"Det finns fortfarande hemligheter i Batman: Arkham City"

Robot
"Det finns fortfarande hemligheter i Batman: Arkham City"

Enligt utvecklarna finns det fortfarande 3-4 hemligheter som spelarna inte hittat – vad väntar du på!?

#batman-arkham-city, #rocksteady


Medlem
"Det finns fortfarande hemligheter i Batman: Arkham City"

Hur vet dom om folk inte har funnit det?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

achivments antar ja

Medlem
Skrivet av conthox:

Hur vet dom om folk inte har funnit det?

Achievement kanske?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av conthox:

Hur vet dom om folk inte har funnit det?

Välkommen till en av bonusarna med "GfWL"? :>

Medlem

Finns ju folk som kör pirat som kanske har hittat

Medlem

Lät bara som om det var något som man måste ha sett, eller kanske till och med "klurat ut". Hur vet man då om någon verkligen har sett det, eller om man bara har svept över föremålet med kameran så att den varit i bild.

Ta "Scarecrow-koden" t ex, är det något som man måste klura ut och sedan knappa in svaret på någonstans, eller hur fungerar det?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Hur vet dom om folk inte har funnit det?

Inga filmklipp om det på Youtube kanske?

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Finns ju folk som kör pirat som kanske har hittat

De som kör pirat är bara patetiska och räknas inte.
MAO en otroligt ointressant grupp.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Möjligt att de som kör piratversion har hittat det, men sen förekommer det ju även de som lirar det på Xbox 360 och INTE kör live överhuvudtaget?

Medlem
Skrivet av conthox:

Lät bara som om det var något som man måste ha sett, eller kanske till och med "klurat ut". Hur vet man då om någon verkligen har sett det, eller om man bara har svept över föremålet med kameran så att den varit i bild.

Ta "Scarecrow-koden" t ex, är det något som man måste klura ut och sedan knappa in svaret på någonstans, eller hur fungerar det?

Scarecrow-koden var att du var tvungen sitta på ett speciellt ställe och sen ta fram decryptern och decrypta fram rätt ord. Det svåra med den är att man inte vet om att man ska plocka fram decryptern (där är inget elektroniskt lås etc)

Medlem

Jag tror nog att de vet eftersom folk delar med hemligheterna genom youtube och forum. Det är nog ganska lätt de hittar sånt angående deras eget spel.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Ztreek:

Finns ju folk som kör pirat som kanske har hittat

De som kör pirat är bara patetiska och räknas inte.
MAO en otroligt ointressant grupp.

pssstt.... var försiktig med negativa kommentarer mot pirater på fz, många av användarna här älskar att stjäla produkter som folk arbetade för att skapa.

Medlem

Jag tänkte jag kanske skulle hinna klart NG+ på hard innan Harley Quinn's Revenge dyker upp. Har precis kommit upp över jord igen efter att ha spöat Ra's al Ghul.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Skippade denna titel.

Medlem

när harley är ute på bärsärkagång igen kommer jag tillbaks också och då blire fan att täcka hela staden i explosive gel

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av conthox:

Hur vet dom om folk inte har funnit det?

Achievement kanske?

Det finns dock folk som tagit platinum-trofén på PS3 vilket innebär att de tagit alla andra troféer.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Skippade denna titel.

Upp till var och en såklart men det är ett galet solitt spel lätt värt att plocka upp

Medlem
Skrivet av Herk:

när harley är ute på bärsärkagång igen kommer jag tillbaks också och då blire fan att täcka hela staden i explosive gel

Lol xD

"Och smockorna skola ligga i luften som en tjock dimma"
(Uppenbarelsen kapitel 3, sidan 6)


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Ztreek:

Finns ju folk som kör pirat som kanske har hittat

De som kör pirat är bara patetiska och räknas inte.
MAO en otroligt ointressant grupp.

pssstt.... var försiktig med negativa kommentarer mot pirater på fz, många av användarna här älskar att stjäla produkter som folk arbetade för att skapa.

Jo har redan fått 10 minus. Så det är svårt att föra en seriös debatt om pirat spelandet. O anser att endast de som betalat har rätt till suport o att ha en åsikt av värde om spelet.
Men Batman AC är ett suveränt spel samt så billigt att pirata känns onödigt.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Piratar man Batman är man ju pinsam

Medlem

Orka... när SP storyn var slut har jag inte återvänt. De borde designat spelet bättre så storyn inte tog slut när det var en massa små saker kvar. Jag är ingen spelare som har lust att springa/flyga runt och samla på saker när det finns en spännande story att ta del av väljer jag alltid det sistnämnda. Bra spel men kunde varit bättre.

Medlem
Skrivet av korosuu:

pssstt.... var försiktig med negativa kommentarer mot pirater på fz, många av användarna här älskar att stjäla produkter som folk arbetade för att skapa.

Oj, blev de av med sitt spel? Bäst att lämna tillbaka det då så att de vet var de har sitt spel när de vill spela det...

(om du nu missade ironin så är en kopia inte stöld, Inte ens enligt svensk lag. Lär dig skillnaden mellan en fysisk produkt och en icke-fysisk produkt som går att replikera i oändlighet utan behov av materiella råvaror. Sedan om det är fel eller ej spelar ingen roll för definitionen av handlingen.)

Själv orkade jag inte spela igenom spelet, blev på något sätt alldeles för repetitivt och det saknade det där lilla som alltid fick en att komma tillbaka. Kanske ger det en chans till i framtiden, kanske en regnig kväll under semestern.

Medlem

Arkham Asylum var ett givet köp, men har avvaktat lite med det här. Måste man köra Windows live för att kunna spela det på PC? Börjar direct X 11 vara tillfixat som det inte var vid release?

1
Skriv svar