Årets första glass

Medlem
Årets första glass

Familjen gick ner till den lokala hamburger-restaurangen och solen och värmen var med oss! Inte nog med att jag skulle fylla magen med kebabtallrik, det var också dags för årets första glass. Inte för tidigt med tanke på hur bra väder vi haft senaste veckan!

Meya fick inte smaka (än) men poserade glatt framför GB-gubben. En riktigt somrig bild.

I morgon bitti åker jag till Södra Sallerups kyrka för att möta sommarens första brudpar. Vi har exakt 3 veckor till det är dags för deras stora dag och morgondagen kommer bestå av att spika de sista detaljerna vad gäller fotograferingen. Spännande!

#blogg

Medlem
Årets första glass

Vilken trevlig bild

Skräckblandad förtjusning.

"Piggelin", eller "Nogger". Nej vänta, "Top Hat". Eller "vanilj puck", vilken skall bli årets första för mig..


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

KoP
Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Skräckblandad förtjusning.

"Piggelin", eller "Nogger". Nej vänta, "Top Hat". Eller "vanilj puck", vilken skall bli årets första för mig..

Lakritspucken såklart.. årets comeback!

Skrivet av KoP:
Skrivet av Traveller in time:

Skräckblandad förtjusning.

"Piggelin", eller "Nogger". Nej vänta, "Top Hat". Eller "vanilj puck", vilken skall bli årets första för mig..

Lakritspucken såklart.. årets comeback!

Naturligtvis, blir en glassig sommar


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Den där clownen bakom henne ser hämtad ut från en Stephen King bok. GB Glace är inget man ska vifta framför barn. Mardrömmar om katter kan börja uppträda.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Haha... Stephen King var faktiskt något som kom upp i mitt huvud

För min del blev det Magnum Strawberry White!

1
Skriv svar