Testa Torchlight 2 under helgen

Robot
Testa Torchlight 2 under helgen

Redan igår drog stresstestet fram till och med tisdag igång. Är du sugen på lite peka-klicka-och-döda-röj?

#torchlight-ii, #runic-games


Medlem
Testa Torchlight 2 under helgen

Tack för infon! Kollade och hade redan fått ett mail med inbjudan då jag var registrerad sedan tidigare.

Ska genast testas, gillade 1:an och co-op är ett välkommet tillägg.

SE

Medlem

Vadå vem som helst får "prova" på spelet. Det står ju klart och tydligt att det inte är "säkert" att man blir utagen för att få prova. Informera om det i texten istället för att skriva att vem som helst kommer att få testa på spelet...

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

Vadå vem som helst får "prova" på spelet. Det står ju klart och tydligt att det inte är "säkert" att man blir utagen för att få prova. Informera om det i texten istället för att skriva att vem som helst kommer att få testa på spelet...

Pfasch! Självklart herrn, självklart. Ursäkta mig för mitt snedsteg, men jag tänker mig att texten är korrektare nu?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Lite småsugen men för upptagen med D3 nu Ska självklart skaffas förr eller senare, gillade ettan.

Medlem

Fy fan vilket lyxproblem man har nu

Spelar Diablo III för fullt .sen nu får man en beta nyckel till detta spelet med haha

-------------

Fy fan vad seg nerladdningsklient!.

Någon mer än jag som inte kommer upp mer än i cirka 140-230kb/s


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Skett i att köpa D3 för Torchlight 2. Så mycket roligare enligt mig

Medlem

Att registrerar sig och hoppas kan inte skada


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Hoppas jag kommer me

Men som många påpekat är inte säkert man kommer in som det stod haha

skönt ändå

Därför jag blev lite panikslagen då jag just köpt Diablo 3 och det är inte speciellt roligt eller bra men får väl stå ut med det till Torchlight 2, gah

Inaktiv

Torchlight II är riktigt skoj, har spelat betan ett tag. Enormt mycket bättre än första spelet, även om det förstås bara förfinat det som redan var bra där. Nätspelet är väldigt stabilt, körde i ett fullt spel med 6 spelare och hade inga som helst problem.

Testat ett par klasser. De använder old-school system med skillträd och statspoäng. Man får ändå två per level att sätta ut på skills, då det är ok att vissa passiva skills kanske inte är så roliga. Fast gillar ändå ett par passiva jag testat, t.ex. den som teleportar bort fiender på hitchance för min Ember Mage.

Medlem

Har redan förköpt 2:an på Steam, ettan var ju riktigt roligt. Registrerade mig oxo för att med lite tur kanske få testa betan lite, om man kan slita sig från Diablo III en stund

Medlem
Skrivet av Buio:

Torchlight II är riktigt skoj, har spelat betan ett tag. Enormt mycket bättre än första spelet, även om det förstås bara förfinat det som redan var bra där. Nätspelet är väldigt stabilt, körde i ett fullt spel med 6 spelare och hade inga som helst problem.

Testat ett par klasser. De använder old-school system med skillträd och statspoäng. Man får ändå två per level att sätta ut på skills, då det är ok att vissa passiva skills kanske inte är så roliga. Fast gillar ändå ett par passiva jag testat, t.ex. den som teleportar bort fiender på hitchance för min Ember Mage.

Tack för informationen, låter toppen.

Men allt du skriver gör mig äcklad att jag stödde Blizzard med 449sek för Diablo 3 som känns som en sämre version av Torchlight 1.

När man kommer in i första katedralen i act1 så ser och känns det exakt som T1, ush.

Inaktiv

Såg att jag skrev "enormt mycket bättre", vilket kanske är att ta i lite. Men det är bättre än Torchlight på alla punkter. Så gillade man första spelet är detta riktigt bra.

