Red Orchestra 2 får gratis GOTY-uppdatering

Robot
Red Orchestra 2 får gratis GOTY-uppdatering

Tripwire tillkännager gratis GOTY-uppdatering av sin pangare, och att det går att prova på allt nytt innehåll tillsammans med själva spelet utan kostnad under helgen.

#red-orchestra-2-heroes-of-stalingrad, #tripwire-interactive


Medlem
Red Orchestra 2 får gratis GOTY-uppdatering

hur många spelare på karta är man i det här spelet ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ingen aning.. Men gillar inte genre av dessa krigsspel.. Kanske är roligt dock vad vet jag? xD


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

hur fan kan ett opopulärt spel få göra en "goty" verision?

edit: Jag säger inte att det är ett dåligt spel, jag har aldrig testa det, det ända jag vet är att det inte är jätte populärt. jag undrar bara :3

Medlem
Skrivet av TigerToaster:

hur fan kan ett opopulärt spel få göra en "goty" verision?

Faktiskt sant... Det har inte utnämnts till Game of the Year av någon annan än Tripwire själva.


signatur

Imperator

Sjukt roligt tycker jag! Synd bara att man knappt hittar några servrar att köra på Kanske prövar det igen nu :')

Medlem

Härligt med mer folk i Ro2! Ett av de bästa FPSen på länge.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

hur många spelare på karta är man i det här spelet ?

64.

Ser verkligen fram emot denna patch, tycker detta spel är riktigt bra trots alla buggar det haft.

Medlem

De har faktiskt jobbat enormt duktigt med spelet tillsammans med communityt sen release. Classic mode är en helrenovering och otroligt mycket roligare, action mode har jag inte testat men kanske är nåt för de som föredrar lite lättsammare spel. Värt att testa när det ändå är gratis för er som inte äger det!

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av TigerToaster:

hur fan kan ett opopulärt spel få göra en "goty" verision?

Faktiskt sant... Det har inte utnämnts till Game of the Year av någon annan än Tripwire själva.

PC Gamer, "First-Person Shooter of the Year (Multiplayer) 2011"

Så nästan GOTY iaf.

Det är synd att spelet inte släpptes i det tillstånd det är nu. Jämfört med release-versionen har dom senaste beta-versionerna som nu släpps skarpt varit bra mycket bättre och roligare.

Jag tycker iaf att folk ska prova på nu när det kostar gratis - kan ju aldrig skada.

Det är faktiskt fruktansvärt roligt just nu. En Pacific-expansion på kommande och mer (gratis) innehåll i form av maps och i ett senare skede även tanks. Vid release var det ett dåligt skämt men nu är buggarna borta och innovationen lyser igenom. Ladda ner det under veckoslutet och testa! Tänker själv spela en hel då. Alla färska rekryter... springer in i mitt kikarsikte...

Medlem
Skrivet av Alphons Alphahane:

...nu är buggarna borta...

Har de fixat "serverlist" buggen? Den som gjorde att inga servar visades i spelets serverlista?

Tack på förhand

SE

Medlem

Spelar någon fortfarande detta? Inget nedlåtande uttalande, utan endast en fråga, är nyfiken.

Skrivet av ShavedEwok:
Skrivet av Alphons Alphahane:

...nu är buggarna borta...

Har de fixat "serverlist" buggen? Den som gjorde att inga servar visades i spelets serverlista?

Tack på förhand

SE

Kan tyvärr inte svara på den frågan. Du kan ju testa på supportavdelningen på deras forum.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Spelar någon fortfarande detta? Inget nedlåtande uttalande, utan endast en fråga, är nyfiken.

Jag spelar det 2-3ggr/månaden. Riktigt trevligt spel för folk som tröttnat på mainstream shooters a lá Call of Duty.


signatur

Have a good time!

Medlem

Själv gillade jag RO2 från första början. Det hade vissa buggar, men inga som förstörde spelupplevelsen i stort sett.

Har lirat mycket shooters, både run'n'gun och de mer realistiska som Project Reality, Ro1, Arma. Tycker RO2 höll sig rätt bra i balansen mellan hardcore realism och 'fun gameplay'.

Måste installeras och testas igen nu iaf. Hoppas fler folk testar det. Utvecklarna förtjänar fans så mycket mer än de stora ***-företagen som pumpar ut spel i form av spyor.

/rant off.

Medlem

Kommer nog att testa i helgen. Många gamla BF2 spelar vänner kör detta. Så detta tillfälle att fritt testa i helgen kan bli lyckat...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av TigerToaster:

hur fan kan ett opopulärt spel få göra en "goty" verision?

edit: Jag säger inte att det är ett dåligt spel, jag har aldrig testa det, det ända jag vet är att det inte är jätte populärt. jag undrar bara :3

GOTY betyder ingenting. Vem som helst kan utnämna ett spel till GOTY. Jag skulle kunna blogga om ett spel och utnämna det till GOTY och då är det ett GOTY-spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Riktigt gött spel, tycker jag.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Reize:

Faktiskt sant... Det har inte utnämnts till Game of the Year av någon annan än Tripwire själva.

PC Gamer utnämnde Red Orchestra 2 till vinnaren av sitt officiella Game of the Year award. Hört talas om dem?

Medlem

Nice, spelar fortfarande med jämna mellanrum

Medlem

Jag köpte spelet för några veckor sen, men skiten kraschar så fort jag valt class på alla banor förutom en.

Jag googlade runt samt kollade deras forum och det verkar som många har det här problemet, hittade dock ingen fix som fungerade för mig.

Värdelöst spel med andra ord


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja, det behövs mer spelare till RO2. Sist jag var inne för nån månad sedan så var det 187 online.

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag köpte spelet för några veckor sen, men skiten kraschar så fort jag valt class på alla banor förutom en.

Jag googlade runt samt kollade deras forum och det verkar som många har det här problemet, hittade dock ingen fix som fungerade för mig.

Värdelöst spel med andra ord

Har alltid funkat felfritt för mig och många andra jag känner som spelar det.

Trevligt. Jag köpte spelet på Elgiganten för 40:- Yes, du läste rätt. De hade utförsäljning på alla PC-spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Riktigt kul spel, lugna och mysiga strider fast ibland kan det dra på lite

Medlem

GOTY? Hahahaa


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Riktigt kul spel, lugna och mysiga strider fast ibland kan det dra på lite

Lugna? Tycker det är mer intensivt än de flesta andra FPS idag.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av sgt_lol:

Riktigt kul spel, lugna och mysiga strider fast ibland kan det dra på lite

Lugna? Tycker det är mer intensivt än de flesta andra FPS idag.

Inte mer intensivt än BF3 och cod? för det var dom jag tänkte på i förstahand

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av sgt_lol:

Riktigt kul spel, lugna och mysiga strider fast ibland kan det dra på lite

Lugna? Tycker det är mer intensivt än de flesta andra FPS idag.

Nja, mer kaos i BF3 skulle jag säga.

12
Skriv svar