Vad har du spelat? v20

Medlem
Vad har du spelat? v20

Söndagen närmar sig sitt slut, och vecka 20 är äntligen över; så vi ger oss in på "vad har du spelat" nr 2.

Killing Floor är något av en udda favorit som jag och en polare brukar ta upp då och då, bara för att köra igenom några nivåer. Det kanske inte är det mest underhållande spelet i världen, men med lite sällskap så är det ett skönt tidsfördriv.

Super Monday Night Combat har även det spelats med en bekant, efter att han fått upp ögonen för det genom Team Fortress 2 och dess förbannade hattar. Jag gillar det delvis. Så länge jag får spela den karaktär jag vill, så är det jättekul, annars kan det lika väl var - Men det är väl därför som Moba-spel aldrig var något för mig.

Max Payne 2 lyckades även klämmas in under helgens speltimmar. Det var antagligen allt prat om Max Payne 3 som fick mig att vilja återbesöka denna favorit; och en intressant resa var det! Men med MP2 så insåg jag också verkligen hur illa Rockstar behandlat Max Payne när jag nu kollar på guider och annat på Youtube, det är verkligen inte samma Max som vi lärde känna... Inte alls.

Torchlight 2 fick jag faktiskt testa under denna söndagen, tack vare en betanyckel som föll ner i brevlådan; och som jag har längtat efter detta! Även om jag inte riktigt förstår online-funktionen, och jag har hittat ett par buggar (som jag tänker rapportera så småningom), så verkar det vara en värdig uppföljare till mitt älskade Torchlight!

Men nog om min vecka, vad har ni spelat? Har ni lyckats få tag på någon beta ni längtat efter? Har ni kanske haft fullt upp med Diablo 3? Finns det några Tribes: Ascend spelare här? Rapportera gärna in!

#blogg


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Vad har du spelat? v20

Jag håller just i denna stund på att "spela" Redovisning och Beskattning inför morgondagens tentamen... Så kul har jag det!

Medlem

Jag har "spelat" Linköpings abiturientbal hela helgen. Fantastiskt häftigt faktiskt

Medlem

Spelat Tribes Ascend och DayZ, sen har det väl blivit någon LoL match också.

Medlem

The Secret World blev det den här helgen. Tufft!

Medlem

Diablo 3 och Donkey Kong Returns på Wii.

Medlem

Blev bara Diablo III i helgen.

1
Skriv svar