Färsk trailer från Medal of Honor: Warfighter

Robot
Färsk trailer från Medal of Honor: Warfighter

EA:s höstaktuella soldatpangare visade upp sig under helgens Champions League-final.

#medal-of-honor-warfighter


Medlem
Färsk trailer från Medal of Honor: Warfighter

är ju samma scener som från den förra trailern...

Medlem

allt påminner om bf3, tom musiken =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Måtte det vara bättre än förra MoH som ju var totalt värdelöst..

Medlem

Nu kommer EA och ska göra samma sak som Call of duty med MOH och BF serierna, nytt spel varje år....

Medlem

Ser bättre ut än COD:BO2 i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför är inte våra fjälljägare med . . . eller nått?


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Chrester:

Varför är inte våra fjälljägare med . . . eller nått?

Eftersom SoG är snäppet värre.

Skrivet av Haeken:
Skrivet av Chrester:

Varför är inte våra fjälljägare med . . . eller nått?

Eftersom SoG är snäppet värre.

Som består bla av fallskärmsjägare
SoG är en samling av de bästa svenska elitsoldater oavsett om det är en Attackdykare, jägare, fallskärmsjägare etc.

Medlem

För mig börjar alla moderna militärshooters flyta ihop som en generisk röra. Jag måste läsa rubriken igen för att komma ihåg vilket spel denna trailer gör reklam för.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Haeken:
Skrivet av Chrester:

Varför är inte våra fjälljägare med . . . eller nått?

Eftersom SoG är snäppet värre.

Näe för jag mötte en en fjälljägare när jag gjorde lumpen och han sa att de var bäst.


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Chrester:
Skrivet av Haeken:
Skrivet av Chrester:

Varför är inte våra fjälljägare med . . . eller nått?

Eftersom SoG är snäppet värre.

Näe för jag mötte en en fjälljägare när jag gjorde lumpen och han sa att de var bäst.

Jag träffade en Navy Seal och han sa att han var bäst på allt...Jag trodde honom, eller hur var det nu?

Medlem
Skrivet av Chrester:

Näe för jag mötte en en fjälljägare när jag gjorde lumpen och han sa att de var bäst.

lol


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad går spelet ut på?

Någon som kan förklara vad Call of duty och dom nya medal of honor spelen går ut på?

kan då inte se någon som helst gameplay i något av dessa spel.

Springa, hoppa skjuta och mata automateld är då inte speciellt mycket gameplay.

Men kul ja vist men kul kan man ha på många sätt, men ett bra spel med "riktigt" gameplay är klart annorlunda.

Medlem

Jag tycker att detta ser väldigt lovande ut!


signatur

Specs: PS5

Medlem

Skulle verkligen vilja spela detta spel när det kommer; inte SP då det nästan garanterat kommer att vara en värdelös scriptfest, men Mp kan fortfaranade vara underhållande. Synd att det inte blir något dock, pga Origin.

Medlem

Jag blir glad ifall dem gör det till ett bra spel helt enkelt. Men grafikmotorn hade gärnat fått vara med i fler spel än bara dessa moderna shooters. Kunde dem inte skapat ett medeltids rts, ett renässans spel eller ww2 till och med medeltids fps hade gått bra. Bara dem inte håller på med dessa moderna shooters, kan dem inte skapa en mer innovativ spel med Frostbite 2 ?

Det blir antagligen ett spel som liknar alla andra MOH-spel och CoD. Jag köper i vilket fall som helst. Är ju FPS-fan


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte färsk, samma trailer som innan fast kortare...

Medlem

Alla som är gjort av EA/Dice, är automatiskt awesome

Medlem

Men tanke på hur jävla värdelöst det förra spelet var så har jag ju inte direkt höga förhoppningar, även om det ser bra ut på trailern vilket det andra också gjorde..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar