Robot
Darksiders II

Stora förändringar väntar i uppföljaren till Darksiders, men antagligen också stora förbättringar. FZ kliver ner i underjorden och tar de första kliven i en resa som kan bli lika storslagen som Döden är rapp i käften.

#darksiders-ii-3, #darksiders, #vigil-games, #world-of-warcraft, #shadow-of-the-colossus


Medlem
Darksiders II

Verkar riktigt roligt! Men var du tvungen att lägga upp en bild på när en War figur slåss mot Death xD? Kinns lite som spoilers där.

Spoilertaggar tillagda //Mod

Medlem
Skrivet av melos555:

Verkar riktigt roligt! Men var du tvungen att lägga upp en bild på när en War figur slåss mot Death xD? Kinns lite som spoilers där.

Var du tvungen att nämna det? Känns som spoiler där.

Medlem

SPOILER!!! Fan också..


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av melos555:

Verkar riktigt roligt! Men var du tvungen att lägga upp en bild på när en War figur slåss mot Death xD? Kinns lite som spoilers där.

Var du tvungen att nämna det? Känns som spoiler där.

Guilty as charged. Nej trodde fler vad hypade som jag va och tittade igenom bilderna, och skulle därmed hålla med om mitt påstående. Jag borde kanske ha sagt att inte titta på bilderna med chans för spoilers.

Inaktiv

Ingår inte bilderna i ett presskit? Då är det knappast någon stor spoiler. Kanske är det något som händer i princip direkt och är tänkt att kännas till.

Medlem
Skrivet av melos555:
Skrivet av Preath:
Skrivet av melos555:

Verkar riktigt roligt! Men var du tvungen att lägga upp en bild på när en War figur slåss mot Death xD? Kinns lite som spoilers där.

Var du tvungen att nämna det? Känns som spoiler där.

Guilty as charged. Nej trodde fler vad hypade som jag va och tittade igenom bilderna, och skulle därmed hålla med om mitt påstående. Jag borde kanske ha sagt att inte titta på bilderna med chans för spoilers.

Det där sker i spelets första 15 minuter så det är inte mycket till spoiler. Saker är inte alltid som de ter sig, som man brukar säga.

Medlem

Till den som såg gameplayet & (alternativt) skrev artikeln:
Liknar striderna Dante's Inferno med lien där?

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Till den som såg gameplayet & (alternativt) skrev artikeln:
Liknar striderna Dante's Inferno med lien där?

Eftersom jag har inte spelat Dante's Inferno kan jag inte svara på det, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av melos555:
Skrivet av Preath:
Skrivet av melos555:

Verkar riktigt roligt! Men var du tvungen att lägga upp en bild på när en War figur slåss mot Death xD? Kinns lite som spoilers där.

Var du tvungen att nämna det? Känns som spoiler där.

Längtar redan då!

Guilty as charged. Nej trodde fler vad hypade som jag va och tittade igenom bilderna, och skulle därmed hålla med om mitt påstående. Jag borde kanske ha sagt att inte titta på bilderna med chans för spoilers.

Det där sker i spelets första 15 minuter så det är inte mycket till spoiler. Saker är inte alltid som de ter sig, som man brukar säga.

Medlem

Angående hela diskussionen om bilden, så tycker inte jag att det är en spoiler. Jag blir snarare fett mycket mer hypad! Om man dessutom kollar noga så är ansiktet svart, och rustningen mer "silvrig".

Medlem
Skrivet av melos555:
Skrivet av Preath:
Skrivet av melos555:

Verkar riktigt roligt! Men var du tvungen att lägga upp en bild på när en War figur slåss mot Death xD? Kinns lite som spoilers där.

Var du tvungen att nämna det? Känns som spoiler där.

Guilty as charged. Nej trodde fler vad hypade som jag va och tittade igenom bilderna, och skulle därmed hålla med om mitt påstående. Jag borde kanske ha sagt att inte titta på bilderna med chans för spoilers.

Japp! Men man kan inte tänka på allt heller! så jag tog inte det seriöst eller allvarligt på så vis. Men ja det hade ju kunnat gjort bättre.

Medlem

14 Augusti är väl inte höst?

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/05/15/darksid...

Detta är mitt mest efterlängatde spel på ett bra jävla tag

Edit: För er som vill se lite gameplay från denna del av förhandstitten hittade jag denna:

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av MrPeters:

Till den som såg gameplayet & (alternativt) skrev artikeln:
Liknar striderna Dante's Inferno med lien där?

Eftersom jag har inte spelat Dante's Inferno kan jag inte svara på det, tyvärr.

Kan påpeka efter jag såg Monos länk (Tackar) att attack animationerna är ganska lika med lien

Medlem

Inget för mig :/

FM-guru
F.d. Sisyr

Längtar! Ettan var riktigt jävla bra.

Medlem

Något fel här, när jag trycker på Sleeping Dogs förhandstitten så kommer jag hit, till Darksiders?

Verkar bara vara när jag trycker på ""förstaside bilden"

Medlem
Skrivet av speurk:

Något fel här, när jag trycker på Sleeping Dogs förhandstitten så kommer jag hit, till Darksiders?

Verkar bara vara när jag trycker på ""förstaside bilden"

Tryck på länken i nyhetsfältet istället. Där funkar den.

1
Skriv svar