Men of War-gänget gör Fallout ur sovjetisk synvinkel

Robot
Men of War-gänget gör Fallout ur sovjetisk synvinkel

Ukrainska spelhuset Best Way låter oss uppleva kärnvapenapokalypsen i ett alternativt universum, där Sovjetunionen aldrig kollapsade.

#men-of-war, #best-way, #novy-soyuz, #fallout


Medlem
Men of War-gänget gör Fallout ur sovjetisk synvinkel

Ja tack.

Medlem

Skall bli intressant att få se ett spel från "den andra sidan" som omväxling från alla amerikansk-vinklade produktioner.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Får väl hoppas det blir bra då, så vi for får lite omväxling till all Amerikansk flaggfiftarbonanza som vi blir överösta med idag


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Ska det inte vara "Men of War" istället för "Men at War"?

Medlem

Verkar spännande

Skrivet av beta:

Ska det inte vara "Men of War" istället för "Men at War"?

Jo, det ska det så klart vara! Tack för att du påpekade, jag råkade snurra till det lite.

Medlem

Fan vad nice hoppas dem har som i Metro 2033 man kan ställa in vilket språk dem ska prata på för att få den här speciella känslan. Som i metro kunde du ställa in att alla pratade ryska medans du hade engelsk subtitle.

Inaktiv
Skrivet av beta:

Ska det inte vara "Men of War" istället för "Men at War"?

Jag tror de tänkte på Men at Work.

Alltid kul med ett nytt Fallout spel, men frågan är om det verkligen är rätt tid att släppa ett nytt. Fallout 4 har ju inte sett dagsljuset än vilket leder till att grafiken kommer vara Fallout 3/ New Vegas stil, vilket inte är särskilt bra... Hoppas de fixar ny motor eller lånar Skyrim motorn!

Nu vet jag inte om det är rykten osv, men jag läste på Youtube att det är Stalker gänget som gör detta, vilket verkar positivt då de är engagerad spelutvecklare.

Inaktiv

Spelar man verkligen som en 70-åring? Det var ju onekligen något nytt.

Medlem

Är det ett nytt Fallout alltså? eller ett nytt postapokalyptiskt överlevnadsspel?

Skrivet av raefzm88:

Är det ett nytt Fallout alltså? eller ett nytt postapokalyptiskt överlevnadsspel?

Det senare.

Medlem

låter soft gillar


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Novy Soyuz är väl namnet på spelet, i texten ser det ut som att det är namnet på utvecklarna(avsaknaden av ett s i slutet av ordet...). Du kanske borde lägga in Best Way mellan där för att förtydliga det hela?

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Spelar man verkligen som en 70-åring? Det var ju onekligen något nytt.

Typ en sorts post-apokalyptisk Charles Bronson!

Fan vad coolt det hade varit.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skrivet av FelixenS:

Novy Soyuz är väl namnet på spelet, i texten ser det ut som att det är namnet på utvecklarna(avsaknaden av ett s i slutet av ordet...). Du kanske borde lägga in Best Way mellan där för att förtydliga det hela?

Helt sant, har förtydligat nu. Tack!

Inaktiv

Säga vad man vill men ryssar kan det här bättre än jänkarna om de får rätt budget till det.

Medlem

Ryssarna gillar verkligen sina post-apokalyptiska berättelser.

Medlem
Skrivet av Riporto:

Säga vad man vill men ryssar kan det här bättre än jänkarna, hoppas de får rätt budget till det.

Sådär, rättade ditt inlägg


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av anon_111278:

Alltid kul med ett nytt Fallout spel, men frågan är om det verkligen är rätt tid att släppa ett nytt. Fallout 4 har ju inte sett dagsljuset än vilket leder till att grafiken kommer vara Fallout 3/ New Vegas stil, vilket inte är särskilt bra... Hoppas de fixar ny motor eller lånar Skyrim motorn!

Varför tror du att det kommer se ut som Fallout 3/New Vegas? Det är inte ett falloutspel - det är ett spel i samma stil fast i sovjet/ryssland eller vad du nu vill kalla det.
Det står ingenstans (åtminstone inte vad jag sett) att det har med Bethseda eller Gamebryo att göra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hehe... jag går alltid igång när jag ser sådana här trailers. Bara spelen inte är alltför skriptade (interaktiv film) så är de intressanta.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Riporto:

Säga vad man vill men ryssar kan det här bättre än jänkarna om de får rätt budget till det.

Nej.

Medlem

Kan nog blir något :), östländerna har en tendens att göra riktigt bra spel, Witcher, Serious Sam, Mafia, Stalker, Metro 2033, OFP, & Arma.

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Riporto:

Säga vad man vill men ryssar kan det här bättre än jänkarna om de får rätt budget till det.

Nej.

Vilket konstruktivt inlägg, jag är glad att du motiverade din åsikt så att jag förstod varför du tycker så.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Kan nog blir något :), östländerna har en tendens att göra riktigt bra spel, Witcher, Serious Sam, Mafia, Stalker, Metro 2033, OFP, &amp; Arma.

Speciellt intressant blir det när de släpper trailers på sina egna språk, utan någon som helst översättning. Hoppas DICE bara släpper sina spel på svenska i framtiden också.

Lite självagoda är ryssarna allt...

Medlem

Jag läste "du spelar en 70 årig krigsveteran" och "utspelar sig i sovjetunionen"... sen var jag helt sold. Gillar verkligen att alla spel inte behöver handla om en 25-35 årig snubbe från USA. Är lite trött på det om jag ska vara ärlig.

Inaktiv
Skrivet av conthox:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Riporto:

Säga vad man vill men ryssar kan det här bättre än jänkarna om de får rätt budget till det.

Nej.

Vilket konstruktivt inlägg, jag är glad att du motiverade din åsikt så att jag förstod varför du tycker så.

Jag tänker på Stalker serien vs Fallout serien (Obsidian Entertainment ) där Stalker serien är enligt min åsikt är bättre trots alla bugg som serien lider av. Dessutom är ryssar bättre på att skapa en mörk värld där människan är utsatt och verkligen lider, till skillnad från jänkarna som skapar en värld där människan är som vanligt, enbart miljön har förändrats och allt är frid och fröjd trots de nya utmaningarna som han ställts mot.

Medlem
Skrivet av Riporto:
Skrivet av conthox:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Riporto:

Säga vad man vill men ryssar kan det här bättre än jänkarna om de får rätt budget till det.

Nej.

Vilket konstruktivt inlägg, jag är glad att du motiverade din åsikt så att jag förstod varför du tycker så.

Jag tänker på Stalker serien vs Fallout serien (Obsidian Entertainment ) där Stalker serien är enligt min åsikt är bättre trots alla bugg som serien lider av. Dessutom är ryssar bättre på att skapa en mörk värld där människan är utsatt och verkligen lider, till skillnad från jänkarna som skapar en värld där människan är som vanligt, enbart miljön har förändrats och allt är frid och fröjd trots de nya utmaningarna som han ställts mot.

Bra svar, fast det var tavener som mitt ironiska inlägg var riktat till.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Hezan:

Alltid kul med ett nytt Fallout spel, men frågan är om det verkligen är rätt tid att släppa ett nytt. Fallout 4 har ju inte sett dagsljuset än vilket leder till att grafiken kommer vara Fallout 3/ New Vegas stil, vilket inte är särskilt bra... Hoppas de fixar ny motor eller lånar Skyrim motorn!

Varför tror du att det kommer se ut som Fallout 3/New Vegas? Det är inte ett falloutspel - det är ett spel i samma stil fast i sovjet/ryssland eller vad du nu vill kalla det.
Det står ingenstans (åtminstone inte vad jag sett) att det har med Bethseda eller Gamebryo att göra

Jag läste fel, men jag tycker att det är dåligt formulerat av FZ... Det som är själva nyheten är att det kommer ett nytt apokalyptiskt-rpg, inte ett nytt Fallout spel.

Medlem

Ska spelas. Otroligt underskattade utvecklare!


signatur

Have a good time!

123
Skriv svar