Max Payne 3 – meja ner dina fiender med assault rifle

Robot
Max Payne 3 – meja ner dina fiender med assault rifle

Rockstar bjuder på ännu en vapen-trailer från Max hett efterlängtade återkomst.

#max-payne-3, #rockstar


Medlem
Max Payne 3 – meja ner dina fiender med assault rifle

mhm lol missat totalt att de kommer till pc 1 juni ... ohh well får lite mer tid för diablo och tera nu..

Medlem

Är fullt inne i D3 nu och lär vara det för lång tid framöver, men med tanke på hur lovande Max verkar vara så lär jag skaffa det också. Omväxling förnöjer.

Medlem

I morgon smäller det! Fan va' gött!

Medlem

Väntar nog tills det kommer på PC. Undrar varför de inte släpper till alla plattformarna samtidigt?

Medlem
Skrivet av NisseHult:

Väntar nog tills det kommer på PC. Undrar varför de inte släpper till alla plattformarna samtidigt?

"Piratkopiering"

Medlem
Skrivet av jippo1:
Skrivet av NisseHult:

Väntar nog tills det kommer på PC. Undrar varför de inte släpper till alla plattformarna samtidigt?

"Piratkopiering"

Eller så vill dom helt enkelt bara vänta ut Diablo 3

Medlem

Man ska inte spela rockstar spel på PC

Medlem

En fråga. Har varken xbox eller ps3 så köper sällan spel men tänkte köpa detta imorgon. Kan man gå ner till mediamarkt och köpa detta imorgon eller väntar butiker några dar efter release. hur funkar det?

Medlem
Skrivet av nils45:

En fråga. Har varken xbox eller ps3 så köper sällan spel men tänkte köpa detta imorgon. Kan man gå ner till mediamarkt och köpa detta imorgon eller väntar butiker några dar efter release. hur funkar det?

Max Payne 3 släpps i Europa imorgon men bara till xbox 360 och ps3. Pc versionen släpps hos oss 1 juni och borde vara tillgängligt i affärerna samma dag

Medlem

Oj oj... Heter automatkarbin på modern svenska och stormgevär på lite äldre aka finlandssvenska... Kommer från tyskans Sturmgewehr vilket översatt är stormgevär och är därledes ett helautomatiskt gevär. Engelskan har anammat det tyska namnet och där av assault rifle... men ändå... skriv på svenska och blanda inte in engelska eller skriv på engelska och låt bli svenskan... learn a f-ing language

Skrivet av TrashIt:

Oj oj... Heter automatkarbin på modern svenska och stormgevär på lite äldre aka finlandssvenska... Kommer från tyskans Sturmgewehr vilket översatt är stormgevär och är därledes ett helautomatiskt gevär. Engelskan har anammat det tyska namnet och där av assault rifle... men ändå... skriv på svenska och blanda inte in engelska eller skriv på engelska och låt bli svenskan... learn a f-ing language

Intressant! Tack för den lilla historielektionen, det där hade jag ingen aning om.

Skrivet av TrashIt:

...

Helt korrekt. Ska man vara riktigt petig med begreppen så är det viktigt att nämna skillnaden mellan karbiner & gevär. Karbin innebär principiellt kortare pipa fast man brukar i Sverige kalla alla helautomatiska bössor för karbiner oavsett piplängd

Medlem

Tänkte agera arg gubbe i tråden, men nu såg jag att någon annan redan gjort det åt mig.

FM-guru
F.d. Sisyr

Just dessa vapenvideor tycker jag är rätt löjliga och ointressanta, men spelet ser jag fram som fan emot. En av kandidaterna, på förhand, till årets spel.

Medlem

"Extremely reliable"

Nog för att shooters är lite uttjatat men man kan ju inget annat än älska fysiken i detta spel ^_^

Medlem

Är det hype 2.0 när man fortsätter ösa ur sig trailers när spelet släpps?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Ju mer man ser av MP, desto mindre gillar jag det; kan ha göra med att MPs motivation den här gången är pengar, inte hämnas sin fru och dotters död.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar