GTA 5-fordon funna på Max Payne 3-skivan

Robot
GTA 5-fordon funna på Max Payne 3-skivan

FZ bjuder på listan över fordonen som inkluderas i Rockstars Grand Theft Auto 5!

#rockstar, #grand-theft-auto-5-2


Medlem
GTA 5-fordon funna på Max Payne 3-skivan

Fräsigt, åka omkring på en faggio

Eller köra tåg!


signatur

Nämen!

Medlem

de var på tiden att de lade in körbara(eller flygbara) plan i GTA serien igen, det kanske inte är extremt värkligt att en person helt utan utbildning bara kan ta ett plan, men jag skiter i om det är värkligt eller inte, så länge som det blir roligare gameplay är jag glad :3

Gameplay går ALLTID före hur värkligt ett spel är.

Medlem

bobsleigh, skimobile och snowplow... Snöklädda gator???


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Varför skulle dom göra detta

Medlem
Skrivet av nils45:

Varför skulle dom göra detta

Kanske ett misstag, eller kanske nån slags placeholder för det lär ju vara samma motor dom använder till båda spelen. Måste säga att Max Payne 3 är ett av det snyggaste jag sett grafiskt på både 360/pc. Ruskigt snyggt. Och motion capture är superb i spelet, börjar närma sig filmkvalite på både ingame och mellansekvenser. Och jag tror det är samma teknik som LA noire har använt för ansiktena också, så det gör ju inte saken sämre direkt... Ruskigt bra spel!!! 4.5 av 5 i betyg...

Så jag har höga förväntningar på GTA5, lär bli riktigt bra (som vanligt). Men även snuskigt snyggt, både på konsoll (åtminstone 360) och pc (speciellt på pc).


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Inte konstigt att Max Payne 3 kommer ta 35GB på hårddisken när det innehåller en massa annan skit!

Medlem
Skrivet av nils45:

Varför skulle dom göra detta

Om man hängt med ett tag så vet man att Rockstar ibland lägger in små godisbitar från andra projekt på sina spelskivor, även saker som inte var klart eller aldrig tänkt släppas... Mer ökända sådana saker är t.ex. Hot Coffee-funktionen i GTA:SA.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Haha jag garvar alltid när jag snor en faggio


signatur

Meep!

Synd att de inte har med WW2-planen från San Andreas. Dogfights ovanför Los Santos vore trevligt.

Medlem
Skrivet av Alphons Alphahane:

Synd att de inte har med WW2-planen från San Andreas. Dogfights ovanför Los Santos vore trevligt.

Listan är med största sannolikhet inte komplett, mer av en sorts geekig teaser.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Skrivet av Mellanare:
Skrivet av Alphons Alphahane:

Synd att de inte har med WW2-planen från San Andreas. Dogfights ovanför Los Santos vore trevligt.

Listan är med största sannolikhet inte komplett, mer av en sorts geekig teaser.

Får hoppas.

But why!?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

But why!?

PR-trick. Lägga in en liten lista på några bilar och få alla spelsajter att skriva om det.

Skrivet av showerguy:
Skrivet av walter_iego:

But why!?

PR-trick. Lägga in en liten lista på några bilar och få alla spelsajter att skriva om det.

Ja, det verkar inte bättre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snowplough lät intressant =).

Hind, APC... Militären är tillbaka!

1
Skriv svar