Nio miljoner Minecraft sålda

Robot
Nio miljoner Minecraft sålda

Notch lär ha råd med en livsförbrukning av hattar.

#minecraft, #mojang


Medlem
Nio miljoner Minecraft sålda

oj!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på när andra spelar än att spela själv, vet dock inte varför...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på när andra spelar än att spela själv, vet dock inte varför...

Haha! Håller helt med. Lite som Silent Hill och liknande spel, det ska spelas i gäng på stoor skärm. Bättre än alla skräckfilmer som finns.

Inaktiv

signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

lol en klassiker, även om den främst används i TF2-sammanhang numera.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

Helt sjukt. Grattis Notch!

Inaktiv

Helt sjukt hur mycket det sålt. Bara att gratulera.

Får bidra med video jag också
https://www.youtube.com/watch?v=jGznaxm_oYo

Inaktiv
Skrivet av OnParole:
Skrivet av Jozo:

Jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på när andra spelar än att spela själv, vet dock inte varför...

Haha! Håller helt med. Lite som Silent Hill och liknande spel, det ska spelas i gäng på stoor skärm. Bättre än alla skräckfilmer som finns.

Nehej du, det ska (precis som alla skräckspel) spelas -->ensam<-- i mörkret, på PC, med hörlurar och uppskruvad volym, i ett ensligt hus ute på landet. Helst under en storm, där strömmen går precis när det är som läskigast. Allt annat är lika fegt som att fuska, stänga av ljudet och ha alla lampor tända. ;P

*Edit* Silent Hill menar jag alltså, inte Minecraft, då jag aldrig upplevt det som ett läskigt spel.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem
Skrivet av Buio:

Helt sjukt hur mycket det sålt. Bara att gratulera.

Får bidra med video jag också
https://www.youtube.com/watch?v=jGznaxm_oYo

Hade jag blivit strandsatt på en öde ö och levt livet ut därpå och hade varit tvungen att välja mellan The Dark Side of the Moon och Minecraft, hade jag nog valt Pink Floyd's mästerverk Fan tack för att du länka, inte lyssnat på dom på några veckor nu xD Meddle är fortfarande bäst dock

Medlem

Imponerande, oavsett vad man tycker om notch som person.

Medlem

Var det inte sex miljoner? Har säkert fel...

EDIT: Japp, hade fel ^^

Medlem

Nu har jag byggt en npc maskin! för levling!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

Nu har jag byggt en npc maskin! för levling!!

Najs! Försöker fortfarande med det x)

Medlem

Notch är en av mina idoler, så jag vill bara gratulera honom till the huge success!

Vad var det ni sa EA, Notch behöver er? Haaah!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av OnParole:
Skrivet av Jozo:

Jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på när andra spelar än att spela själv, vet dock inte varför...

Haha! Håller helt med. Lite som Silent Hill och liknande spel, det ska spelas i gäng på stoor skärm. Bättre än alla skräckfilmer som finns.

Du är störd, Minecraft är inte ens läskigt. Blir du rädd för nallebjörnar med?

Medlem

Jag undrar varför jag inte har köpt detta spelet...kanske man borde göra.

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Notch är en av mina idoler, så jag vill bara gratulera honom till the huge success!

Vad var det ni sa EA, Notch behöver er? Haaah!

Ingen behöver EA för att klara sig, men EA behöver sig lite hjälp att komma till insikt hur idiotiska dom är.

Medlem
Skrivet av Morgurthion:
Skrivet av OnParole:
Skrivet av Jozo:

Jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på när andra spelar än att spela själv, vet dock inte varför...

Haha! Håller helt med. Lite som Silent Hill och liknande spel, det ska spelas i gäng på stoor skärm. Bättre än alla skräckfilmer som finns.

Nehej du, det ska (precis som alla skräckspel) spelas --&gt;ensam&lt;-- i mörkret, på PC, med hörlurar och uppskruvad volym, i ett ensligt hus ute på landet. Helst under en storm, där strömmen går precis när det är som läskigast. Allt annat är lika fegt som att fuska, stänga av ljudet och ha alla lampor tända. ;P

*Edit* Silent Hill menar jag alltså, inte Minecraft, då jag aldrig upplevt det som ett läskigt spel.

Hahaha, trodde seriöst till sista meningen att du snackade om Minecraft.

Spelar det inte själv, men har hört att creepers, boomers mfl kan ha en viss effekt på pulsen om stämningen är precis rätt.

Medlem

Han är en riktig gottegris :D!

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Javas:

Notch är en av mina idoler, så jag vill bara gratulera honom till the huge success!

Vad var det ni sa EA, Notch behöver er? Haaah!

Ingen behöver EA för att klara sig, men EA behöver sig lite hjälp att komma till insikt hur idiotiska dom är.

Well spoken


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på när andra spelar än att spela själv, vet dock inte varför...

Håller med .. Minecraft LP`s är nog det mer populära LP`s på tuben iaf :3


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Sheep:
Skrivet av joary639:

Nu har jag byggt en npc maskin! för levling!!

Najs! Försöker fortfarande med det x)

Tips är att bygga en bra bit ut i vattnet så mobsen tvingas spawna på plattformarna du bygger.. men det kanske är old new för dig ^^


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av OnParole:
Skrivet av Jozo:

Jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på när andra spelar än att spela själv, vet dock inte varför...

Haha! Håller helt med. Lite som Silent Hill och liknande spel, det ska spelas i gäng på stoor skärm. Bättre än alla skräckfilmer som finns.

Du är störd, Minecraft är inte ens läskigt. Blir du rädd för nallebjörnar med?

Jag är med störd som fan.. gräva sig ner och höra zombies eller en stubin som brinner gör mig svinnervös och livrädd.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

En framtida superklassiker, utan tvekan.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Tänk er också att han kan plocka ut vinsten också.. vilken lön han kan få

Medlem

Skiter nästan på mig när jag hör en creeper bakom mig.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag tycker att det är betydligt roligare att kolla på när andra spelar än att spela själv, vet dock inte varför...

Ibland är det bara för underhållande att ta fram en öl och en skål popcorn och kolla någon stream med hardcore survival multiplayer när man inte "orkar" spela själv.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar