ska skaffa körkort nu :D

Inaktiv
ska skaffa körkort nu :D

efter 8 timmar av förlamande ångest kunde jag äntligen ta mig tilll trafikskolan .. visste det jobbade snygga brudar där. Kunde bara ligga på golvet, helt förvriden av ångest .. är rädd för tjejer som ser bra ut...skratt.. ngn sorts fobi ,men inte som jag vet namnet på .. Det gick bra när jag väl va där.. och hon jag pratade med va jättetrevlig. Trodde dom skulle skratta och säga jag va för ful eller ngt *asg* ;D

Sån kan man bli om man tillbringar 30 år framför datorn, och har näst intill obefintlig kontakt med omvärlden ..

gnu
Medlem

Ska du ta körkort vid 30 års ålder? varför har du väntat så länge? tog mitt när jag var 25, inte för att jag egentligen ville men för jobbens skull.
lycka till iaf.

Medlem

Intresseklubben antecknar!

Inaktiv
Skrivet av gnu:

Ska du ta körkort vid 30 års ålder? varför har du väntat så länge? tog mitt när jag var 25, inte för att jag egentligen ville men för jobbens skull.
lycka till iaf.

aha .. jag tänkte skaffa en amerikansk bil med svans på antennen och moona folk ;D

Medlem

go for it!


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Körkort är ju dyrt att ta, men känner du för att ta det så kör på! Spenderade 15000 på mitt... så man blir ruinerad.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Börja blogga och sluta posta här.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

+1 på tybalt.

Det finns ju faktiskt t.om en bloggfunktion här på FZ, varför inte skriva där?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Börja blogga och sluta posta här.

kanske skulle. ;D

Inaktiv

30 år? Jag som trodde att du var en pubertal fjortis. Så tokigt.

Medlem
Skrivet av mordsint:

30 år? Jag som trodde att du var en pubertal fjortis. Så tokigt.

^^ tackar min bäste herre, gjorde min kväll.


signatur

Rwa?

KoP
Medlem

Skaffa en blogg.. please.

Medlem

Finns inget att diskutera här alls. Skaffa dig gärna en blogg istället. Lycka till med körkortet dock.

Tråd låst.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar