Betatesta The Secret World!

Medlem

Tröttnar folk aldrig på MMO? WoW var och förblir mitt sista MMO

Medlem

Jag prövade betan förra helgen och älskade spelet så mycket så jag förbokade ett exemplar i måndags.

Men Funcom har trots allt en del tekniskta bekymmer att ta itu med, spelet kraschar en hel del.

Se till att stänga av Motion Blur, Anti aliasing och Tesalation ifall spelet kraschar vid login skärmen, det löste strulet för mig.

Längre leve tempelriddarordern


signatur

Game long and prosper

Medlem

Danke schön!

Medlem
Skrivet av Kiriakis:

Tröttnar folk aldrig på MMO? WoW var och förblir mitt sista MMO

mmo är det ända rätta vägen att gå på

Medlem
Skrivet av Manqs:

Framför allt det sista du nämner är vad som fick mig eld och lågor. Även om spelet i övrigt inte är så spektakulärt så gjorde investigationquestsen det hela makalöst.

Bara som exempel, utan att spoila för mycket. Allt detta är små bitar av quests. En quest krävde att jag skulle vara död för att kunna komma vidare. En quest krävde att jag slog upp klassisk musik på nätet (i spelets in-game webbrowser). En annan en engelsk vaggvisa. En quest skickade iväg mig åt fel håll då jag inte tänkte efter ordentligt innan jag klickade på ett föremål och blev lurad.

Några var så svåra att jag var tvungen att lösa dem tillsammans med andra spelare. Vissa klarade jag själv, efter mycket om och men, och då blev känslan helt otrolig.

Och allt detta utan att avfyra ett enda skott eller kasta en enda besvärjelse.

Detta är inte ett spel som jag tror kommer tilltala gemene man som önskar sig action och en tankeverksamhet på runt 0. För dem kommer det vara ett mmo i mängden. Kanske till och med sämre.

Men de som gillar mystik, gåtor, hemligheter och atmosfär man kan skära i med motorsåg har något riktigt spännande att se fram emot.

Det är som sagt väldigt svårt att förklara för andra som inte spelat. Första riktigt kluriga questet satt man där som ett fån och fattade precis ingenting. Krävdes lite annorlunda tänk jämfört med andra spel i samma genre.

Som du skriver kommer detta spel inte falla en del i smaken och det är väl helt okej det också men jag gillar inte när det ska klankas ner på spel man inte ens spelat ännu eller vet något om. Detsamma vilken utvecklare och utgivare det handlar om.

Ta chansen nu allihop att testa spelet! Det är ju helt gratis att testa

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Kiriakis:

Tröttnar folk aldrig på MMO? WoW var och förblir mitt sista MMO

mmo är det ända rätta vägen att gå på

Inte om man är en gamer som vill testa alla möjliga olika spel som finns.

Medlem

Tackar ôdmjukast för nyckeln. Nu skall jag bara hitta tid nog att testa det mellan all demonslakt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av aakerlind:

Det är som sagt väldigt svårt att förklara för andra som inte spelat. Första riktigt kluriga questet satt man där som ett fån och fattade precis ingenting. Krävdes lite annorlunda tänk jämfört med andra spel i samma genre.

Som du skriver kommer detta spel inte falla en del i smaken och det är väl helt okej det också men jag gillar inte när det ska klankas ner på spel man inte ens spelat ännu eller vet något om. Detsamma vilken utvecklare och utgivare det handlar om.

Ta chansen nu allihop att testa spelet! Det är ju helt gratis att testa

Det är precis så som du säger. Det är gratis att testa och det är dumt att döma spelet innan man provat det. Jag tyckte det var skitkul!

Så prova på folk! Värsta som kan hända är att ni inte gillar det.

Medlem

Får se om jag kan göra lite plats åt detta spel i mitt dibbe-schema

Medlem

Någon som vet när betan börjar imorgon?
Tack

Medlem

begins on Friday May 18th at 9am PDT (16:00 GMT / noon EDT)

Medlem

Tack så mycket

Medlem

Tackar så ödmjukt för beta-nyckeln! Nu har jag något att sysselsätta mig med idag. Det kommer bli riktigt intressant att se vad spelet har att erbjuda för smått och gott!

Medlem

Tackar för nyckeln.
Tyvärr kommer jag inte in, den fastnar vid authentication, nån annan som har problem att komma in?

Medlem

Njaeh, kul med övernaturliga grejer men det här liret var sjukt tråkigt och stelt.

12
Skriv svar