Går inte att få Achivment! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT!

Medlem
Går inte att få Achivment! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT! SPOILER ALERT!

Hejsan suttit o lirat D3 sen jag fick det igår har hunnit till act II när man kommer till staden där man ska rädda 8 caged prisioner o jag räddade alla och fick det där Hero achivmentet. 5min senare så fick jag DC o mitt internet dog kom inte in på 10min.

Så kollade jag mina achivments då såg jag att dem flesta är borta till och med dem jag fick från ACT I. Öppnade deras support det stog att dem kan inte ge en tillbaka achivment som har försvunnit eller som man inte får utan stog man fick ta o köra om dem. Visst tänkte jag.

Så jag gick tillbaka till act 1 med samma gubbe testade laga mitt gear men jag fick inget achivment fört eftersom den var borta. Så gjorde jag jar of soul som man ska få achivment ifrån fick inte de heller.

Så alltså så kan jag inte gå tillbaka o göra om questen för att få tillbaka mina achivments dom som saknas är:
Skeleton King Medium Diff
Carrier Farm
10k gold achivment
The Comfort of Strangers
Breaking is not so bad
Karma achivmentet för Skeleton king när man ska få han att döda sina minions
It sure there will be blood om jag minns rätt att de hette så.
Butchered
Carrier Farm
Det är alla achivments jag kan komma på nu som jag har förlorat. OM inte blizz kan göra nåt hur fan ska jag göra då när det inte ens går att gå tillbaka för att få dem.

EDIT: Fast jag försöker öppna en ticket av detta så går det inte utan hänvisar mig vidare hur fan kommer man i kontakt med blizzard då?

Medlem

Kan du inte bara göra en ny gubbe och göra om allt med den?

Medlem
Skrivet av Jurgen:

Kan du inte bara göra en ny gubbe och göra om allt med den?

Låter ju roligt att behöva spela om allt ^^

Se: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120516/forsvinner-dina-ac...

Om du inte redan läst denna.

Handlar om precis dit problem.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Jurgen:

Kan du inte bara göra en ny gubbe och göra om allt med den?

Du tror jag vill verkligen köra om igen är fan snart lvl 20 o tänker inte gå bakåt. DÅ kan du få göra det åt mig.
Annanaz: Jag såg de efter jag gjorde tråden men fått tillbaka en iallafall.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:
Skrivet av Jurgen:

Kan du inte bara göra en ny gubbe och göra om allt med den?

Du tror jag vill verkligen köra om igen är fan snart lvl 20 o tänker inte gå bakåt. DÅ kan du få göra det åt mig.
Annanaz: Jag såg de efter jag gjorde tråden men fått tillbaka en iallafall.

Ska du bara spela spelet engång med en karaktär? Annars löser det sig väl?

Game on

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Jurgen:

Kan du inte bara göra en ny gubbe och göra om allt med den?

Låter ju roligt att behöva spela om allt ^^
.

Hela spelet bygger ju på att du skall spela om spelet 4ggr.. att börja om från 1 en extra gång är nog inte hela världen

Medlem
Skrivet av Kerrai:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Jurgen:

Kan du inte bara göra en ny gubbe och göra om allt med den?

Låter ju roligt att behöva spela om allt ^^
.

Hela spelet bygger ju på att du skall spela om spelet 4ggr.. att börja om från 1 en extra gång är nog inte hela världen

Det är en viss skillnad på att klara ut spelet och sedan spela om det på en svårare svårighets grad med samma karaktär.

Och att starta om när man bara är klar med akt 1, pga att inte achivements fungerar som dem ska


signatur

Rwa?

Medlem

Det är random när dom inte loggas. Dom har problem med det och det vet dom om. Ganska dåligt att dom inte lärt sig sen Starcraft 2, för där var det exakt samma problem. Hela min Act 2 saknas, men alla går ju över svårighetsgraderna, så har man missat dom kan man ju plocka dom nästa gång. Men om man kämpat med vissa kan jag förstå att man blir lite sur.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Hela spelet bygger ju på att du skall spela om spelet 4ggr.. att börja om från 1 en extra gång är nog inte hela världen

Har svårt att tro att fyra gånger räcker. Enligt Jay Wilson är grind i Hell inte ett val, utan ett måste.

Medlem

Achievement-systemet är helt broken, det är en sak som är säkert. Jag saknar de flesta achievements forftarande.

Medlem

Achivements är per account och inte per karaktär så spelar ingen roll.
Ok....du har försenas med 10k guld achivement....men senare i spelet droppas guld såpass mycket att 10k guld tar några minuter bara.

Medlem

Fortfarande helt broken här.

Medlem

saknar fortfarande ett par achis i act 1 och 2. Trots att kriterierna är uppfyllda för dem. Tex Shen (jeweler) kan jag ju inte fä igen öht.

Medlem
Skrivet av kuzul:

saknar fortfarande ett par achis i act 1 och 2. Trots att kriterierna är uppfyllda för dem. Tex Shen (jeweler) kan jag ju inte fä igen öht.

Samma här, saknar ett tiotal som jag inte kan få ser det ut som. Detta gör att jag har nu noll intresse för achievements i D3 då det uppenbarligen inte höll. Lustigt, då det är en så enormt stor del utav spelet.

Medlem

Kan ni se att ni saknar Beta achivement ni som inte spelade Betan?

Medlem
Skrivet av Azox:

Kan ni se att ni saknar Beta achivement ni som inte spelade Betan?

Jag har achievement (feat of strenght) men har hört att många av polarna som lirade betan saknar det.

I övrigt så går det återigen inte att logga in, Error 37 vid försök. Rent ut sagt patetiskt att detta fortfarande förekommer. Att det sker på releasdagen är förståeligt om än oacceptabelt, men att efter 2 veckor inte kunna spela ett SP för att deras DRM krånglar.... jag finner inte ord.

1
Skriv svar