Diablo on a friday

Medlem
Diablo on a friday

because its fun fun fun fun.

Fantan ligger bredvid och vittnar om en trevlig diablo-dag igår. Osäker på vad jag tycker om spelet, ena stunden förbittrar jag mig över att det ser ut som ett WoW ur fågelperspektiv, och hur förvånansvärt många saker är hämtade från WoW. Från ikoner, till lätttillgänglighet, till lite av designen. JAG SAKNAR ÅNGESTEN.

Men sedan blir jag starstruck. Av nästan allt Cain säger, och hört rykten om Adria. GAWD. Sedan påbörjas lite tuggmotstånd, och jag dör två gånger, äntligen! Min templar-kompanjon är mentalt stöd bland tortyrkammarna, även om han emellertid inte gör någon direkt bra skada.

Så efter praktiken idag, är det jag som fördjupar mig åter igen. Jag hoppas jag dör jättemånga gånger, för tuggmotstånd är av godo.

#blogg

Medlem
Diablo on a friday

Håller helt med dig om estetiken. Men vi ska inte glömma att det är Blizzard som gjort det här och inte Blizzard North d v s bröderna Schaefer.

Rent grafiskt är det för gulligt, saknar även jag ångesten! Det är dock välpolerat så in i helskotta och känns bra än så länge. Det enda jag saknar nu är lite mer tid att faktiskt få den där första genomkörningen avklarad i lugn och ro!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Varvade än en gång Sly 2: Band of Thieves!

har jag missat något??


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Traveller: Du är så 2005.

Jonis: Ja, jag tycker ibland att det känns inte särskilt ödesmättat alltid för att vara på väg mot en undergång. Men samtidigt, det är ju skoj att spela, det går inte att ta bort.

Jag hatar det här! värsta stora release jippot och här står jag själv på utsidan som ett frågetecken och fattar inte ett jota. Önskar jag också kunde förstå Diablo 3


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar