Tidernas konstigaste gameplayläcka – Halo 4

Medlem

Verkar vara något pucko som tänt på. Så detta är bland det sämsta crap jag sett.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av DiDDi:

Svårt att se vilket Halo det är, då alla ser likadana ut.

Gör dom?

För övrigt så ser väl alla spel likadana ut? GTA motorn, Cod motorn och Source motorn..

Har lite svårt att se likheten mellan Gta:San Andreas motorn och Gta IV motorn, men visst, de är jättelika.

Cod är jävligt lika Microsoft(bungie), de producerar samma sak och ändrar lite, höjer priset och hoppas på det bästa.

Annars så släpper de DLC hejvilt också.

Halo-serien är EXTREMT repetivt, fattar inte hur vissa orkar spela igenom det 18 gånger och sedan köpa samma spel som släpps 2 år senare.

Usch!

Inaktiv
Skrivet av DiDDi:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av DiDDi:

Svårt att se vilket Halo det är, då alla ser likadana ut.

Gör dom?

För övrigt så ser väl alla spel likadana ut? GTA motorn, Cod motorn och Source motorn..

Har lite svårt att se likheten mellan Gta:San Andreas motorn och Gta IV motorn, men visst, de är jättelika.

Cod är jävligt lika Microsoft(bungie), de producerar samma sak och ändrar lite, höjer priset och hoppas på det bästa.

Annars så släpper de DLC hejvilt också.

Halo-serien är EXTREMT repetivt, fattar inte hur vissa orkar spela igenom det 18 gånger och sedan köpa samma spel som släpps 2 år senare.

Usch!

Nu menar jag själva motorn från GTA IV. Används ju i 10 olika spel snart.

Visst får du tycka vad du vill om Halo-serien men Halo 1 och Halo Reach ser ju verkligen inte lika ut.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av DiDDi:

Halo-serien är EXTREMT repetivt, fattar inte hur vissa orkar spela igenom det 18 gånger och sedan köpa samma spel som släpps 2 år senare.

Usch!

Dessa "vissa" personer köper inte spelen för dess singleplayer och spelar knappast igenom spelet särskilt många gånger. Halo är stort tack vare dess multiplayer som enligt mig är jäkligt finslipat och är (bortsett från Reach) balanserat redan out of the box.

Medlem

Tidernas konstigaste gameplayläcka, jag skulle vilja kalla det tidernas konstigaste blogg inlägg.

Medlem

Bäst musik!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Davwve:

DAFUQ?!

Vad är det här?

http://www.internetslang.com/DAFUQ-meaning-definition.asp


signatur
Medlem

Konsten att skapa mediahype.

Medlem

Hahahaha komik på hög nivå. Jag är 100% övertygad nu dock att alla dessa "leaks" från olika spel som det skrivs om är PR stunts från utvecklarna själva för att boosta hypen

12
Skriv svar