Metro: Last Light i kortfilmsform

Robot
Metro: Last Light i kortfilmsform

Kortfilmen Enter the Metro bjuder på en inblick i vad som föranledde flykten till tunnelbanorna.

#nyhetstips, #metro-last-light, #thq


OML
Medlem
Metro: Last Light i kortfilmsform

Å vad jag blev sugen på en långfilm om Metro2033.

klart en av de mest intressanta titlarna, detta och Dishonored.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Måste bara inhandlas

Medlem

Skulle hellre se en ryss-gjord Metro-film än en Hollywood.

Medlem
Skrivet av OML:

Å vad jag blev sugen på en långfilm om Metro2033.

Håller med! Tumme upp!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ettan var riktigt nice, givet köp.

Medlem

Varför ser det ut som 1900-talet i moscow under 2013? logic

Medlem

Ska bli intressant.

Medlem

Gåshud "moment" av trailer, riktigt najs

Medlem
Skrivet av FunnX:

Varför ser det ut som 1900-talet i moscow under 2013? logic

För det ser ut så i Ryssland atm, Moskva är väldigt segregerat,

Åk till Ryssland så förflyttar du dig ca, 30 bakåt i tiden.

Medlem

Boken är riktigt bra.. Och jag hoppas dom gör en film om boken/spelet.

Medlem

Riktigt bra trailer! Boken var kanon, samt första spelet.

Medlem
Skrivet av Thane:

Skulle hellre se en ryss-gjord Metro-film än en Hollywood.

Med ryskt tal


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vill ha Last light nu! Genast!

Medlem

Ruskigt bra trailer. Metro vakten som pratade i trailern måste vara en röstskådespelare, jag slår vad om att jag har hört hans röst förut, bland annat i titlar som Call of Duty 2


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har inte spelat Metro 2033, är det ett spel som rekommenderas? Har hört mycket gott om det iallafall.

Medlem

Grym trailer! Skulle inte heller tacka nej till en film /tv-serie. Älskade första boken, får ta och läsa 2034 innan Last Light kommer ut.

Medlem

En utav de bättre trailers på länge. Detta höjde helt klart mitt intresse inför Metro: Last Light. Mycket bra jobbat!

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Har inte spelat Metro 2033, är det ett spel som rekommenderas? Har hört mycket gott om det iallafall.

Jag kan rekommendera det. Det är en intressant enspelarupplevelse, som man förvisso inte spelar om igen (åtminstone inte på lång tid), men den håller sig intressant under den första genomspelningen, med en del brister (vilket spel har inte det dock..). Det ser bra ut och har i överlag en härlig atmosfär genom hela storyn. IMO värt ett köp.

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Har inte spelat Metro 2033, är det ett spel som rekommenderas? Har hört mycket gott om det iallafall.

Jag kan rekommendera det. Det är en intressant enspelarupplevelse, som man förvisso inte spelar om igen (åtminstone inte på lång tid), men den håller sig intressant under den första genomspelningen, med en del brister (vilket spel har inte det dock..). Det ser bra ut och har i överlag en härlig atmosfär genom hela storyn. IMO värt ett köp.

Medlem

En utav de bättre trailers på länge. Detta höjde helt klart mitt intresse inför Metro: Last Light. Mycket bra jobbat!

Medlem

I approve of this!

Medlem

Grym trailer Älskade verkligen ettan, stämningen, storyn och speciellt musiken var riktigt bra.

Inaktiv
Skrivet av OML:

Å vad jag blev sugen på en långfilm om Metro2033.

Läs novellen som spelet är baserad på istället. Passar bättre i det här fina vädret

Medlem

Subs skulle inte vara fel *letar*

Medlem
Skrivet av Woffen:

Subs skulle inte vara fel *letar*

Bara jag som inte behövde subs ? Inte för att jag talar ukrainska eller ryska, utan för att man kunde i princip förstå helt iom vad som sker i varje scen, situationerna är så bra uppmålade, med bra skådespelare etc.

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av FunnX:

Varför ser det ut som 1900-talet i moscow under 2013? logic

För det ser ut så i Ryssland atm, Moskva är väldigt segregerat,

Åk till Ryssland så förflyttar du dig ca, 30 bakåt i tiden.

Lustigt att du säger det. Då jag söker på "moscow city" är detta den första bilden som dyker upp: http://centr-magistr.com/images/moscow_city_on_21_july_2008.j...

=p

Dock så är det inspelat i Kiev

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av FunnX:

Varför ser det ut som 1900-talet i moscow under 2013? logic

För det ser ut så i Ryssland atm, Moskva är väldigt segregerat,

Åk till Ryssland så förflyttar du dig ca, 30 bakåt i tiden.

Lustigt att du säger det. Då jag söker på "moscow city" är detta den första bilden som dyker upp: http://centr-magistr.com/images/moscow_city_on_21_july_2008.j...

=p

Dock så är det inspelat i Kiev

OM du hade läst lite mer noggrant så påpekade jag " segregerat" !

Moskva är extremt stort, du borde veta

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Thane:

Skulle hellre se en ryss-gjord Metro-film än en Hollywood.

Med ryskt tal

JAg förstår hur du menar, men en hel film där man måste läsa undertexter för att hänga med i dialogen är inget jag föredrar. Men det kanske inte behövs så mycket dialog. Jag har sett flera mycket bra filmer där man måste läsa för att hänga med och det är alltid lite distraherande.

men en amerikansk version hade inte heller funkat, de kan nog inte fånga känslan...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

12
Skriv svar