battle.net fungerar fan aldrig..

Inaktiv
battle.net fungerar fan aldrig..

varför är dom så dumma i huvet .. skiten har funnits i 20 år .. det borde funka klockrent nu

Medlem

Lite sorgligt är det, särskilt med tanke på att de "påtvingar" spelarna att köra, ett spel som mycket väl skulle fungera offline, via deras onlinetjänst.

Personligen så kan jag väl tycka att när man gör ett sådant drag så borde man se till att det fungerar näst intill smärtfritt. Allt annat riskerar att dra ens goda namn genom smutsen.

Men man kan väl inte klaga allt för mycket, det är bara att inte handla av dem om man inte är nöjd. Efter allt för många år med WOW så var i alla fall jag väl förberedd för vad som komma skulle.

Medlem

Förstår inte riktigt vad vi skall diskutera?

Men jag försöker väll då;
Personligen har jag inget emot Battle.net tycker det har fungerat bra på deras hemsida såväl som diverse spel jag spelat.
Gillar funktionen som gör att man kan se sina vänner oavsett om man inte spelar samma spel, så kan man lätt skriva till varandra utan att behöva taba ner spelet och skriva på skype.

Själva hemsidan tycker jag också fungerar bra och jag gillar att man kan tanka spel därifrån även fast man köpt fysiska kopior. Det gör att jag kan ha mitt fodral hemma i bokhyllan, men slippa ta med mig skivan överallt, är jag i skolan och vill spela SC2 så kan jag enkelt tanka ner det på morgonen och så är det färdigt vid lunch rasten.


signatur

Rwa?

Medlem

Riktigninja har fortfarande en poäng, battle net har funnits i 20 år och vid det här laget skulle man kunna undra varför det alltid uppstår problem med nätverket...

Medlem
Skrivet av cikibaba:

Riktigninja har fortfarande en poäng, battle net har funnits i 20 år och vid det här laget skulle man kunna undra varför det alltid uppstår problem med nätverket...

Battle.Net har aldrig krånglat för mig seriöst.

Det lär knappt aldrig krånglat för er heller.

Det krångla bara nu för det är ett antal miljoner som vill spela Diablo III och det är bara Diablo III servarna som krångla ändå.

så skyll inte på hela Battle.Net

Du kan spela Diablo II . Warcraft III . Starcraft . Starcraft II samt Wow just nu denna sekunden bäst du vill utan problem


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

1
Skriv svar