Spelet känns mycket större och öppnare. Fyra nya klasser och många nya vapen (det fanns ju inte ens 2h greatswords i första spelet). Quests är forfarande enkla i form av gå dit och döda den eller hämta det föremålet osv.

Grafiken är samma stil som första spelet förstås, men de har mycket mer variation och även animeringar är bättre.

Medlem

Även om jag är uppslukad av Diablo3 just nu så får jag erkänna att Torchlight2 ser väldigt kul ut. Gillade ettan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

t2 kanske blir ett köp, men kör d3 för fullt nu och lär ha mättat mig rejält med den typ av genre spel när jag är klar.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Om någon vänlig själ har en extra nyckel så vore jag en glad en.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

Yes! Jag fick inviten idag . Registrerade mig igår för en nyckel och fick den idag.

Någon fler som fått?

Bara spelat 2-3h men är klart vad jag förväntat mig och har galet roligt och jämfört med Diablo 3 så får jag faktiskt spela "själv"

Roligt att kunna göra val och spela som man vill igen efter man provat Di"activision"blo för ett Blizzard spel är det iaf inte.

Medlem
Skrivet av Salami:

Yes! Jag fick inviten idag . Registrerade mig igår för en nyckel och fick den idag.

Någon fler som fått?

Japp, registrerade igår och fick en nyckel nyssens. Laddar hem klienten atm


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

fick en nyckel redan i fredags och tanka hem det, än så länge faller det i smaken! funkar väldigt bra på min gammla laptop som har ett intel serie 4 GMA eller vad tusan det nu heter, orkar inte kolla ;D

Medlem
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Salami:

Yes! Jag fick inviten idag . Registrerade mig igår för en nyckel och fick den idag.

Någon fler som fått?

Japp, registrerade igår och fick en nyckel nyssens. Laddar hem klienten atm

Samma här. Känns som en mer polerad version av ettan, kommer att bli många roliga timmar i coop med brorsan
Det är ju omöjligt att inte ställa det mot Diablo III, men har svårt att säga vilket som är det bättre. De är båda väldigt trevliga på sina egna sätt, och som tur är har jag tid att spela massor av båda

Medlem
Skrivet av Salami:

Yes! Jag fick inviten idag . Registrerade mig igår för en nyckel och fick den idag.

Någon fler som fått?

Bara spelat 2-3h men är klart vad jag förväntat mig och har galet roligt och jämfört med Diablo 3 så får jag faktiskt spela "själv"

Roligt att kunna göra val och spela som man vill igen efter man provat Di"activision"blo för ett Blizzard spel är det iaf inte.

Fick min nyckel i morse, har fått ihop 3-4 timmar och kastat pengar på ett förköp, ser väldigt mycket fram emot detta

/ LordDaimos

Medlem

Ypperligt roligt spel, "lirat ut" betan som Engineer änsålänge och kan verkligen rekommendera spelet till alla som gillar dungeoncrawlers.. riktigt riktigt underhållande, mitt D3 kommer imorrn eller tisdag, känns bra att få ha testat betan av Torchlight 2 ;D

Givet köp när det släpps!

Medlem

Fick en nyckel och fan vad mkt roligare det är än D3. (Körde D3-Betan)
Glad att mitt D3-köp inte gick igenom på banken.

Klart bättre story/manus och minst lika skön känsla.
Kört som caster nu och tycker det är grymt kul.
Länge sedan man fastnade 1 dag framför ett spel.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Inaktiv

Har även jag förköpt detta, man fick t.o.m. ettan som en bonus genom steam.

Detta är överlägset bättre än D3, bara betan får mig att vilja nöta detta och lägga D3 på hyllan. Känner sig nästan smutsig att detta kostar €18 medans D3 kostar 450kr... Nej blizzard ni gjorde ett misstag att ni inte höll kvar Blizzard North, de är utan tvekan duktigare på denna genre än vad ni är.

Medlem

Ska bli intressant o se ifall det är så bra som alla säger eller om det är en anti d3 våg,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar