Första rörliga bilderna på 007 Legends

Robot
Första rörliga bilderna på 007 Legends

Höstens James Bond-lir knyter ihop sex av filmerna, inklusive nya Skyfall. Moonraker är en av den hemlige agentens äventyr som vi får återuppleva i spelform.

#activision-blizzard, #007-legends, #eurocom-entertainment


Medlem
Första rörliga bilderna på 007 Legends

intressant ^^

Medlem

Ser väldigt bra ut, det var ett tag sen man körde ett bond spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

Må detta bli lika oförglömligt som GoldenEye. Jag har höga förväntningar på det här!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ser ut som en DLC till CoD

Medlem

Spel baserade på film har mycket att bevisa innan jag känner mig entusiastisk.
Skall jag vara ärlig blev jag mest intresserad av att se om en del gamla Bond-rullar.
Nåväl, hoppas de får till ett bra spel av detta.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fasiken! Trodde att det skulle utspela sig på 70-talet:-(


signatur

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!

Medlem

Filmen verkar lovande men helvete vad fult spelt var... Det känns som de tagit COD-motorn och gjort den ännu fulare

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Filmen verkar lovande men helvete vad fult spelt var... Det känns som de tagit COD-motorn och gjort den ännu fulare

Håller med, filmen såg trevlig ut men spelgrafiken får man väl säga var under all kritik, man har väl blivit lite bortskämd på senaste tiden men det där var inte okej när man försöker få fart på ett haltande namn som 007...

Medlem

Men snälla, sluta upp med att slakta alla de gamla klassiska filmerna genom att sätta dom i modern tid samt använda Craig...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Men snälla, sluta upp med att slakta alla de gamla klassiska filmerna genom att sätta dom i modern tid samt använda Craig...

Skulle nog inte kalla Moonraker för klassiker om jag skall vara helt ärlig. Den är väl snäppet bättre än Diamonds are Forever men inte mycket

Inaktiv

http://www.007legends.com/
Tittar man på denna hemsida så finns det förutom Xbox- och PS-logotyper även Steamworks. Det får väl ses som en bekräftelse på att det blir ett PC-släpp via... tja, Steam kanske?

Medlem

Lol... spelet ser riktigt dåligt ut :s

Fick ingen "Moonraker"-feeling, snarare den nya varianten på "Goldeneye", vilken tyvärr är en pina att ta sig genom.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vadå Moonraker? det är ju nytid

1
Skriv svar