Missa inte den förlängda Black Ops II-videon

Robot
Missa inte den förlängda Black Ops II-videon

Det var inte bara EA:s Medal of Honor-krig som visade upp sig under fotbollsfinalen – även värsta konkurrenten ville ha en del av rampljuset.

#electronic-arts, #medal-of-honor-warfighter, #call-of-duty-black-ops-ii


Medlem
Missa inte den förlängda Black Ops II-videon

Var inget nytt i den heller (som sagt). Men jag antar de ville nå lite ny publik, de som inte sitter framför datorn 24/7.

Fast både Blops2 och MoH:WF ser riktigt "meh" ut.
MoH:WF var bara snyggare meh än Blops2.

Bilderna från Unreal Engine 4 ser mer intressanta ut. En trailer på UT2012 eller nått på g kanske?

Medlem

Tack men nej tack. Ge mig CoD 2 igen.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Medlem

Om man nu ska göra ett "nytt" spel fast med samma grafikmotor som det "gamla" så förväntas ju att innehållet är 1000 gånger bättre än förra så man inte tänker på grafiken. Även om spelet ser helt okej ut så är ju frostbite2 motorn bättre och sen komemr ju CryEngine med nytt och jag tycker att CoD har fallit sen Mw2 så jag håller mig till Bf serien. Hoppas att Treyarch får en till hit men att den inte blir riktigt lika stor som föregångarna så att dom kanske lär sig att det är lika bra med uppdatering av spelmotorerna isamband till en ny story i spelen.

Medlem

Såg mer ut som ''playstation 2 gameplay''

Medlem

Jag är ledsen FZ men jag klarar inte fler mainstream FPS titlar som matas ner i min hals. Jag är burned out på uppföljare och tvångstyrd underhållning. Ge mig Arma 3 eller nån ting där jag kan få tänka själv! *Återvänder till EVE*

Medlem

När jag ser detta tänker jag: Futuristiskt MW2 med dedikerade servrar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

dedikerade servrar är ok för min del, sålänge som dom inte går att administrera, och har autodetect för antalet spelare som hårdvaran klarar av, annars blir det som bf3 , med ryska 233mhz mmx som kör 64player, när det egentligen kräver fyra 16kärniga cpu med minst 1 terrabyte ram .

Medlem

Men Activision/treyarch, visa lite fullHD PC gameplay istället för denna x360 mossgrafik.

Medlem

Oh jag vill också ha en direkt remake av CoD2! Allt som behövs är bara uppdaterad grafik, snyggt så ögat smälter, sen behöver jag aldrig mer ett FPS spel...aldrig

Medlem

The future is black!

nej tack, denna trailer var inte bättre än den förra.

Medlem

Känner mig hånad och provocerad på ett nedvärderat sätt av den som lägger upp artikeln varje gång det hypas nya generationens CoD...

Medlem
Skrivet av imbamakaber:

Känner mig hånad och provocerad på ett nedvärderat sätt av den som lägger upp artikeln varje gång det hypas nya generationens CoD...

Jag fick magsår då dom sa att Blops2 kommer köra med samma motor igen, tror jag skippar denna titel med, väntar tills någon av utvecklarna kommer med ny fräsh motor och design/titel

1
Skriv svar