Postapokalypsundret Deadlight på färsk odöd trailer

Robot
Postapokalypsundret Deadlight på färsk odöd trailer

Sensmoralen är att när allting brakar åt helvete, så kan din farligaste fiende vara dig själv.

#deadlight, #tequila-works


Medlem
Postapokalypsundret Deadlight på färsk odöd trailer

Jag hatar exklusivitet till Xbox live arcade. Släpp på steam istället, tiotusentals gånger bättre.

Medlem

Ganska intressant koncept, synd att de inte släpps till PC bara...

Medlem

Håller med d 2 kommentarerna innan, verkar grymt, synd att de inte släpper till Steam!

Medlem

Synd att det inte släpps på origin!

Medlem
Skrivet av Sulukai:

Håller med d 2 kommentarerna innan, verkar grymt, synd att de inte släpper till Steam!

Men fan va gött att det släpps på Xbox iaf!

Inaktiv

Day1-köp!

Släpps garanterat till steam så småningom.

Medlem

Va fan, inte till Wii...!

Ser riktigt bra ut, synd med exklusiviteten men alla andra har ju sina egna spel också. Synd att min Xbox inte längre är med oss...

Helt otroligt att jag försökte leta efter det här spelet för tre timmar sen för att se när det släpptes men kom inte ihåg namnet :)... bra tajming fz


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

KoP
Medlem

Skönt att man har pc, 360 och ps3. Behöver man aldrig grina då ett spel blir plattformsexklusivt.

För övrigt ser detta riktigt intressant ut. Blir med 90% säkerhet ett köp!

Inaktiv

postapokalysm kändes coolt i början på 80-talet när man såg mad max

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:

Jag hatar exklusivitet till Xbox live arcade. Släpp på steam istället, tiotusentals gånger bättre.

förutsatt att det inte är utvecklat med konsoller i åtanke

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

postapokalysm kändes coolt i början på 80-talet när man såg mad max

Och det håller fortfarande, känns ju helt rätt!
/megetshardonwhentheworldends

Medlem

Skönt sofflir..

Skägg.
10 Chambers

Ser väldigt mysigt ut, småskeptisk till hur det är att spela.


signatur
Medlem
Skrivet av riktigninja:

postapokalysm kändes coolt i början på 80-talet när man såg mad max

Och har bara blivit coolare med tiden... Finns ingen bättre genre.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Jag hatar exklusivitet till Xbox live arcade. Släpp på steam istället, tiotusentals gånger bättre.

varför är steam så bra?
Själv avskyr jag steam, varje gång man startar skiten ska den uppdatera eller ladda ner nått och sen ska man starta om steam igen, värre än mac's en gång i veckan uppdateringar till itunes.

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av raefzm88:

Jag hatar exklusivitet till Xbox live arcade. Släpp på steam istället, tiotusentals gånger bättre.

förutsatt att det inte är utvecklat med konsoller i åtanke

would you like some cheese with that wine?

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av riktigninja:

postapokalysm kändes coolt i början på 80-talet när man såg mad max

Och har bara blivit coolare med tiden... Finns ingen bättre genre.

Håller helt med F..king älskar genre.

Medlem
Skrivet av Ducci:
Skrivet av raefzm88:

Jag hatar exklusivitet till Xbox live arcade. Släpp på steam istället, tiotusentals gånger bättre.

varför är steam så bra?
Själv avskyr jag steam, varje gång man startar skiten ska den uppdatera eller ladda ner nått och sen ska man starta om steam igen, värre än mac's en gång i veckan uppdateringar till itunes.

Skämtar du eller? Jag uppdaterar steam 1 gång i månaden, max, och då är jag med i samtliga beta (inklusive Betas som ej är öppna för allmänheten. ) Att starta om steam tar någon minut på sin höjd och är inget problem alls. Varför steam är bra kan tas i någon annan tråd, annars kommer denna att spåra. Svara istället på vad som är bra med Xbox Arcade exklusivitet?
(inte för att jag påstår att Steam Exklusivitet är något bra heller egentligen)

Medlem

Kan rekomendera i stället för detta spel, så kan ni spela på PC Arma 2 med moden Day Z!

Det är som att spela D3 med ett liv, bland zombier och elaka spelare som kan döda dig och sno all din loot!
Viserligen är moden bara på Alpha stadiet men så grymt med alla sina brister!

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Ducci:
Skrivet av raefzm88:

Jag hatar exklusivitet till Xbox live arcade. Släpp på steam istället, tiotusentals gånger bättre.

varför är steam så bra?
Själv avskyr jag steam, varje gång man startar skiten ska den uppdatera eller ladda ner nått och sen ska man starta om steam igen, värre än mac's en gång i veckan uppdateringar till itunes.

Skämtar du eller? Jag uppdaterar steam 1 gång i månaden, max, och då är jag med i samtliga beta (inklusive Betas som ej är öppna för allmänheten. ) Att starta om steam tar någon minut på sin höjd och är inget problem alls. Varför steam är bra kan tas i någon annan tråd, annars kommer denna att spåra. Svara istället på vad som är bra med Xbox Arcade exklusivitet?
(inte för att jag påstår att Steam Exklusivitet är något bra heller egentligen)

Nä inget skämt från min sida, det är hur jag upplever steam.

Exklusivitet, nä det finns inget bra med det va ja vet.

Medlem

Kom igen nu grabbar, vi vet alla hur det blir när MS skaffar exklusiva spel från 3:e part
Det dröjer ett par månader eller så, sen kommer det till Pc också i de klart flesta fall. MS skulle aldrig betala vad en exklusivitet kostar, speciellt inte för ett så här litet spel...
Slår vad om att vi ser det på Steam inom en snar framtid

Inaktiv
Skrivet av Grumbledock:

Kom igen nu grabbar, vi vet alla hur det blir när MS skaffar exklusiva spel från 3:e part
Det dröjer ett par månader eller så, sen kommer det till Pc också i de klart flesta fall. MS skulle aldrig betala vad en exklusivitet kostar, speciellt inte för ett så här litet spel...
Slår vad om att vi ser det på Steam inom en snar framtid

med input lag och trasig vsync

1
Skriv svar