem

Har inte haft några problem alls att logga in.

Medlem

Kanske den där legendariska myten om att Blizz alltid släpper så otroligt välputsade spel kan försvinna nu. Först alla inloggningsgrejjer, sedan att spelare blir utkastade, sedan att man inte kan lägga till vänner till listan och så vidare...

Alltså, inte menat att flamea eller så, utan bara trött på att höra "allt Blizz gör blir så himla bra" och sedan får man buggar efter buggar. Sedan att folk säger att dom har förståelse för deras förseningar "för det blir ju så bra i slutändan" gör det ännu värre.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

logga in innan 1600 så funkar det prima.

Tänk om människor jobbade lika snabbt och effektivt att få slut på hungersnöden i världen, då hade vi verkligen fått slut på "djävulen"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Blizzard är väldigt bra på att utforma ursäkter.. övning gör färdigthet *world of warcraft*...


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tänk om människor jobbade lika snabbt och effektivt att få slut på hungersnöden i världen, då hade vi verkligen fått slut på "djävulen"

Det där är moment 22 tyvärr..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av walter_iego:

Tänk om människor jobbade lika snabbt och effektivt att få slut på hungersnöden i världen, då hade vi verkligen fått slut på "djävulen"

Det där är moment 22 tyvärr..

Jag kan inte se moment 22:et i det hela.

Medlem

Skynda blizzard!!!
jag kan inte vänta längre!! vill spendera mer riktiga pengar på ingame items!!!!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

så glad att jag inte köpt ett spel där man blir utkastad för att man förlorar internet när man kör sp =_=

Så glad att jag köpt ett spel där utvecklarna sett till att folk inte kan exploita och duplicera items å hålla på som de gjorde i diablo2

Medlem
Skrivet av conthox:

Kanske den där legendariska myten om att Blizz alltid släpper så otroligt välputsade spel kan försvinna nu. Först alla inloggningsgrejjer, sedan att spelare blir utkastade, sedan att man inte kan lägga till vänner till listan och så vidare...

Spelet är välputsat så in i helvete, har inte stött på en enda bugg hittils. Vad har buggat för dig?

Servrarna vet jag inte heller om jag vågar säga att de är speciellt buggade vad jag märkt. De är bara otroligt överbelastade såhär vid launch, precis som i alla andra mmo's som är någlunda populära.

Kul att folk bedömer själva spelet bara för att login-servern blir ddosad. Spelet är ju trots allt helt j*vla feckign awesome

edit: lyckades få med en liten ordvits, highlightade den

Medlem

mitt crashar konstant och måste logga in på nytt, kul... pause... NOT

12
Skriv svar