Stor indie-spelsrea – för att utvecklarna har lust

Robot
Stor indie-spelsrea – för att utvecklarna har lust

Because We May heter indie-kampanjen som börjar om några dagar, då prislappen på ett gäng indie-titlar sänks – bara för att utvecklarna känner för det.

#costume-quest, #the-binding-of-isaac, #frozen-synapse, #darwinia, #world-of-goo


Medlem
Stor indie-spelsrea – för att utvecklarna har lust

Jag rekommenderar Frozen Synapse om man vill ha lite taktisk pang-pang.

Edit: World of goo, vilket underbart spel förresten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ser riktigt mumma ut! SMB har jag ju faktiskt inte så det blir nog en sådan, kanske en Psychonauts på det och World of Goo om slantarna räcker till hehe! Bra initiativ där! Indie har alltid skojiga marknadslösningar.

Inaktiv

Bah. Alltid samma gäng indie-spel som är med på sådana här kampanjer och bundles. Gör något nytt istället för farao.

Medlem

Tummen upp för detta, kommer nog bli ett par köp då och garanterat kommer jag köpa andra titlar från de som är med och deltar för mer pengar än jag nog annars skulle gjort. Sådant här tänk ska belönas enligt mig.

Osmos verkar riktigt roligt, Frozen Synapse verkar helt klart vara ett spel i min smak och Rochard.

Medlem

Får komma ihåg detta inför löningen den tjugofemte

Medlem

För att de har lust? Mer för att tjäna pengar. Inget fel i det iofs.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Bah. Alltid samma gäng indie-spel som är med på sådana här kampanjer och bundles. Gör något nytt istället för farao.

Jag håller förvisso till stor del med om vad du säger, men alla kanske inte fått chansen att köpa dom tidigare.
Fanns tyvärr inte mycket nytt för min egen del, om ens nånting alls intressant. Bara massa plattformare och pusselspel, två genrer jag inte är det minsta förtjust i.

Sedan så såg många patetiskt fula ut, lite kräsen är jag ändå när det ser ut som man åkt till baka 20år i tiden.
Men det är ju min egen åsikt, fast jag får väll tummen ner för det, eftersom åsikter är något hatat här.

Medlem

Rekommenderar starkt frozen synapse, riktigt kul spel.

Medlem

Rekommenderar binding of isaac, för er som gillar spel som kräver lite skills

Medlem

Humble Bundle fungerar också

Ååååååhhh!!!! Fan vad härliga spel! Synd bara att man ej har pengar till dessa

Medlem

Nämen kolla, Double Fine spel (Psychonauts!).

Medlem

Oh, då ska jag nog försöka få tag på Q.U.B.E

Vessel också!

Inaktiv

finns det något japanskt indiespel där man får får poäng för att titta under kjolen på tjejer med sjömansjacka?

Inaktiv

Мне скучно. Кто красивый гот птенец?

Medlem

Blir till att köpa Super Meat Boy, har velat testa det ett tag nu. Ska kolla igenom lite nogrannare sen, älskar sånna här reor.

Medlem

TotalBiscuit har ju gjort en massa WTF is på dessa spel. Kolla på Youtube om ni undrar om något spel, VÄLDIGT sevärt...
Dock kan det kanske spoila en del spel så kolla inte för länge

Medlem

Jag gillar verkligen sådana här spel, men jag tycker inte det verkar vara några reor...
Exempel: Froxen synaps verkar vara intressant, orginalpris är $25, och går in på länken(steam) så kostar det €23, vilket kanske till och med är mer...
Hade handlat om det verkligen var några rabatter...

Medlem
Skrivet av belggren:

Jag gillar verkligen sådana här spel, men jag tycker inte det verkar vara några reor...
Exempel: Froxen synaps verkar vara intressant, orginalpris är $25, och går in på länken(steam) så kostar det €23, vilket kanske till och med är mer...
Hade handlat om det verkligen var några rabatter...

Kampanjen drar igång den 24:e (torsdag).

Medlem
Skrivet av Confuzed:
Skrivet av belggren:

Jag gillar verkligen sådana här spel, men jag tycker inte det verkar vara några reor...
Exempel: Froxen synaps verkar vara intressant, orginalpris är $25, och går in på länken(steam) så kostar det €23, vilket kanske till och med är mer...
Hade handlat om det verkligen var några rabatter...

Kampanjen drar igång den 24:e (torsdag).

Lol! Att jag inte såg det. Det förklarar ju saker. Perfekt till löning!

Medlem

"The Binding of Isaac" är en favorit här! Helt suverän och hämningslös tolkning av Legend of Zelda. Kräver dessutom en del skills för att klara av fullständigt, som luftman skrev ovan.

Rekommenderas varmt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar