Tidernas konstigaste gameplayläcka – Halo 4

Robot
Tidernas konstigaste gameplayläcka – Halo 4

En uppvisning från ett kommande spel, på en synnerligen gammal tv, med referenser från gamla läckor. Ja, har du sett några skummare "läckor"?

#halo-4, #microsoft, #343-industries


Medlem
Tidernas konstigaste gameplayläcka – Halo 4

WTF
allt för dålig kvalité för att ens kunna säga vilket Halo det är
varför tar ni ens upp det här?

ser ut som nån p12a har reccat sin gammla TV för att göra ett "montage" med en VHS reccare

Medlem
Medlem

Vafan är det här för jävla skit?

Medlem

Sämsta videon jag sett tome fan !

Medlem

Haha fy fan vad king , Roflade sönder åt titeln ''720p VHS release'' x)

KoP
Medlem

What? Hade aldrig kunnat gissa mig till vad som visades på den där tv'n om inte dom hade sagt det. (om det nu verkligen är Halo 4 som visas, kan likagärna vara ett äldre Halo spel)

Dock såpass usel kvalite att det i princip skulle kunna vara vilket fps-spel som helst. :S

Vad är meningen? *suck*

Medlem

Filmad med en potatis

Sorry, men det där var BS.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ens värt att lägga upp? lol

Medlem

Svårt att se vilket Halo det är, då alla ser likadana ut.

Medlem
Skrivet av Davwve:

DAFUQ?!

Vad är det här?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av LeTigah:

WTF
allt för dålig kvalité för att ens kunna säga vilket Halo det är
varför tar ni ens upp det här?

För att FZ tycker om att ta sina nyheter direkt från Kotaku

Medlem

Vet inte vad jag nyss tittade på. Skräp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nästan så dålig kvalité att det måste vara sant xD

Medlem

Då man kan sprinta måste det vara från antingen Reach eller något nyare. DMR-crosshair+banan+nytt vapen+HUD-designen tyder dock på att det måste vara Halo 4.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av LeTigah:

WTF
allt för dålig kvalité för att ens kunna säga vilket Halo det är
varför tar ni ens upp det här?

För att FZ tycker om att ta sina nyheter direkt från Kotaku

Vilket inte är den säkraste källan eftersom Kotaku SAKNAR ALLA FORM av källkritik i huvudtaget. Man skulle kunna "sprida" ett rykte om att Wow 2 är påväg och de skulle sprida det vidare utan att tänka vidare på det..

FZ.se suck.. Mer värdelöst klipp får man leta efter.

Medlem

Knappast Halo 4.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av LeTigah:

WTF
allt för dålig kvalité för att ens kunna säga vilket Halo det är
varför tar ni ens upp det här?

För att FZ tycker om att ta sina nyheter direkt från Kotaku

Vilket inte är den säkraste källan eftersom Kotaku SAKNAR ALLA FORM av källkritik i huvudtaget. Man skulle kunna "sprida" ett rykte om att Wow 2 är påväg och de skulle sprida det vidare utan att tänka vidare på det..

FZ.se suck.. Mer värdelöst klipp får man leta efter.

Nu tänker jag mig att ni lagt fällben för er själva och varandra, och jag tänkte räcka er en hjälpande hand.

Källan står under nyhetstexten – entusiastforumet Neogaf i det här fallet. Det skulle gå att utveckla vidare att det först dök upp på Halo-sektionen i forumet, där några av de absolut mest luttrade Halo-fantasterna någonstans samlas. Att de bedömer att det är Halo 4-gameplay, tja, och förklarar varför (vilket undertecknad hade kunnat klargöra tydligare i nyhetstexten, my bad) gör att det blir relevant att skriva om.

Kotaku har tydligen också skrivit om det, men då de skrev om det en timme efter oss på FZ känns det tämligen fånigt att anta att vi tog det från dem.

Spelserien är en av de största, och då framförallt när det gäller ett specifikt format. Att det hela verkar vara någon form av absurd viral marketing är intressant att reflektera över. Vem filmar och spelar in gameplay i en lada, refererar till gamla läckor, spelar upp från en VHS och är allmänt slumpmässig. Detta från en titel som inte överdrivet mycket visats upp från ännu... Vad vinner man på att göra på så sätt?

Vi älskar att få konstruktiv kritik, men försök att grunda den på något istället för att komma med rotlösa antaganden som bygger på era egna fördomar. Personligen var det länge sedan jag tyckte Kotaku generellt var relevant att använda som huvudkälla. De röjde bland annat mängder av korrekta godsaker inför förra konsolgenerationen, men jag upplever i dagsläget att guldkornen översköljs av gigantiska mängder slumpmässiga Japan-blogginlägg och dylikt.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Vilken vedervärdig musik


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av LeTigah:

WTF
allt för dålig kvalité för att ens kunna säga vilket Halo det är
varför tar ni ens upp det här?

För att FZ tycker om att ta sina nyheter direkt från Kotaku

Vilket inte är den säkraste källan eftersom Kotaku SAKNAR ALLA FORM av källkritik i huvudtaget. Man skulle kunna "sprida" ett rykte om att Wow 2 är påväg och de skulle sprida det vidare utan att tänka vidare på det..

FZ.se suck.. Mer värdelöst klipp får man leta efter.

Nu tänker jag mig att ni lagt fällben för er själva och varandra, och jag tänkte räcka er en hjälpande hand.

Källan står under nyhetstexten – entusiastforumet Neogaf i det här fallet. Det skulle gå att utveckla vidare att det först dök upp på Halo-sektionen i forumet, där några av de absolut mest luttrade Halo-fantasterna någonstans samlas. Att de bedömer att det är Halo 4-gameplay, tja, och förklarar varför (vilket undertecknad hade kunnat klargöra tydligare i nyhetstexten, my bad) gör att det blir relevant att skriva om.

Kotaku har tydligen också skrivit om det, men då de skrev om det en timme efter oss på FZ känns det tämligen fånigt att anta att vi tog det från dem.

Spelserien är en av de största, och då framförallt när det gäller ett specifikt format. Att det hela verkar vara någon form av absurd viral marketing är intressant att reflektera över. Vem filmar och spelar in gameplay i en lada, refererar till gamla läckor, spelar upp från en VHS och är allmänt slumpmässig. Detta från en titel som inte överdrivet mycket visats upp från ännu... Vad vinner man på att göra på så sätt?

Vi älskar att få konstruktiv kritik, men försök att grunda den på något istället för att komma med rotlösa antaganden som bygger på era egna fördomar. Personligen var det länge sedan jag tyckte Kotaku generellt var relevant att använda som huvudkälla. De röjde bland annat mängder av korrekta godsaker inför förra konsolgenerationen, men jag upplever i dagsläget att guldkornen översköljs av gigantiska mängder slumpmässiga Japan-blogginlägg och dylikt.

Precis! Svårt att läsa källan eller? Och om man är det minsta intresserad av halo så är det lätt att se att det är ett nytt spel:D

Medlem
Skrivet av DiDDi:

Svårt att se vilket Halo det är, då alla ser likadana ut.

Du stavade CoD fel...


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem
Medlem

I mina ögon ser det ut som Reach, men varför är det filmat i en lada?

Medlem

Reach eller ett moddat spel för just det här syftet. Bättre kvalité skulle man kunna fixa med den kameran om det var Halo 4.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Davwve:

DAFUQ?!

Vad är det här?

http://lmgtfy.com/?q=DAFUQ

Medlem

ehm... ok?
Var det där halo?

och sen, musiken i klippet fick mig nästan att hulka galla........

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vafan är det här för jävla skit?

agreed, ser för fan inte om det är halo 1 eller 4, dessutom så värdelös musik att det var omöjligt att se hela klippet.

Inaktiv
Skrivet av DiDDi:

Svårt att se vilket Halo det är, då alla ser likadana ut.

Gör dom?

För övrigt så ser väl alla spel likadana ut? GTA motorn, Cod motorn och Source motorn..

Medlem

Sån här skit får en nästan till att vilja DUMPA H4 krafset med en gång, otroligt dålig video, skulle inte förvåna mig om liret blir lika skitet.

/Halo forever, inte 2, inte 3 och definitivt inte reach!


signatur

Denon / Pioneer

12
Skriv svar