Nytt Star Wars-spel tillkännages under E3

Robot
Nytt Star Wars-spel tillkännages under E3

LucasArts kommer genom Spike TV röja något helt nytt under årets stora amerikanska spelevenemang. Kinect? Move? Mus och tangentbord?

#lucasarts, #kinect-star-wars


Medlem
Nytt Star Wars-spel tillkännages under E3

mOoooooMOOOOOOOOOOOO det där är Star Wars ko'n som blir mjölkad på sin sista droppe mjölk.

Medlem

Commando Libya fast på Gungan planeten Naboo!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

mOoooooMOOOOOOOOOOOO det där är Star Wars ko'n som blir mjölkad på sin sista droppe mjölk.

+1

Haha kan bara hålla med!


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Ztreek:

mOoooooMOOOOOOOOOOOO det där är Star Wars ko'n som blir mjölkad på sin sista droppe mjölk.

+1

Haha kan bara hålla med!

Star Wars är mer mjölkad än vad CoD är.. om man tänker efter, hur många Star Wars spel finns det? säkert 50-60 st och dessa plöjs ut ungefär 1 gång om året som CoD, bara att det är olika sorters Star Wars spel.. ett av de första spelen var ju rymdspel ifrån Atari 2600..

Sen är ju Super Mario likadan, men Super Mario spel verkar inte hoppa fram från alla håll och kanter varje år, de finns en viss standard vid Mario spel som de försöker upprätthålla.. samt att Mario spelen är en liten egen genre i sig.

Medlem

Om dom ens ska bry sig, så vill jag se att dom gör ett ordentligt Jedi Knight spel igen. Annars känns det totalt ointressant.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Star Wars är totalt dött för mig, så som film och spel.

Varje gång jag tänker på George Lucas och hans skit filmer blir jag bara arg haha och jag som älskade dom som liten men nu är det nog sämsta skiten jag kan tänka mig se

Synd att det var George Lucas som gjorde Star Wars och inte bara sålde vidare iden, för nu är varumärket totalt dött.

Medlem

På tala om ingenting så kom jag att tänka på denna låten när jag lästa Star Wars och tänkte på alla dessa laserpickor/kanoner/svärd m.m


signatur
Medlem

Star wars-rpgsandbox som elders scrolls hade vart coolt!

Inaktiv

Att det ska vara så svårt att göra ett ordentligt spel trots att de har tillgång till ett av världens starkaste IP

Skulle dock gärna vilja se ett nytt Jedi Knight, de tidigare spelen i serien lyckades att fånga storskaligheten som man vill känna i Star Wars.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Jedi Knight 3 om gudarna är med oss, annars nån variant av kinect star wars cooking

Medlem

Battlefront 3 OR YOU CAN BURN IN HELL!

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

mOoooooMOOOOOOOOOOOO det där är Star Wars ko'n som blir mjölkad på sin sista droppe mjölk.

Så sant!

Medlem

Battlefront 3 !!

Medlem

swtor expansion? lol

Medlem

Hopas på Battlefront3, Jedi Knight ö3 eller Republic Commandos2. Nu när pappa George har visst sin sanna talang tror jag dock på:
Jar Jar Begins
Do Ewoks Crap in the Woods (of Endor)?
Cantina Singstar
Annie-Im a Person

Det fanns en tid då när jag hörde "Star Wars", fick en inre röst som sa: You do not know the POWER of the dark side!
Allt jag hör nu är: I have a baaad feeling about this..

De mjölkar inte ens en kossa längre.. De r*nkar av en gammal tjur


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Jag gillade empire at war som fan, inte markstriderna iofs, men rymdstriderna var awesome. Star Wars: Total War ftw!

Medlem

Skulle va riktigt kul att se ett bra spel som verkligen utnyttjar deras Euphoria motor!

Själv hade jag inte tackat nej till en uppföljare till Force Unleashed spelen. Samma tids era men ny karaktär.

Medlem

X-Wing/TIE-Figter med snygg grafik och med riktigt stora slag vore så bra att de förmodligen inte ens tänkt tanken.. Det skulle räcka med Battlefront med både mark och rymdstriser. Köra attack/defend, battle of Yavin, online där anfallarna är rebeller och imperiet försöker försvara Deathstar.. Mumma!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

knappast blir de Battlefront III men man kan ju alltid drömma :3

Inaktiv

Jag tror inte LucasArts kan leverera men jag hoppas på Kotor3 eller Battlefront 3... Eller något sandbox rpg som TexN nämnde.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Ztreek:

mOoooooMOOOOOOOOOOOO det där är Star Wars ko'n som blir mjölkad på sin sista droppe mjölk.

+1

Haha kan bara hålla med!

Star Wars är mer mjölkad än vad CoD är.. om man tänker efter, hur många Star Wars spel finns det? säkert 50-60 st och dessa plöjs ut ungefär 1 gång om året som CoD, bara att det är olika sorters Star Wars spel.. ett av de första spelen var ju rymdspel ifrån Atari 2600..

Sen är ju Super Mario likadan, men Super Mario spel verkar inte hoppa fram från alla håll och kanter varje år, de finns en viss standard vid Mario spel som de försöker upprätthålla.. samt att Mario spelen är en liten egen genre i sig.

Nu svamlar du allt, min son. Mer mjölkat än cod?

Ursäkta om jag är dum nu, men SW i spelsammanhang är en rutten fisk; då syftar jag på de senaste tio årens alster.

SW lever och frodas i "expanded universe", dvs. i böckernas värld där de någorlunda följer det kanon som Lucas påbörjade. Spelen tillför ingenting.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan de inte bara göra ett nytt X-wing eller Tie fighter? Ett bra sådant alltså.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Battlefront! DAMNIT!

Medlem

Nytt Jedi Knight plox!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hoppas på ett nytt republic commando

tycker att LucasART ska satsa på nya filmer istället!

Medlem

skulle inte gråta om ett nytt X-wing/Tie Fighterspel skulle dyka upp. Många timmar man spenderade på det när det var nytt


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem

Kotor eller battlefront

123
Skriv svar