Adrenalinchock från Aliens: Colonial Marines

Robot
Adrenalinchock från Aliens: Colonial Marines

Färsk trailer infinner sig i etern som uppvisar vilket sjujäkla stressande jobb det kan tänkas vara att jobba som yrkessoldat i rymden.

#aliens-colonial-marines, #gearbox-software


Medlem
Adrenalinchock från Aliens: Colonial Marines

Sweeeet!!!


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Åhhhh ljuden, allt känns på pricken!

Ta mina pengar!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kommer nog bli riktigt bra av det man sett. Gearbox gör förövrigt riktigt bra spel även efter duke nukem forever(dock färdigställde de bara det).

Medlem

Känns som man redan spelat detta. Same same på ny karta.
Inte värt pengarna det kommer att kosta!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av Xixor:

Kommer nog bli riktigt bra av det man sett. Gearbox gör förövrigt riktigt bra spel även efter duke nukem forever(dock färdigställde de bara det).

Och gjorde det mer krävande än vad tanken var. 3D Realms ville alla skulle kunna spela deras spel, men gearbox är som många andra när det gäller den där förbannade grafiken. Att det ska se så snyggt ut som det bara går, så man måste införskaffa sig en jävla superdator bara för att man ska kunna lira.
Är i alla fall glada idioterna patchade det sen så man kunde spela det på laptopen som jag hade då utan att få vara med om en massa fps drop och lagg.

Medlem

Suck... varför måste alla spel följa CoD-trenden? Håller fullt med Chopper. Känns som jag redan spelat detta. Same same på ny karta. Trist...

Medlem

"Sixteen weeks and four days since the death of warrant officer Ellen Ripley."

Ripley dör ju inte i Aliens utan i Alien 3?

Medlem

va fan detta ser ju ut som det skulle komma 2005 ? verkade lovande sen såg jag 3d personvy choppy och fula rörelser som man ser hör hemma på konsoller nä som tur är finns det redan bra alien spel.

Medlem
Skrivet av anden416:

"Sixteen weeks and four days since the death of warrant officer Ellen Ripley."

Ripley dör ju inte i Aliens utan i Alien 3?

Nä men det vet man ju inte i spelet...

Medlem

Jag såg tidigt att det var kassa texturer och animationer och tänkte, hmm, Konsolskräp? Mycket riktigt...


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Älskar Aliens men..... Ser väldigt "konsol" ut, dvs ryckigt, stelt, dåligt och "B".

Medlem

Tänkte att jag skulle bli den första att peka ut elefanten i rummet, att grafiken är så jävla teh old att det är löjligt. Men...

Skrivet av pippen1001:

va fan detta ser ju ut som det skulle komma 2005 ? verkade lovande sen såg jag 3d personvy choppy och fula rörelser som man ser hör hemma på konsoller nä som tur är finns det redan bra alien spel.

Skrivet av b0ne:

Jag såg tidigt att det var kassa texturer och animationer och tänkte, hmm, Konsolskräp? Mycket riktigt...

Skrivet av Securion:

Älskar Aliens men..... Ser väldigt "konsol" ut, dvs ryckigt, stelt, dåligt och "B".

Korrekt iakttaget.

Grafiken är så löjligt gammal. Polycounten, texturerna och grafiken i allmänhet var i nivå med Doom 3. Det kom för åtta jävla år sen. Ska vi jämföra 1999 (exempel: Counter Strike 1.6) och 2007 (exempel: Crysis) för motsvarande tidsrymd?

Skrivet av qun0:

Och gjorde det mer krävande än vad tanken var. 3D Realms ville alla skulle kunna spela deras spel, men gearbox är som många andra när det gäller den där förbannade grafiken. Att det ska se så snyggt ut som det bara går, så man måste införskaffa sig en jävla superdator bara för att man ska kunna lira.
Är i alla fall glada idioterna patchade det sen så man kunde spela det på laptopen som jag hade då utan att få vara med om en massa fps drop och lagg.

http://www.troll.me/images/futurama-fry/not-sure-if-trolling-or-just-stupid.jpg

Det kändes som ett spel av den gamla skolan


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det kändes som ett spel av den gamla skolan

Det gjorde det verkligen och jag blev kär


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar