Nytt Star Wars-spel tillkännages under E3

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Javas:

Jedi Knight 3 eller Republic Commando 2, inget annat intresserar mig för tillfället när det gäller Star Wars

Edi knight 3 finns redan.. Levt under en sten? Fulla titeln heter star wars jedi knight jedi academy

Vem säger att det är officiela "trean"?

Kolla bara på Assassins Creed:

Assassin's Creed
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Revelations
Assassin's Creed III

Med det sagt kan det utan problem göra ett Jedi Knight spel med en 3a i titeln. Med din logik så är Brotherhood tredje spelet (Vilket det är på sätt och vis).

Spelet heter till och med JK3.exe har jag för mig.. eller så var det något

http://jediknight3.filefront.com/

Där har du till och med moddar till spelet.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_Jedi_Knight:_Jedi_Aca...

"Föregångare Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast"

"Till skillnad från det föregående spelet, Jedi Knight 2: Jedi Outcast, så kan man välja mycket mer om spelkaraktären."

Sedan framför allt.. spelet är en direkt uppföljare till Jedi Knight 2.. samma motor, alla karaktärerna ser likadana ut

Genom din logik är Unreal Tournament 2003 inte uppföljare till Unreal Tournament, vart har de andra 2002 spelet tagit vägen? >_>
Allt tyder på att Jedi Academy är Jedi Knight 3, samt att UT2003 är uppföljaren till vanliga UT.

Det du säger stämmer ju precis in på Assassin's Creed-spelen, typ.
Att dra in UT är nog sämsta exemplet

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Javas:

Jedi Knight 3 eller Republic Commando 2, inget annat intresserar mig för tillfället när det gäller Star Wars

Edi knight 3 finns redan.. Levt under en sten? Fulla titeln heter star wars jedi knight jedi academy

Vem säger att det är officiela "trean"?

Kolla bara på Assassins Creed:

Assassin's Creed
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Revelations
Assassin's Creed III

Med det sagt kan det utan problem göra ett Jedi Knight spel med en 3a i titeln. Med din logik så är Brotherhood tredje spelet (Vilket det är på sätt och vis).

Spelet heter till och med JK3.exe har jag för mig.. eller så var det något

http://jediknight3.filefront.com/

Där har du till och med moddar till spelet.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_Jedi_Knight:_Jedi_Aca...

"Föregångare Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast"

"Till skillnad från det föregående spelet, Jedi Knight 2: Jedi Outcast, så kan man välja mycket mer om spelkaraktären."

Sedan framför allt.. spelet är en direkt uppföljare till Jedi Knight 2.. samma motor, alla karaktärerna ser likadana ut

Genom din logik är Unreal Tournament 2003 inte uppföljare till Unreal Tournament, vart har de andra 2002 spelet tagit vägen? >_>
Allt tyder på att Jedi Academy är Jedi Knight 3, samt att UT2003 är uppföljaren till vanliga UT.

Yet again så ger jag dig denna:

Assassins Creed
Assassins Creed II
Assassins Creed: Brotherhood
Assassins Creed: Revelations
Assassins Creed III

Sedan bara för en modsajt heter jediknight3 så påstår du att det är trean?

Det var ju precis samma med just Assassins Creed tre. Folk antog Brotherhood var trean, vilket vi nu vet inte är fallet. Modsajten heter nog bara så för det är TREDJE spelet i serien.

Det kan med gott samvete göra en Jedi Knight III utan några som helst beskymmer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Efter Knights of the Old Republic serien så fanns inte längre något att mjölka ur det som en gång var Star Wars universumet...

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Javas:

Jedi Knight 3 eller Republic Commando 2, inget annat intresserar mig för tillfället när det gäller Star Wars

Edi knight 3 finns redan.. Levt under en sten? Fulla titeln heter star wars jedi knight jedi academy

Sorry sorry, jag menar Jedi Knight 4


signatur

Game long and prosper

Medlem

Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast remake plssssssss

Medlem

Nytt xwing eller Dark Forces. Är trött på kraften. Vill ha en good old blaster.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Original-logotypen till "A New Hope" har vit text. Det är den i alla fall på min LP-skiva. Bland de snyggaste loggorna någonsin.
------
Och så säger jag bara Dark Forces 2!!!!!!!!!

Medlem

Tie Fighter vs. X-Wing, who's with me?

Medlem

ge mig ett nytt jedi knight spel NU!

Medlem

Jedi Knight 3, star wars republic commando 2, Star Wars Rogue Squadron 3, star wars jedi knight jedi academy 2. Om det inte kommer nått av dom är titlarna då kan LucasArts go to the darkside of the force!.

Medlem

Battlefront, annars kan de ta sig i bajan

Medlem

Jedi Knight eller Battlefront 3! Tror inte folk är sugna på mer dans på ett tag.
http://gifs.gifbin.com/082009/1250530813_dancing_storm_troopers.gif


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

123
Skriv svar