Company of Heroes 2

Robot
Company of Heroes 2

Relic vill följa upp tidernas kanske bästa strategispel med tidernas bästa strategispel. Med ett avgrundsmörkt krig och miljoner döda som språngbräda kan de mycket väl lyckas.

#company-of-heroes-2, #relic, #command-conquer


Medlem
Company of Heroes 2

Längtar redan!

Medlem

Tråkigt att motorn inte verkar fått sig någon större visuell uppdatering... Det blir säkert grymt ändå!

Medlem

Längtar redan

Gillade verkligen CoH 1 och hoppas att CoH 2 är en värdig uppföljare

Medlem

Just nu är detta det spel jag ser fram emot mest. Det skall bli intressant att se hur spelet kommer att välkomnas eftersom förväntningarna är skyhöga.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tror det kommer bli riktigt grymt.
Längtar som bara den.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

När kan man vänta sig att få spela denna pärla då?

Medlem

Ja äntligen ruski-panzarkrieg. Kaaaboom

Medlem

LÄNGTAR!!!!

Tips till alla under tiden vi väntar på release: [http://www.moddb.com/mods/coheastern-front]

Medlem

Efter Baldurs Gate II är Company of Heroes det bästa spelet någonsin. Det finns inget strategispel som ens kommer nära. Således har jag helt rimliga förväntningar på COH2.

Medlem
Skrivet av RolftheBarber:

Efter Baldurs Gate II är Company of Heroes det bästa spelet någonsin. Det finns inget strategispel som ens kommer nära. Således har jag helt rimliga förväntningar på COH2.

company of Heroes f mp är det bästa "mp" spelet jag någonsin spelat(ej spelat SP) så håller med till 100% men ändå bara 50% haha

Längtar galet mycket, är detta jag söker i ett mp RTS, inte allt för mycket macro

Hoppas ändå på delvis basbyggnationer som i ettan.

Medlem

Jag tycker att CoH har åldrats väldigt väl. Ser väldigt mycket fram emot uppföljaren!

Medlem

Någon som vet om det finns film?

Inaktiv
Skrivet av Gurant:

När kan man vänta sig att få spela denna pärla då?

De har sagt 2013, inget mer specifikt. Det står inte i artikeln, men finns i FZ:s databas om spelet.

Medlem

Blir ett köp direkt


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Ett klart givet köp!

Att man bara kan se det som soldaterna ser låter riktigt lovande. Det fattas vissa små "realistiska" delar i första COH för att det ska bli fulländat.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Ser fram emot detta, CoH var en perfekt blandning mellan realism och action enligt mig.

Medlem

Att ryssarna ska bli nedmejade så fort de backar känns ju lagom kul samt svårt orealistiskt eftersom det där med avrättandet av folk som retirerade inte var något som tillämpades knappt någonstans under kriget...

I övrigt hade det ju varit fantastiskt roligt om någon utvecklare kunde våga låta en köra en välskriven kampanj ur tyskarnas perspektiv. Men verkar ju inte hända denna gång heller!

Medlem

Åh vad nice, jag har är laddad. Spelade igenom CoH för första gången tidigare i år och det var ju helt fantastiskt bra. Ska bli intressant att se en ny del av kriget, östfronten har inte direkt varit superpoppis

Medlem

Man får hoppas att dom skippar arkadkänslan och gör det som blitzkrieg modden till CoH

Inaktiv

Hoppas man får en Tysk/annan Axis kampanj, som man fick i Opposing Fronts and Tales of Valor (CoHs expansionspack)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Medlem

Ser ruskigt lovande ut de här grabbar hoppas att de är minst lika bra som första ^^

Inaktiv

Längst ner på FZ:s sida för COH2 ser man miniatyrer på bilder som jag inte sett förut och inte finns i artikelbildserien heller. Men det går inte att kolla på bilderna, får behörighetsfel.

http://www.fz.se/spel/company-of-heroes-2/pc

Medlem
Skrivet av RolftheBarber:

Efter Baldurs Gate II är Company of Heroes det bästa spelet någonsin. Det finns inget strategispel som ens kommer nära. Således har jag helt rimliga förväntningar på COH2.

Håller inte med om BG2 - men definitivt CoH2!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av reavpeals:

Tråkigt att motorn inte verkar fått sig någon större visuell uppdatering... Det blir säkert grymt ändå!

Håller med. Jämför med denna bilden http://img.informer.com/screenshots/2615/2615704_1.jpg

Men det kanske bara är en synvilla. Max Payne 3 såg inte så märkvärdig tut innan det kom, och det är väldigt snyggt när man spelar det.

Inaktiv

Värdiga uppföljare till Close Combat och Suddenstrike (1 och 2) ska det vara. CoH är något arkadspel för FPS-fans. Vi riktiga strategispelare väljer rejäla spel..

Det här med att squads är en enda enhet är ett otyg.

Men jag ska testa spelet. Bra förhandstitt.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Floffe:

Värdiga uppföljare till Close Combat och Suddenstrike (1 och 2) ska det vara. CoH är något arkadspel för FPS-fans. Vi riktiga strategispelare väljer rejäla spel..

Det här med att squads är en enda enhet är ett otyg.

Men jag ska testa spelet. Bra förhandstitt.

Är rätt inbiten strategispelare och tycker att Company of Heroes är fantastiskt.

Medlem
Skrivet av Floffe:

Värdiga uppföljare till Close Combat och Suddenstrike (1 och 2) ska det vara. CoH är något arkadspel för FPS-fans. Vi riktiga strategispelare väljer rejäla spel..

Det här med att squads är en enda enhet är ett otyg.

Men jag ska testa spelet. Bra förhandstitt.

Combat Mission 1-3.

Men jag anser att CoH är ett av de bästa spelen som gjorts.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

hmmmm kanske laggar på mp som det gorde på dena andra

12
Skriv svar