Du har väl inte missat FZ:s Diablo III-täckning?

Robot
Du har väl inte missat FZ:s Diablo III-täckning?

För att fira ett av årets allra hetaste spelsläpp har FZ haft extra fokus på Diablo III – läs vår sammanfattning och kolla så du inte missat något!

#diablo-iii, #blizzard


Medlem
Du har väl inte missat FZ:s Diablo III-täckning?

Hur i hela fridens namn kan man missa att det enda ni skrivit om i två dagar är Diablo 3? Man kan tro att ni är en D3 fansite vid det här laget

Medlem

Jag väntar spänt på lite information om spelet..
Nej det har varit bra täckning - förstår att det blir så mycket med tanke på hur efterlängtat spelet varit för många. Själv har jag bara spelat det en liten stund. Rätt underhållande spel faktiskt även om den har lite udda klasser.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

zzzzzzzzzz


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Bättre för ögon och resterande kropp att gå upp och röra sig lite om man väl ska ta en paus

Medlem
Skrivet av Hanga:

Hur i hela fridens namn kan man missa att det enda ni skrivit om i två dagar är Diablo 3? Man kan tro att ni är en D3 fansite vid det här laget

Allt annat vore ju konstigt, om inte FZ hade följt detta, som är ett utav de största släppen någonsin.

Medlem

Förstår inte vad folk har för problem med ifall det blir flertalet nyheter på rad om samma spel. Det är ju inte så att man promoterar diablo 3, utan det är ju onekligen många här som spelar det. Dessutom är det ju faktiskt som raefzm88 säger, ett av de största släppen någonsin..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Förstår inte vad folk har för problem med ifall det blir flertalet nyheter på rad om samma spel. Det är ju inte så att man promoterar diablo 3, utan det är ju onekligen många här som spelar det. Dessutom är det ju faktiskt som raefzm88 säger, ett av de största släppen någonsin..

Exakt - det vore uselt av Fz om de INTE la ner en massa tid på detta spelet för tillfället. Speciellt eftersom det inte gått en vecka sedan release.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kom först in hit i hopp om att se en Diablo teckning ni ritat...

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, antar att titeln är en retorisk fråga? Räknar till 16 Diablo 3-nyheter sedan i måndags.

Skrivet av Mono:

Kom först in hit i hopp om att se en Diablo teckning ni ritat...

Haha, tror jag utsatt er för mina Paint-skills tidigare. Det brukar inte gå så bra.

Medlem

Öh, Diablo 3? Vad är det för något?

Om ni vill få ett nej d-svar på "Du har väl inte missat FZ:s Diablo III-täckning?" får ni väl se till att skriva om det också, gärna på startsidan.

Medlem

Jag som såg rubriken och trodde ni var ironiska, men tydligen inte...

Medlem

Nej, det är rätt svårt o missa faktiskt...

Medlem

Jag har sett, men inte brytt mig det minsta. Betan trubbade av mig totalt. Diablo 3 är ett skämt.

Blizzard går samma väg som Bioware... Eller så är det bara 3 som är ett otursnummer? Näää förresten, DA2...

Medlem

Vet inte vad ni täcker, möjligen täcker ni över hur sanslöst uselt spelet är. Det verkar helt klart gjort för ADHD-barn... otroligt barnslig, tecknad-look grafik, överdrivet färglada explosioner som bombarderar skärmen, ett auktionssystem för att råna kidzen på ännu mer cash än när de köpte liret (samt kommande expansioner a la WoW), röstmonologer som är direkt pinsamma, man kan inte spela lokalt utan måste logga in på blizzards server (som förstås är nere när man vill spela), man kan inte spela utan internet trots att det är ett single-player-spel, man kan inte döpa sin gubbe till vad man vill utan att få error 463675 eller nått sånt.... det enda det här spelet behöver täckas med är avföring och löften att skräp som detta aldrig mer produceras.

Medlem
Skrivet av crozz:

Vet inte vad ni täcker, möjligen täcker ni över hur sanslöst uselt spelet är. Det verkar helt klart gjort för ADHD-barn... otroligt barnslig, tecknad-look grafik, överdrivet färglada explosioner som bombarderar skärmen, ett auktionssystem för att råna kidzen på ännu mer cash än när de köpte liret (samt kommande expansioner a la WoW), röstmonologer som är direkt pinsamma, man kan inte spela lokalt utan måste logga in på blizzards server (som förstås är nere när man vill spela), man kan inte spela utan internet trots att det är ett single-player-spel, man kan inte döpa sin gubbe till vad man vill utan att få error 463675 eller nått sånt.... det enda det här spelet behöver täckas med är avföring och löften att skräp som detta aldrig mer produceras.

Trist att du känner så crozz Vad det gäller auktionerna så borde du veta om du är ett fan av Diabloserien att när man spelar diablo 2 över bnet så blir man konstant bombaderad av 3:e partens säljare. Fruktansvärt irriterande! På detta sätt så slipper man allt sånt, vilket är bra på alla sätt:P

Inaktiv

Vad tkr folk här om d3 egentligen? Själv känner jag mig som en chineese farmer när jag testlirade. Inte min köttbit

Inaktiv
Skrivet av r3lev4nt:

Förstår inte vad folk har för problem med ifall det blir flertalet nyheter på rad om samma spel. Det är ju inte så att man promoterar diablo 3, utan det är ju onekligen många här som spelar det. Dessutom är det ju faktiskt som raefzm88 säger, ett av de största släppen någonsin..

Ett av de största? Diablo 3 lär väl sälja 2-3 miljoner som mest.

Medlem

Det handlar inte bara om försäljningssiffror. Det jag syftade till är hur det täcks av spelmedian.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Uttern_:

Vad tkr folk här om d3 egentligen? Själv känner jag mig som en chineese farmer när jag testlirade. Inte min köttbit

Är typ den enda i min kompiskrets som inte har köpt det, trots att jag var D2 knarkare av rang.
Testade betan och fick ingen direkt "wow jag måste ha detta nu" känsla. Kommer plocka upp det för en billigare peng senare

Medlem

Jag vet att Diablo 3 är ett av 2000-talets största spelsläpp och att många FZ läsare gärna läser om spelet.

Men för oss som inte spelar det...snääälla skriva lite mer om andra spel också


signatur

Game long and prosper

Medlem

tyckte också diablo 3 verkade tråkigt tills man hade spelat en 20 minuter då ville man fan inte sluta spela sen på act 3 nu

Medlem
Skrivet av crozz:

Vet inte vad ni täcker, möjligen täcker ni över hur sanslöst uselt spelet är. Det verkar helt klart gjort för ADHD-barn... otroligt barnslig, tecknad-look grafik, överdrivet färglada explosioner som bombarderar skärmen, ett auktionssystem för att råna kidzen på ännu mer cash än när de köpte liret (samt kommande expansioner a la WoW), röstmonologer som är direkt pinsamma, man kan inte spela lokalt utan måste logga in på blizzards server (som förstås är nere när man vill spela), man kan inte spela utan internet trots att det är ett single-player-spel, man kan inte döpa sin gubbe till vad man vill utan att få error 463675 eller nått sånt.... det enda det här spelet behöver täckas med är avföring och löften att skräp som detta aldrig mer produceras.

Jag är beredd att hålla med om det sista.
Att kräva inloggning för att man ens ska kunna spela single player, och att folk inte ens kan göra det om Bnet är nere, samt att man inte kan döpa sin karaktär till CuntFuck McGee om man ändå bara vill spela själv är uselt och i klass med Ubisofts DRM.
Kommer nog aldrig mer köpa ett spel av Blizzard.

Medlem

Borde ju fan ha ett offlineläge för folk som vill ta med datorn och spela lite i sommarstugan på semestern eller liknande.

1
Skriv svar