Flörta med tjejer...

Medlem
Flörta med tjejer...

Hej allihopa!

Mitt namn är Carl och jag är en föredetta datornörd (spelar fortfarande en del l4d2 och CS) och för några år sen bestämde jag mig för att bli bättre med tjejer så vi skapade projektet Social Frihet tillsammans med min vän Nils. Vi vill bli av med våra sociala rädslor så vi gör saker vi är rädda för, tex prata med tjejer och så filmar vi allt.

Om någon admin känner att denna tråd bryter mot någon regel så får ni gärna ta bort den, vi har inte avsikten att bryta några forumregler, vi vill endast visa folk (unga killar speciellt) att det inte behöver vara så konstigt att ta kontakt med nya människor.

Nu har vi ett nytt klipp på socialfrihet när jag flörtar med en tjej på en busshållplats. Det vi ville visa här är att det krävs verkligen inget speciellt för att byta telefonnummer, vi har en HELT vanlig konversation och när spårvagnen kommer så frågar jag efter hennes nummer och hon blir glad Det gäller bara att våga, no skills needed!

Vi vill gärna att ni skriver om ni har några roliga idéer till klipp vi kan göra. Antingen seriösa klipp eller humorklipp, vi är öppna för allt!


signatur

Vår blogg: http://www.socialfrihet.se där vi visar på film hur vi träffar tjejer och utvecklar oss själva inom olika områden i livet.

Medlem

Ett trevligt sätt att ragga viewers/subs till en YT-kanal.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

bra initiativ! allt för många är otroligt socialthandikappade när till just sånt här!

Medlem

Tackar


signatur

Vår blogg: http://www.socialfrihet.se där vi visar på film hur vi träffar tjejer och utvecklar oss själva inom olika områden i livet.

Medlem

Idag släppte vi ett nytt klipp där vi blir dissade av tjejer, tänkte att ni kanske tycker det hade varit kul att se


signatur

Vår blogg: http://www.socialfrihet.se där vi visar på film hur vi träffar tjejer och utvecklar oss själva inom olika områden i livet.

Medlem

Haha sjukt bra!

Medlem

Bra initiativ grabbar!:)

Medlem

Hah, helskönt innitiativ, oavsett om det rör sig om att få subscribers eller inte.

Kan dock hålla med om vad han säger, att vara obekväm med att flirta med tjejer är nästan alltid det som gör att det misslyckas. Nu är inte jag någon som står för one night stands alls, så allt jag säger här är enbart för att uppmuntra folk att våga ta det där steget mot sin önskade käresta.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Hah, helskönt innitiativ, oavsett om det rör sig om att få subscribers eller inte.

Kan dock hålla med om vad han säger, att vara obekväm med att flirta med tjejer är nästan alltid det som gör att det misslyckas. Nu är inte jag någon som står för one night stands alls, så allt jag säger här är enbart för att uppmuntra folk att våga ta det där steget mot sin önskade käresta.

Tackar Man måste ju börja någonstans om man vill bli bra på att träffa tjejer, och det steget är att våga gå fram, sen sker resten naturligt, man lär sig vad som funkar och inte funkar ju fler gånger man gör det. Det är det vi vill visa, att man ska våga!


signatur

Vår blogg: http://www.socialfrihet.se där vi visar på film hur vi träffar tjejer och utvecklar oss själva inom olika områden i livet.

Jag vågar inte titta. Lycka till med allt i vilket fall som helst!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

I slutändan så hänger det ändå alltid på promillehalten, pojkar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

I slutändan så hänger det ändå alltid på promillehalten, pojkar.

Är du sån som tror att det enda sättet att träffa nån är på en fest och alkohol? Du kanske träffa många "One nighters" där. Men vissa av oss kanske söker något mer äkta.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Jag skulle vilja säga att alla som använder alkohol för att hitta folk av det andra könet bara försöker dränka något annat.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av Ravenknight:

I slutändan så hänger det ändå alltid på promillehalten, pojkar.

Bara skabbigt att ragga på fyllan. Sånt gjorde jag också när jag var yngre och nog har jag vaknat upp morgonen därpå bredvid diverse träskpaddor och groggluder, men helt ärligt nu, hur kul är det efter femtioelfte gången?

Skrivet av r3lev4nt:

Jag skulle vilja säga att alla som använder alkohol för att hitta folk av det andra könet bara försöker dränka något annat.

...eller så använder de det som medikament att "hela" själen. Det är dömt att misslyckas.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja, helt rätt. Själv undviker jag alkohol i sin helhet, då jag inte riktigt anser att jag tjänar något på det. Menmen.. Each to their own antar jag.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Ravenknight:

I slutändan så hänger det ändå alltid på promillehalten, pojkar.

Bara skabbigt att ragga på fyllan. Sånt gjorde jag också när jag var yngre och nog har jag vaknat upp morgonen därpå bredvid diverse träskpaddor och groggluder, men helt ärligt nu, hur kul är det efter femtioelfte gången?

Hallå där, det var så här jag träffade min fru och hon är långt ifrån någon träskpadda.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av mordsint:
Skrivet av Ravenknight:

I slutändan så hänger det ändå alltid på promillehalten, pojkar.

Bara skabbigt att ragga på fyllan. Sånt gjorde jag också när jag var yngre och nog har jag vaknat upp morgonen därpå bredvid diverse träskpaddor och groggluder, men helt ärligt nu, hur kul är det efter femtioelfte gången?

Hallå där, det var så här jag träffade min fru och hon är långt ifrån någon träskpadda.

Undantaget som bekräftar regeln....

1
Skriv svar